Maky brzdovy pedal octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Maky brzdovy pedal octavia
Ahoj,prosim podarilo sa niekomu octranit ten problem s brzdou,mrtvy chod pedalu.mam octavku 2002,1,9TDI 110ps,a vymenil som hl valec,zadne brzdice brzdovku cca 4l co pretiekla cez system a odvzusnoval som aj cez VAG 10x atd, kotuce a platnicky lana rucnej, komplet, uz som bezradny furt pedal zabera od polovice a pukne,ked podrzim tak az na podlahu. zatial vopred dakujem za info budem sa revanzovat
Re: Maky brzdovy pedal octavia
Roman... píše:Ahoj,prosim podarilo sa niekomu octranit ten problem s brzdou,mrtvy chod pedalu.mam octavku 2002,1,9TDI 110ps,a vymenil som hl valec,zadne brzdice brzdovku cca 4l co pretiekla cez system a odvzusnoval som aj cez VAG 10x atd, kotuce a platnicky lana rucnej, komplet, uz som bezradny furt pedal zabera od polovice a pukne,ked podrzim tak az na podlahu. zatial vopred dakujem za info budem sa revanzovat
Posilovac som mal vonku a kontroloval som ho a zda sa ok,drzi tlak a vyveva pekne saje... ked je motor vypnuty tak je pedal tvrdy a ked nastartujem akoby som tlacil do prazdna...kua uz som nad tym prespal 4dni a furt na p....alreadys píše:Měnil jsi jen brzdoví válec a nebo i posilovač nebo i vývěvu jak ne tak hledej problém tam
asi bych byl v klidu mám podobnej problém ale když jedu a brzdim žádnej problém nemám brzdí jak šlak akorát na místě při natočeným motoru když podržim pedál tak de za chvíli z volna dolů jak se rozjedu brzdí jak šlak zkoušel sem kde co odvzdušnoval snad 100krát a dnes už to neřešim brzdí to tak jezdim
a nedávno sen se s podobným problémem setkal u starýho mercedesu vita bez motoru pedál tvrdej jak ocas panice po spuštění motoru de pedál zvolna dolů za jízdy brzdí dobře i na stk to vykazovalo fajn hodnoty a to ten pekáč nemá žádný ABS vymoženosti jen válec brzdový a posilovač

a nedávno sen se s podobným problémem setkal u starýho mercedesu vita bez motoru pedál tvrdej jak ocas panice po spuštění motoru de pedál zvolna dolů za jízdy brzdí dobře i na stk to vykazovalo fajn hodnoty a to ten pekáč nemá žádný ABS vymoženosti jen válec brzdový a posilovač
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Tak dik,uz sa mi ulevilo... podla mna to neni ok a navyse som dnes spozoroval ze zadne kotuce co su nove tak su krasne fialove a to su tam 4dni,su tam nove lana rucnej ,brzdice a tie sneky na ktorych chodia brzdice idu ako po masle, rucna je nastavena na 7 zubov a ked je dole tak dokonca su tak volne lana rucnej ze neni mozne aby to bolo tym,ale napadli ma este zadne hadice co mozno je aj ten problem s tym makkym pedalom... PRASKNEM TO DO STROMU KUA javascript:emoticon('(wallbash)')p.s. píše:asi bych byl v klidu mám podobnej problém ale když jedu a brzdim žádnej problém nemám brzdí jak šlak akorát na místě při natočeným motoru když podržim pedál tak de za chvíli z volna dolů jak se rozjedu brzdí jak šlak zkoušel sem kde co odvzdušnoval snad 100krát a dnes už to neřešim brzdí to tak jezdim![]()
a nedávno sen se s podobným problémem setkal u starýho mercedesu vita bez motoru pedál tvrdej jak ocas panice po spuštění motoru de pedál zvolna dolů za jízdy brzdí dobře i na stk to vykazovalo fajn hodnoty a to ten pekáč nemá žádný ABS vymoženosti jen válec brzdový a posilovač
Naposledy upravil(a) Roman... dne 15 črc 2014, 21:38, celkem upraveno 1 x.
Pokud se tohle děje i na voze bez ABS je to klasická závada ůniku tlaku/nafouklá hadice, propružení paken, volné, vykloktané svěráky apod./A udělá to až když posilovač pořádně zatlačí/.Ale jde to s určitostí opravit..Stačí zaslepovat kolo za kolem a zjistí se, kde je problém..Ale u ABS je to jiné, ABS má nejradši zarezlé brzdy, které se ani nehnou a problém nenastane..Jakmile se sevření uvolní, vzniknou vůle, je problém.. Já už si dávám pozor, že když musím rozebrat svěrák, vytlačit píst, tak nejdřív odpojím hadici, kterou zaslepím, pak teprve svěrák vyndám,opravím, vytlačím upravenou hydraulickou maznicí píst ven přesně tak, že mi jde jen tak tak nasadit na destičky, pak rychle napojím hadici, otevřu odvzdušnovák , počkám až začne vytékat kapalina pak utáhnu a pak již jen jednou -dvakrát odvzdušním s tím, abych pedál brzdy neprošlápl až dolů, což se nestane, protože píst je již vytlačen a je plný kapaliny...A je trochu divné, že tohle dělá hlavně koncern...
nepropadat panice...
