vstřikování propanu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Měls to dobře podchycený podle fotek, odjištění na palubce a turbo spínač na palci šaltrpáky. Podobně si to představuju i u svýho ata, když budu potřebovat, povolím kohoutek, který hadičkou pustí plyn z PB do vzduchového vedení.Jan Rathouz píše:Jezdit jen pa PB nejde,protože to odnese motor.Max poměr je 60%D a 40%PB
Jinak pokud to chceš pro zvýšení výkonu při předjíždění,tak proč ne.
Koupil jsem jiné auto a tak mam na prodej:
redukční ventil,lpg ventil,hadici a PB lahev.
Měl jsem lahev danou za sedačkou řidiče a pouštěl jsem to přes spínač na řadičce a pro jistotu jsem měl pojistný přepínač na palubovce.
Mercedes-Benz W210 300D
Nainstaloval jsem do starého Tdi s čerpadlem vstřik propanu do nafty. Jelikož je to čerpadlo bez elektroniky a čidla klepání, nevím jak správně nastavit množství propanu abych nepoškodil motor. Jede to s tím velmi pěkně, ale když přidám víc na propanu, tak slyším hlasitě klapat ventily. Je to detonační spalování?
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Já tam měl o 0.5 bar nastaveno více než mi tlačilo turbo.Pokud tam mám na turbu ucpanou trubičku šroubkem aby tlačilo maximum tak tam je 1.5-1.7 bar.Tak to nastav na 2 bar a postupně zvyšuj dokud to nebude ono.
To cvakání bude hodně plynu a hlavně když to pustíš v nízkých otáčkách než je turbo na max.
Ten zvuk asi bude střílení do sání nikdy jsem to nezkoumal a bylo mi to jedno.
To cvakání bude hodně plynu a hlavně když to pustíš v nízkých otáčkách než je turbo na max.
Ten zvuk asi bude střílení do sání nikdy jsem to nezkoumal a bylo mi to jedno.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
No každopádně musí jít štelovat a trochu přitáhnout tu pružinu proti které jde tlak z turba v tom regulátoru aby to tam nepouštěl tolik plynu.
ubrat na tom ventilu musí tímto způsobem jít.
Hoď odkaz kde jsi to sehnal já se po tom pídil a nic jsem nenašel.
ubrat na tom ventilu musí tímto způsobem jít.
Hoď odkaz kde jsi to sehnal já se po tom pídil a nic jsem nenašel.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Ubrat samozřejmě jde, ale pak to o to méně jede. Proto jsem myslel jestli nemá na detonace vliv i předstih.
http://www.dieselperformanceproducts.com/index.html
http://www.dieselperformanceproducts.com/index.html
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
předstih by to asi taky mohl vyřešit.
No a nebylo v té sadě více pružinek abys to mohl doladit dle obsahu.
Určitě by to bylo lepší na dolazení.
Nebo to jedině ubrat na maximum kdy to nedělá bordel.
Hold to chce ladi a ladit.Mě už se o tom taky i zdálo jak jsem toho měl plnou hlavu.Ještě jsem upravovat průběh paliva dle turba.Jak vede k čerpadlu hadička z tlakem od turba.Dělal jsem tam jinou tyčku a taky lazení až až,ale jelo to jak hovado a z plynem úplně masakr:-)
No a nebylo v té sadě více pružinek abys to mohl doladit dle obsahu.
Určitě by to bylo lepší na dolazení.
Nebo to jedině ubrat na maximum kdy to nedělá bordel.
Hold to chce ladi a ladit.Mě už se o tom taky i zdálo jak jsem toho měl plnou hlavu.Ještě jsem upravovat průběh paliva dle turba.Jak vede k čerpadlu hadička z tlakem od turba.Dělal jsem tam jinou tyčku a taky lazení až až,ale jelo to jak hovado a z plynem úplně masakr:-)
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Já to měl teda chvilku a o něco to znát bylo (žádná konkrétní čísla) motor při tom,ale lehce klepal a tak to asi na životnost nebude nejlepší.Myslím,že v dnešní době je to krok zpět.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER