FELDA 1.3 MPI - jaké těsnění pod hlavu?ORIGO?CORTECO?ELRING?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

FELDA 1.3 MPI - jaké těsnění pod hlavu?ORIGO?CORTECO?ELRING?

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Zdravím, v poslední době se mi stává, že dám těsnění na feldu 1.3 MPI, dám novou chladicí kapalinu a za 2 roky felda dojede, opět s tím, že tlakuje, nebo spíš, problém s emulzí (voda+olej).

Kupuju jen origo těsnění ve škodovce, ale asi to stojí za hovno, protože to je pokaždý zhnilý na sračky kolem olejových stěn.

Poradil mi jeden prodavač v obchodě, dát tam buď ELRING, nebo VICTOR REINZ. Teď jsem jedno koupil od CORTECA, dal ho tam, ale bylo snad poloviční jak to co kupuju ve škodovce za 150 Kč.

Máte s tím nějaké zkušenosti? Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

originály jsou černý ? ty jsou k nišemu s VR obecně problémy nejsou jenom stojí dvojnásobek (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

podle mě dáš chladící kapalinu a nedáš destilku, pokud dáš městskou vodu tak žere
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já dávám Reinz, jinak mám kamaráda co dělá na vývoji motorů v Česaně a říkal, že používají teď Elring na TSi motory a co zkoušeli, tak co byl dřív Temac jako origo těsnění na starou škodováckou gardu dobrá značka tak dneska je kvalita špatná, to jest jeho slova.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nikdy jsem nedával destilku.

Pokud je u Feldy problém s těsněním hlavy, je třeba překontrolovat rovinnost hlavy a jestli není vyžraná, dále přesahy vložek a pravidelná výměna chladicí směsi - pak nemůže být problém s žádným těsněním.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Hlava dycky srovnaná, to dělám a vložky maj přesah dle literatury, tak nevím.

Dneska du dělat jednu feldu, kde se ten problém opět projevil, tak uvidim a pak sem zkusím naházet fotky, pokud nebyl problém někde jinde.


Děkuji za odpovědi.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Marek77"]Nikdy jsem nedával destilku.

destilka a voda se dá velice dobře pochopit v ultrazvukové čističce destilka je OK a voda slitinu zinku s hliníkem ničí
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ThrashTheTrash píše:Hlava dycky srovnaná, to dělám a vložky maj přesah dle literatury, tak nevím.

Dneska du dělat jednu feldu, kde se ten problém opět projevil, tak uvidim a pak sem zkusím naházet fotky, pokud nebyl problém někde jinde.


Děkuji za odpovědi.
to je nějaká hovadina já přesahy neřeším pokud není vložka utopená, dávám obyčejné těsnění a předělával jsem nějakého sem tam favorita, že tam byla voda a stará kapalina, to je ale tak 14 let, jen tento týden jsem dělal BMM i MPi+lpg hlavy rovné o.1mm,

dělám to všechno vzduchem hlava je z půl hodky venku, když nějaký šroub chce jít tak mu přidám když ne tak moment a dvakrát úhel úhloměr používám, mezi utahováním dělám pauzy i hodinu a před úhlem ještě jedno udělám moment
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo se nedostaečně věnuješ ostatním skupinám, zanesený chladič, omletí čerpadlo, ko termospinač,přtlaková zítka, dirka v epanxce, zadřený ventiláor, zrezlý chladič,volné hadice, lže teplotní čidlo, přístrojovka ze starého modelu,

po hlavě projed a nech to před dílnou třeba dvě hodiny na volnoběh jestli spíná ventilátor nikde nic neteče a všechno je v pohodě, jmenje se o přetlakové obježní chlacení tak tlak a oběh ;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

slovacek.milos píše: destilka a voda se dá velice dobře pochopit v ultrazvukové čističce destilka je OK a voda slitinu zinku s hliníkem ničí
Pokud používáš géčko jako chladivo a správný poměr mísení, je úplně jedno, jakou vodu do toho použiješ. To nemá vliv vůbec na nic. I sám výrobce dovoluje použití běžné pitné vody.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Marek77"] a už jsem jsem se díval dávám jenom géčko z kel píšou tam voda, ne destilovaná jen voda,
čistím si sem tam ultazvukem když dáš destilku + chemii ok když dáš vodu z vodovodu hliník reaguje a černá, vodu mám městskou, studniční to je u nás katastrofa kamenec a železo, když dáš chlor tak ti v kýblu zčerná
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

davam origo skoda (temac to stou slepicou) A fridex nariedim destilkou do -25C a zatial no problem, tak 4 roky to vydrzi. Favorit / Felicia ma dost blbo vymyslene chladenie a a ktomu slaby chladic takze sa vari v jednom kuse a to makke tesnenie si to odnesie.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

2 roky staré těsnění, novej G12 na -30°C, hlava srovnana, utopeny to nebylo a těsnění sežrany na sračky. Dal se tam teď VIKTOR REINZ a uvidime. Foukalo to stejně na druhym a třetim válci. Rezavé svíčky.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

před výměnou dej tento sajrajt z kelly Objednací kód: AC G018, pojezdi a udělej ještě dva průplachy a dej G11 + destilka,

dávám tři litry G11 a doleju to destilkou, G12 jsem vyřadil z chovu byly problémy,

máš v oběhu tolik bordelu že antokorozivní složku nové kapaliny přemuže a ta hned žere

pokud vypustíš poaplikaci přípravku opravdu hnus ještě to jednou opakuj jinak nemá cenu pokračovat, znova přípravek a výplach
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Děkuji za informace, budem proplachovat. Dám tam G11 potom a pojezdíme.

Děkuji Miloši :)
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“