Mam ABS,moze to robit s nafukovanim hadic alebo slabim prietokom aj tak? hlavne ma prekvapuju tie nahrievajuce sa zadne kotuce a zadne kolesa sa na zdvihaku horsie roztacaju,Mam pocit ze to suvisi s tym makkym pedalom. ale ked som odvzdusnoval tak kapalina na vsetky odvzdusnovakoch pekne tlacila von...jericho-3 píše:Pokud se tohle děje i na voze bez ABS je to klasická závada ůniku tlaku/nafouklá hadice, propružení paken, volné, vykloktané svěráky apod./A udělá to až když posilovač pořádně zatlačí/.Ale jde to s určitostí opravit..Stačí zaslepovat kolo za kolem a zjistí se, kde je problém..Ale u ABS je to jiné, ABS má nejradši zarezlé brzdy, které se ani nehnou a problém nenastane..Jakmile se sevření uvolní, vzniknou vůle, je problém.. Já už si dávám pozor, že když musím rozebrat svěrák, vytlačit píst, tak nejdřív odpojím hadici, kterou zaslepím, pak teprve svěrák vyndám,opravím, vytlačím upravenou hydraulickou maznicí píst ven přesně tak, že mi jde jen tak tak nasadit na destičky, pak rychle napojím hadici, otevřu odvzdušnovák , počkám až začne vytékat kapalina pak utáhnu a pak již jen jednou -dvakrát odvzdušním s tím, abych pedál brzdy neprošlápl až dolů, což se nestane, protože píst je již vytlačen a je plný kapaliny...A je trochu divné, že tohle dělá hlavně koncern...
Povolil bych vzadu odvzdušnováky a zkusil zatočit koly, pokud se točí pořád ztuha, jsou zarezlé pístky popřípadě zabyté destičky ve vedení. Sůl je schopna toto způsobit, že na jaře už to přibrzďuje..A ten měkký pedál u ABS není dodnes přesně určen, proč se to děje..Jedno je jisté, stačí vzadu brzdy vyčistit a vyměnit destičky a je problém na světě, pomůže dát jim čoud/milošova metoda/, kdy se destičky ustaví a vůle zmenší a stav se zlepší...Proto je lepší nedělat všechny kola najednou, ale třeba nejdříve předky a po zaběhnutí zadky. Protože se na každém svěráku uvolní vodící čepy, vyčistí uložení destiček, nové destičky ještě pořádně nesedi na kotouči/u jetých kotoučů o to víc/a když se ty vůle sejdou, je tam únik tlaku/pohyb materiálu/ tak velký, že pedál padá dolů a u ABS je to právě ještě horší, že patrně potřebuje protitlak, jinak propouští...Ale samozřejmě je to jen můj názor.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak to valim... desticky same odpadavaju ked dam dole brzdic ,tie chodia paradne,sneky su premazane a paradne chodia, Tie odvzdusnovaky som povolil a bez zmeny furt tazko idu kola, Nechapem to vsak vzadu je uplne vstko nove ...kotuce,platnicky,lana rucnej,brzdiče "zvieraky" a vsetko som lahučko poskladal a toto sa tam deje... A hlavne ta skurvena meka brzda. Aj tak dakujem zatial vsetkym za radu.jericho-3 píše:Povolil bych vzadu odvzdušnováky a zkusil zatočit koly, pokud se točí pořád ztuha, jsou zarezlé pístky popřípadě zabyté destičky ve vedení. Sůl je schopna toto způsobit, že na jaře už to přibrzďuje..A ten měkký pedál u ABS není dodnes přesně určen, proč se to děje..Jedno je jisté, stačí vzadu brzdy vyčistit a vyměnit destičky a je problém na světě, pomůže dát jim čoud/milošova metoda/, kdy se destičky ustaví a vůle zmenší a stav se zlepší...Proto je lepší nedělat všechny kola najednou, ale třeba nejdříve předky a po zaběhnutí zadky. Protože se na každém svěráku uvolní vodící čepy, vyčistí uložení destiček, nové destičky ještě pořádně nesedi na kotouči/u jetých kotoučů o to víc/a když se ty vůle sejdou, je tam únik tlaku/pohyb materiálu/ tak velký, že pedál padá dolů a u ABS je to právě ještě horší, že patrně potřebuje protitlak, jinak propouští...Ale samozřejmě je to jen můj názor..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice