Vysoký volnoběh BXE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bomba
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 bře 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Vysoký volnoběh BXE

Příspěvek od bomba »

Octavia II,motor BXE rok 07. Po nastartování drží motor 1000 ot. i za tepla. Co je špatně?
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

čidlo teploty? musiš pokoukat ve vagu
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Načti to VAGem. Buď se závada na snímači teploty ukáže hned, tím by se dalo říct, že signál je přerušený, anebo závada nebude, ale bude velká odchylka skutečné hodnoty od měřené.

Obojí by bylo na výměnu snímače.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bomba
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 bře 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od bomba »

Je tam rozdíl asi 15 stupnů tak nevím jestli to může být ono.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nejlépe se to pozná, když auto je úplně studené - ideálně po celodenním stání (nebo přes noc).

Napíchnout na VAG a v ŘJ motoru se podívat do naměřených hodnot do pole 007. Tam jsou teploty - paliva, vzduchu, chladicí kapaliny. Pokud motor je úplně studený, musí logicky všechny tyto hodnoty být úplně stejné (s maximálním rozdílem tak 2°C). Pokud jedna z hodnot je jiná, je vadné čidlo dané veličiny. Tedy ono není vadné tak, že by ho VAG vyhodnotil jako vadné, ale proměřuje. Tudíž chyba v paměti být nemusí.

Je to podobné, jako kdybys svinovacímu metru ustřihl prvních deset centimetrů. Bude dál fungovat, měřiti s ním jistě jde - otázkou je, jak relevantní hodnoty z toho měření vzejdou :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bomba
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 bře 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od bomba »

Díky za radu,ještě dneska se na to mrknu a dám vědět.
bomba
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 bře 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od bomba »

čidlo teploty vyměněno,při kontrole ráno teploty ok. Po nastartování 5 sekund otáčky dobré a pak se pomalu zvednou na 987 a drží.Všiml jsem si že jak nastartuju a nešlapu na plyn tak to nedobíjí ale když přidám tak alternátor naběhne.Korekce vstřikovačů jsou u všech nula.Počítač motoru je čistý.Má někdo nějaký nápad?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

tak nech udelat altik ;) a zmer jak je na tom baterka
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
bomba
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 bře 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od bomba »

Tak. Už je to opraveno. Shnilé dráty v motoru k alternátoru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“