Vysoký volnoběh BXE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vysoký volnoběh BXE
Octavia II,motor BXE rok 07. Po nastartování drží motor 1000 ot. i za tepla. Co je špatně?
Načti to VAGem. Buď se závada na snímači teploty ukáže hned, tím by se dalo říct, že signál je přerušený, anebo závada nebude, ale bude velká odchylka skutečné hodnoty od měřené.
Obojí by bylo na výměnu snímače.
Obojí by bylo na výměnu snímače.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Nejlépe se to pozná, když auto je úplně studené - ideálně po celodenním stání (nebo přes noc).
Napíchnout na VAG a v ŘJ motoru se podívat do naměřených hodnot do pole 007. Tam jsou teploty - paliva, vzduchu, chladicí kapaliny. Pokud motor je úplně studený, musí logicky všechny tyto hodnoty být úplně stejné (s maximálním rozdílem tak 2°C). Pokud jedna z hodnot je jiná, je vadné čidlo dané veličiny. Tedy ono není vadné tak, že by ho VAG vyhodnotil jako vadné, ale proměřuje. Tudíž chyba v paměti být nemusí.
Je to podobné, jako kdybys svinovacímu metru ustřihl prvních deset centimetrů. Bude dál fungovat, měřiti s ním jistě jde - otázkou je, jak relevantní hodnoty z toho měření vzejdou
.
Napíchnout na VAG a v ŘJ motoru se podívat do naměřených hodnot do pole 007. Tam jsou teploty - paliva, vzduchu, chladicí kapaliny. Pokud motor je úplně studený, musí logicky všechny tyto hodnoty být úplně stejné (s maximálním rozdílem tak 2°C). Pokud jedna z hodnot je jiná, je vadné čidlo dané veličiny. Tedy ono není vadné tak, že by ho VAG vyhodnotil jako vadné, ale proměřuje. Tudíž chyba v paměti být nemusí.
Je to podobné, jako kdybys svinovacímu metru ustřihl prvních deset centimetrů. Bude dál fungovat, měřiti s ním jistě jde - otázkou je, jak relevantní hodnoty z toho měření vzejdou

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
čidlo teploty vyměněno,při kontrole ráno teploty ok. Po nastartování 5 sekund otáčky dobré a pak se pomalu zvednou na 987 a drží.Všiml jsem si že jak nastartuju a nešlapu na plyn tak to nedobíjí ale když přidám tak alternátor naběhne.Korekce vstřikovačů jsou u všech nula.Počítač motoru je čistý.Má někdo nějaký nápad?