Turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Načetl jsem příbehy o tom, jak auto přestane tlačit. A z výfuku se začne valit šedý hustý dým, otáčky velice vysoké a nejde to zastavit.
Jde to prý zastavit dupnutím na brzdu a zařazení kvaltu nejlíp tak dvojky. Potom zůstane zničené při nejlepším jen turbo.
Zajímalo by mě u jakých motorů se toto stává a jak moc častý je to jev, popřípadě jak se tomu vyvarovat??
Posílám video pro větší představu o co jde.
https://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
Nebo prosím link na topic kde se to řešilo nevím pod čím to hledat.
Jde to prý zastavit dupnutím na brzdu a zařazení kvaltu nejlíp tak dvojky. Potom zůstane zničené při nejlepším jen turbo.
Zajímalo by mě u jakých motorů se toto stává a jak moc častý je to jev, popřípadě jak se tomu vyvarovat??
Posílám video pro větší představu o co jde.
https://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
Nebo prosím link na topic kde se to řešilo nevím pod čím to hledat.
1.Kde od začátku tvého vlákna je napsaný tvůj dotaz na cenu repasu?
2.Nevyváženost zjistíš i doma pokud k tomu máš stolici
2.Nevyváženost zjistíš i doma pokud k tomu máš stolici
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No prvy som ho chcel dať na repas,ale nato teraz niesu peniaze tak hľadám ine možnosti.Kedže turbo sa mi podarilo spojazdniť,myslel som že bude v poriadku.Lenže začalo prepuštať olej do sania.Kamarát našiel doma turbo z Golfa III z takeho isteho motora ako mám ja.Lopatky su v lepšom stave a aj regulácia ma dlhší chod.
Lenže zaujali ma tieto čisla čo su označené na obrázkoch.Na mojom turbe je tam 102492 F a na tom z Golfa je 301184 F Pojdu tie turba zameniť? Všetky ostatne čísla su rovnake.


Lenže zaujali ma tieto čisla čo su označené na obrázkoch.Na mojom turbe je tam 102492 F a na tom z Golfa je 301184 F Pojdu tie turba zameniť? Všetky ostatne čísla su rovnake.
Prosim aby sa mi k tomu niekto vyjadril.
Vymenil som na Tolede 1L turbo.Turbo som dal z Golfa III čo mal taky istý kod motora (AFN)
Turbo sa zapína skor,stare sa mi zapinalo až od 1800 - 2000 otáčok.Má aj zdravší zvuk,zvnutra bolo čistejšie ako moje a regulácia má o polovicu dlhší chod.Na starom turba mala tak 4 - 5mm,teraz má aspon 1cm.
No po namontovaní a prvom zošliapnuti plynu na podlahu pri zohriatom motore auto nemalo dostatočný výkon,postupne sa to zlepšovalo.No niekedy pri zošliapnuti plynu na podlahu má auto slabši výkon,pri pustení plynu na polovicu sa výkon zlepši,a nad 3000 otáčok má tiež slabši výkon.
Turbo dlho stálo,može to byť tým že sa potrebuje poriadne rozbehnuť? Nechcem aby ma to zajtra niekde nechalo.
Vymenil som na Tolede 1L turbo.Turbo som dal z Golfa III čo mal taky istý kod motora (AFN)
Turbo sa zapína skor,stare sa mi zapinalo až od 1800 - 2000 otáčok.Má aj zdravší zvuk,zvnutra bolo čistejšie ako moje a regulácia má o polovicu dlhší chod.Na starom turba mala tak 4 - 5mm,teraz má aspon 1cm.
No po namontovaní a prvom zošliapnuti plynu na podlahu pri zohriatom motore auto nemalo dostatočný výkon,postupne sa to zlepšovalo.No niekedy pri zošliapnuti plynu na podlahu má auto slabši výkon,pri pustení plynu na polovicu sa výkon zlepši,a nad 3000 otáčok má tiež slabši výkon.
Turbo dlho stálo,može to byť tým že sa potrebuje poriadne rozbehnuť? Nechcem aby ma to zajtra niekde nechalo.