Občas se mi rozsvítí kontrolka EPC a auto nemá výkon, nejde do otáček. Když kontrolka nesvítí jede normálně. Pocitově se to chová jako by to bylo v nouzáku.
Na motoru resp. na přívodu sání od IC jsem našel čidlo, mělo by to být čidlo teploty vzduchu. Mělo ožvýkané dráty a izolaci. Opravil jsem to a očistil ho. Od té doby se to nestává tak často, ale občas se ta kontrolka i tak rozsvítí.
Může to mít nějakou souvislost nebo je to jen souhra náhod? Nějaké rady a typy co s tím?
Předem díky a každou radu.
Kontrolka EPC - Mercedes S202 2,5TD rv.98 - olej v sani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrolka EPC - Mercedes S202 2,5TD rv.98 - olej v sani
Naposledy upravil(a) amg124 dne 27 čer 2014, 12:41, celkem upraveno 1 x.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Tak jsem o neco moudrejsi, bez diagnostiky. To cidlo urcite funguje, ale zjistil jsem, ze je zadelany od oleje, cele to sani v tomto miste je plne oleje. Kdyz to cidlo ocistim tak auto jede normalne. Zatim jsem to vyresil stylem "Pat a Mat" a to tak, ze jsem pres to cidlo nasunul slabou hadicku, aby zustavalo ciste. Tim jsem, ale problem nevyresil. Poradi nekdo odkud se tam bere ten olej? Co s tim delat? Diky za rady (a sorry a styl, pisu z mobilu)
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4