FELDA 1.3 MPI - jaké těsnění pod hlavu?ORIGO?CORTECO?ELRING?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
FELDA 1.3 MPI - jaké těsnění pod hlavu?ORIGO?CORTECO?ELRING?
Zdravím, v poslední době se mi stává, že dám těsnění na feldu 1.3 MPI, dám novou chladicí kapalinu a za 2 roky felda dojede, opět s tím, že tlakuje, nebo spíš, problém s emulzí (voda+olej).
Kupuju jen origo těsnění ve škodovce, ale asi to stojí za hovno, protože to je pokaždý zhnilý na sračky kolem olejových stěn.
Poradil mi jeden prodavač v obchodě, dát tam buď ELRING, nebo VICTOR REINZ. Teď jsem jedno koupil od CORTECA, dal ho tam, ale bylo snad poloviční jak to co kupuju ve škodovce za 150 Kč.
Máte s tím nějaké zkušenosti? Děkuji.
Kupuju jen origo těsnění ve škodovce, ale asi to stojí za hovno, protože to je pokaždý zhnilý na sračky kolem olejových stěn.
Poradil mi jeden prodavač v obchodě, dát tam buď ELRING, nebo VICTOR REINZ. Teď jsem jedno koupil od CORTECA, dal ho tam, ale bylo snad poloviční jak to co kupuju ve škodovce za 150 Kč.
Máte s tím nějaké zkušenosti? Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nikdy jsem nedával destilku.
Pokud je u Feldy problém s těsněním hlavy, je třeba překontrolovat rovinnost hlavy a jestli není vyžraná, dále přesahy vložek a pravidelná výměna chladicí směsi - pak nemůže být problém s žádným těsněním.
Pokud je u Feldy problém s těsněním hlavy, je třeba překontrolovat rovinnost hlavy a jestli není vyžraná, dále přesahy vložek a pravidelná výměna chladicí směsi - pak nemůže být problém s žádným těsněním.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Hlava dycky srovnaná, to dělám a vložky maj přesah dle literatury, tak nevím.
Dneska du dělat jednu feldu, kde se ten problém opět projevil, tak uvidim a pak sem zkusím naházet fotky, pokud nebyl problém někde jinde.
Děkuji za odpovědi.
Dneska du dělat jednu feldu, kde se ten problém opět projevil, tak uvidim a pak sem zkusím naházet fotky, pokud nebyl problém někde jinde.
Děkuji za odpovědi.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to je nějaká hovadina já přesahy neřeším pokud není vložka utopená, dávám obyčejné těsnění a předělával jsem nějakého sem tam favorita, že tam byla voda a stará kapalina, to je ale tak 14 let, jen tento týden jsem dělal BMM i MPi+lpg hlavy rovné o.1mm,ThrashTheTrash píše:Hlava dycky srovnaná, to dělám a vložky maj přesah dle literatury, tak nevím.
Dneska du dělat jednu feldu, kde se ten problém opět projevil, tak uvidim a pak sem zkusím naházet fotky, pokud nebyl problém někde jinde.
Děkuji za odpovědi.
dělám to všechno vzduchem hlava je z půl hodky venku, když nějaký šroub chce jít tak mu přidám když ne tak moment a dvakrát úhel úhloměr používám, mezi utahováním dělám pauzy i hodinu a před úhlem ještě jedno udělám moment
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nebo se nedostaečně věnuješ ostatním skupinám, zanesený chladič, omletí čerpadlo, ko termospinač,přtlaková zítka, dirka v epanxce, zadřený ventiláor, zrezlý chladič,volné hadice, lže teplotní čidlo, přístrojovka ze starého modelu,
po hlavě projed a nech to před dílnou třeba dvě hodiny na volnoběh jestli spíná ventilátor nikde nic neteče a všechno je v pohodě, jmenje se o přetlakové obježní chlacení tak tlak a oběh
po hlavě projed a nech to před dílnou třeba dvě hodiny na volnoběh jestli spíná ventilátor nikde nic neteče a všechno je v pohodě, jmenje se o přetlakové obježní chlacení tak tlak a oběh

Pokud používáš géčko jako chladivo a správný poměr mísení, je úplně jedno, jakou vodu do toho použiješ. To nemá vliv vůbec na nic. I sám výrobce dovoluje použití běžné pitné vody.slovacek.milos píše: destilka a voda se dá velice dobře pochopit v ultrazvukové čističce destilka je OK a voda slitinu zinku s hliníkem ničí
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Marek77"] a už jsem jsem se díval dávám jenom géčko z kel píšou tam voda, ne destilovaná jen voda,
čistím si sem tam ultazvukem když dáš destilku + chemii ok když dáš vodu z vodovodu hliník reaguje a černá, vodu mám městskou, studniční to je u nás katastrofa kamenec a železo, když dáš chlor tak ti v kýblu zčerná
čistím si sem tam ultazvukem když dáš destilku + chemii ok když dáš vodu z vodovodu hliník reaguje a černá, vodu mám městskou, studniční to je u nás katastrofa kamenec a železo, když dáš chlor tak ti v kýblu zčerná
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
2 roky staré těsnění, novej G12 na -30°C, hlava srovnana, utopeny to nebylo a těsnění sežrany na sračky. Dal se tam teď VIKTOR REINZ a uvidime. Foukalo to stejně na druhym a třetim válci. Rezavé svíčky.












VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
před výměnou dej tento sajrajt z kelly Objednací kód: AC G018, pojezdi a udělej ještě dva průplachy a dej G11 + destilka,
dávám tři litry G11 a doleju to destilkou, G12 jsem vyřadil z chovu byly problémy,
máš v oběhu tolik bordelu že antokorozivní složku nové kapaliny přemuže a ta hned žere
pokud vypustíš poaplikaci přípravku opravdu hnus ještě to jednou opakuj jinak nemá cenu pokračovat, znova přípravek a výplach
dávám tři litry G11 a doleju to destilkou, G12 jsem vyřadil z chovu byly problémy,
máš v oběhu tolik bordelu že antokorozivní složku nové kapaliny přemuže a ta hned žere
pokud vypustíš poaplikaci přípravku opravdu hnus ještě to jednou opakuj jinak nemá cenu pokračovat, znova přípravek a výplach
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44