strata chladiacej kvapaliny O1 ALH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

mecano píše:Hlava přebrus,pro jistotu dělám i tlakování,kontrola vodítek,sedel,zabroušení ventilů,nové gufera na ventily,Guf. na vačku,nové šrouby hlavy,podle stavu zdvihátka....automaticky nový termostat...těsnění sání,výfuk
šruby na vačku? aj hlavné, do bloku??
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

šrouby na vačku nové jenom u PD, tady jenom hlavové do bloku.
Někdo to riskuje s původníma,já ne.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

ja mám blbý pocit aj z tých na vačku, také natiahnuté špáratka
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

mecano píše:Hlava přebrus,pro jistotu dělám i tlakování,kontrola vodítek,sedel,zabroušení ventilů,nové gufera na ventily,Guf. na vačku,nové šrouby hlavy,podle stavu zdvihátka....automaticky nový termostat...těsnění sání,výfuk
ešte mi skús povedať, čo stojí taká sranda. Mám si ku tomu prirátať aj sadu rozvodov, ešte majú životnosť cca 30 tis., čo spravím cca za 2 roky., alebo mám dať len nový remeňň?
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Osobně bych tam dal zrovna rozvody komplet a nebo jen řemen,ale zkrátil bych další interval výměny.
Jinak tlak hlavy 600kč, brus hlavy od 200 do 500kč podle toho kde. Ostatní si dělám sám.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
arpi666
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 kvě 2008, 16:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od arpi666 »

Nechcem zakladat novu temu ae mam tiez toledo ASV a zacala mi miznut chladiaca kvapalina tak 1Liter za poslednych 5tisic km. Motor ma 160tisic km a rozvody boli menene pri 95tisic. Nikde nevidim ze by to tlacilo von vodu. Odporucate to dat skontrolovat alebo ten Liter na 5tisic km nie je moc???
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

arpi666 píše:Nechcem zakladat novu temu ae mam tiez toledo ASV a zacala mi miznut chladiaca kvapalina tak 1Liter za poslednych 5tisic km. Motor ma 160tisic km a rozvody boli menene pri 95tisic. Nikde nevidim ze by to tlacilo von vodu. Odporucate to dat skontrolovat alebo ten Liter na 5tisic km nie je moc???
V podstate máš všetko popísané v téme a tak skús prejsť tieto veci. Písal som tam o sonde, kolegovia nejaké nápady, ale voda nemá čo miznúť.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
arpi666
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 kvě 2008, 16:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od arpi666 »

Jasne ze nema miznut ale ako zistit kde tecie pri tak malom uniku? Akurat som zbadal olej okolo odvetravacieho ventilu moze to byt unikom vody?
raiback
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 17 srp 2014, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od raiback »

caute. Nedavno som dolieval asi 2dc chladiacej kvapaliny.Myslel som ze to bude horucim letom. Momentalne neviem na 100% ci mi z nej ubudlo, za studena som mal doliate mierne nad ryskou, teraz som kontroloval mierne zohriaty motor( 60°C) a bolo to asi 1mm pod ryskou).Ale niekedy ked sa motor zohrieje citim vo vnutry zapach pripominajuci tlenie papiera.Mate s tym niekto skusenost?
Mx2
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 13 lis 2015, 00:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mx2 »

Zdravim!
Podobny problem mam taky. ASV, 250k. Tak rok zpatky zacala malinko mizet voda - za tu dobu asi litr, prubezne dolito na maximum kdyz to zacalo hlasit malo vody. Zaroven v podobnem case mirne stoupla spotreba asi o pul litru, stale stejna trasa, jezdim porad stejne. Mozna to s tim nesouvisi.
Nedavno vetsi zatez, dalnice 140 plnej do kopce, po 600km zmizel litr vody! Olej cisty, vicko bez peny. V expanzce relativne cisto. Motor nekouri, jen lehky sedomodry dym studeneho startu. Topeni topi, nesmrdi, nemlzi se okna, rucicka ukazuje porad 90°C. Hadice a vse zkontrolovano, kolem expanzky i vsech spoju sucho. Hadice jde zmacknout normalne, i po jizde, neni nejak extra nafouknuta. Kdyz oddelam vicko zasyci a stoupne hladina ale to je predpokladam normalni.
Ucpal jsem hadicku-zpatecku spuntem, na expanzku nasadil hadici a strcil do pet lahve s vodou. Motor ohraty po jizde, ale pri protoceni na 4000 ot. v systemu vzika podtlak - voda v petce ubyva! To nechapu jak je mozne. Kdyz plyn pustim, jak padnou otacky vyvali se par velkych bublin a to je vse.
Jeste jsem zkusil nastavit tu zpetnou hadici kouskem pruhledne trubky kterou jsem strcil otvorem pro vicko az na dno. Ve fridexu ktery se na volnobeh vraci jsou bublinky, chvilema vypada jakoby trubkou tekla malinovka a pak zase tece bez bublinek...
Jeste zkusim natlakovat okruh kompresorem a zkusit zjistit pritomnost CO2...

Tesneni KO?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“