takze za me jdou diody i stara vaha pryc..koupi se nova vaha..na diody při predjizdeni vyssi otáčky prestalo tahnout..auto je rodicu a nepotrebuji když mama poveze deti aby se nekde skrz to nabourali..ale jinak za 4kc super zjistení ze je to vahou..tod vse..jinak diky autorovi za navod..LB píše:octavia ASV 2001 auto jelo uplne bez turba,sem tam zatahlo tak jsem zkusil dat 1 diodu a uz jede jak ma..na dve diody když dam gas tak huli jako krava..egr zaslepen.do nouze zatím nepada a ani neskube odzkouseno zatím tak jizda 3 km tak jsem zvedav az najezdim vic km..
MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf mk3 1.9 TDi EGR off - dioda hodnotama podobna BAV21 - ma jen vetsi pouzdro - hodnota MAF pres diagnostiku je 850 (bez par drobnejch) a auto jede jako nikdy. VAG bez chyb. Od spodu, krasnej zatah, kourivost mirna pri vetsi zatezi, zkousel sem to jen do 4t ot/min. Vyzkousim na delsi ceste, ale zatim to tam necham.
Video
Video
Pokud by to nevadilo tomu výstupu váhy, popř. to neovlivňoval/"nepožíral" (edit: už mi to došlo
), mělo by to taky fungovat, ale kdybys ten přepínač dal s výstupem na 5 a na jeho vstupu přepínal výstup z váhy/diody na 5 , tak by se to navzájem neovlivňovalo (chtělo by to mrknout do schémat, jestli by nebylo potřeba odpojovat i to napájení/víc pinů tý váhy při přepnutí na diodu...), ale s přepínačem by tam nejspíš při přepínání lítaly špičky, který by vadit mohly (v urč. případech možná i váze), takže by bylo lepší to přepínání řešit spíš polovodičově, ale to už je imho zbytečně složitý ... (a to už by stálo za to dokoumat nastavitelný "přikrmení" výstupu váhy, že by se dalo "oživovat"/prodlužovat životnost u starší/horší váhy vzduchu ... )

pašíkombi AFN B597
Tak pri delsich jizdach pohodicka. Spotreba bude mirne vetsi, ale asi na to vic slapu. Na volnobehu to mirne cuka, ale asi to bude chtit jeste poladit. Teplota vystupnich plynu je mirne vetsi.
Nikdo mi na to jeste poradne neodpovedel. Je tam nejaky problem co se tyka zivotnosti motoru? Nesere se to po case?
Nikdo mi na to jeste poradne neodpovedel. Je tam nejaky problem co se tyka zivotnosti motoru? Nesere se to po case?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
shrekPce píše:Tak pri delsich jizdach pohodicka. Spotreba bude mirne vetsi, ale asi na to vic slapu. Na volnobehu to mirne cuka, ale asi to bude chtit jeste poladit. Teplota vystupnich plynu je mirne vetsi.
Nikdo mi na to jeste poradne neodpovedel. Je tam nejaky problem co se tyka zivotnosti motoru? Nesere se to po case?
Jezdim na to rok a něco. Asi 60000km a vše v pohodě! Spotřeba nižší skoro o pul litru a to jem origo vahu neměl mrtvou. Nevyhodou je ze to zakouri nez nafoune. Ale zase se to zabírá hodně od spoda

s diodou mam odjazdeny posledny rok cca 30 tis km auto viac dymilo a neislo tak ochotne za plynom spotreba zanedbatelne vysia teraz mam original a je to ako ma byt ked chcete vidiet ako vam to dymi na diodu tak v noci ked za vami pojde auto s xenonmi tak dajte podlahu. Je to ddobra nudzovka
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
odpojil som vahu pierburg a dal bav21 a hodnota 1275...co vcul? zla dioda alebo dat do serie viacej kusov? kazdy tu pise ze to hned hodi hodnotu 850...na diode je napatie 4.72 V....inak pri zapnutom zapalovani bez chodu motoru a priojeni vahy je tiez v bloku hodnot hodnota 1275.....avsak pri logovani na plny plyn je pozadovana hodnota 850....
Tdi
No já jsem to taky vyzkoušel a mám taky 1275mg/r nehulí to vůbec, zátah daleko lepší od spoda než s váhou a nouzák žadný. Kámoš co to taky zkoušel, říkal že mu to hulí jako svina ale taky daleko lépe jede ... (jen se divím že to nehulí mě, což je trochu škoda
) Dával jsem tam jednu diodu na 4 a 5 pin, ale kámoš tam dával dvě. Je v tom nějaký rozdíl ?
edit: dneska jsem to zkousel pod plynm projed a kdyz drzim podlahu dlouho zacne hodnota aktualni vahy z 1275mg/r klesat. To asi neni moc dobre, co s tim?


edit: dneska jsem to zkousel pod plynm projed a kdyz drzim podlahu dlouho zacne hodnota aktualni vahy z 1275mg/r klesat. To asi neni moc dobre, co s tim?