a je trosku jine saci potrubi resp 2003 ma skrtici klapku v sacim potrubi a 2005 na konci saciho potrubi . nemate nekdo tucha zda budou stejne osazene piny v konektoru skrtici klapky ?pripadne zda je vubec mozne tyto motory prohodit ?
renault kangoo 1.2 16v r.v 2003 prohození motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
renault kangoo 1.2 16v r.v 2003 prohození motoru
Zdravym mame u nas kangoo 1.2 16v r.v 2003 sehnal jsem motor na vymenu z 2005
a je trosku jine saci potrubi resp 2003 ma skrtici klapku v sacim potrubi a 2005 na konci saciho potrubi . nemate nekdo tucha zda budou stejne osazene piny v konektoru skrtici klapky ?pripadne zda je vubec mozne tyto motory prohodit ?
a je trosku jine saci potrubi resp 2003 ma skrtici klapku v sacim potrubi a 2005 na konci saciho potrubi . nemate nekdo tucha zda budou stejne osazene piny v konektoru skrtici klapky ?pripadne zda je vubec mozne tyto motory prohodit ?
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Hlavně zkontroluj typ motoru. Dávali tam D4F 714,D4F 716,D4F 712, nesmí se lišit v ničem. Na STK je za to vyhazov. Pokud je typ stejný a všechno ostatní taky, přehoď sání za původní. Může to být jen novější nebo starší provedení.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
no tak to je hezky ....prave ten kod motoru uz je na bloku dost necitelny kvuli korozi ...dnes vecer se budu snazit prohazovat .kazdopadne sem uz motor zaplatil takze tam proste jit musi
tak snad bude stat stesti na me strane. priste si dam vetsi pozor kdyz swehnat tenhle motor je trosku problem
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Já takhle měnil na Kangoo 1,4 ccm motor z jiného renaulta , byl podobný přendal se štítek ošatil, na elektroniku to pasovalo a žádný problém. Kdybych koukal na všechna čísla, která motor má, tak se nepřendá nic. Kolikrát ty čísla, jsou jen jeho modifikace, ale základ je stejný..Samozřejmě může člověk i naskočit, protože výrobci jsou trubky..
nepropadat panice...
Pokud tedy vše sedne, tak hurá do práce. Když bude jen číslo jinak, vyřeší to kapka kyseliny sírové. Já si naběhl teď docela parádně. Motor APE Golf IV - klasicky zadřený na klice. Nebylo možné jej sehnat přímo z Golfa, tak jsem ho sehnal z Cordoby, taky APE. Pár drobností bylo jinak, přehodil jsem je. Už zbývalo jen nastrojit spojku a převodovku a ona tam nešla. Mělo to úplně jiné rozteče. No na zabití. Nejen Ford a Renault má vývojáře ču..ky. Ale proč sakra koncern píše ten samý typ motoru, když je odlišný?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
To máš jak 1.6-AEE ve Felicii, tak na něj jde nasadit jen převodovka z Feldy, pokud by někdo do Feldy dával motor třeba z O1 1.6 AEE tak na něj nepůjde nasadit převodovka...HonzaXM píše:Pokud tedy vše sedne, tak hurá do práce. Když bude jen číslo jinak, vyřeší to kapka kyseliny sírové. Já si naběhl teď docela parádně. Motor APE Golf IV - klasicky zadřený na klice. Nebylo možné jej sehnat přímo z Golfa, tak jsem ho sehnal z Cordoby, taky APE. Pár drobností bylo jinak, přehodil jsem je. Už zbývalo jen nastrojit spojku a převodovku a ona tam nešla. Mělo to úplně jiné rozteče. No na zabití. Nejen Ford a Renault má vývojáře ču..ky. Ale proč sakra koncern píše ten samý typ motoru, když je odlišný?
Tak auto uz konecne jezdi ...nakonec sem zjistil ze puvodni mtor byl D4F 712 a z vrakecu sem privezl 730
dalsi problem ze kdyz sem otevrel vypustak vany tak vyteklo cca 2 deci vody a pak olej
.
no co uz nebyl cas nic resit muselo se zacit protoze motor stal 8 a auto musi jezdit.z puvodni 712 sem musel prehodit :oil vanu ,komplet saci potrubi i se skrtici klapkou a snimaci .drzak serva a altiku . a par drobnejch veci upravit a predelat
. zatim to slape tak uvidime jestli neco vydrzi ....
jenom rada pro ostatni 712 za 730 jde ale dnes uz bych to nedelal cca 26 hodin prace
no co uz nebyl cas nic resit muselo se zacit protoze motor stal 8 a auto musi jezdit.z puvodni 712 sem musel prehodit :oil vanu ,komplet saci potrubi i se skrtici klapkou a snimaci .drzak serva a altiku . a par drobnejch veci upravit a predelat
jenom rada pro ostatni 712 za 730 jde ale dnes uz bych to nedelal cca 26 hodin prace
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group