Jeho auto bylo v opravě a byl půjčený stejný jumper, jen o trochu kratší. U toho půjčeného šlo řízení uplně krásně, lehce. U kamarádova jde ztuha a musí se použít víc síly (za jízdy, na místě nemluvě). Jakoby blbnul posilovač. V servise řekli, že prej každý auto je jiný a že to je normální.
Druhá věc, pružení. Tamto auto samozřejmě bylo menší (ale ne tolik). Kamarádovo při přejetí díry skočí jakoby natvrdo, jakoby nezafungovaly pružiny. Půjčené pěkně propružilo a nebylo nekomfortní. Prej to, že nepropruží je lepší a že to znamená, že je v lepším stavu - mě se to zdá jako nesmysl jako prase...
Třetí věc, kamarádovo auto při vytočení nad 3tis ztratí výkon, občas cukne i při nižších otáčkách a prudším přidání na dvojku. Už jsem se tu na to ptal, to može být co? Vím, je to věštění z koule. Ale autorizák považuje vše OK! (nemluvě o krupici laku, kterej na autě udělali za šílené prachy přes pojišťovnu)
