MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LB
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 25 říj 2007, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kojetin

Příspěvek od LB »

LB píše:octavia ASV 2001 auto jelo uplne bez turba,sem tam zatahlo tak jsem zkusil dat 1 diodu a uz jede jak ma..na dve diody když dam gas tak huli jako krava..egr zaslepen.do nouze zatím nepada a ani neskube odzkouseno zatím tak jizda 3 km tak jsem zvedav az najezdim vic km..
takze za me jdou diody i stara vaha pryc..koupi se nova vaha..na diody při predjizdeni vyssi otáčky prestalo tahnout..auto je rodicu a nepotrebuji když mama poveze deti aby se nekde skrz to nabourali..ale jinak za 4kc super zjistení ze je to vahou..tod vse..jinak diky autorovi za navod..
shrekPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 17 lis 2012, 06:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice - Brno

Příspěvek od shrekPce »

Golf mk3 1.9 TDi EGR off - dioda hodnotama podobna BAV21 - ma jen vetsi pouzdro - hodnota MAF pres diagnostiku je 850 (bez par drobnejch) a auto jede jako nikdy. VAG bez chyb. Od spodu, krasnej zatah, kourivost mirna pri vetsi zatezi, zkousel sem to jen do 4t ot/min. Vyzkousim na delsi ceste, ale zatim to tam necham.
Video
Bigtooth
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02 kvě 2014, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigtooth »

Obrázek
Bosch vaha zustane zapojena.
Je mozny to takhle zapojit na prepinac on-on a prepinat za chodu motoru nebo se to nebude libit ridici jednotce?
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Pokud by to nevadilo tomu výstupu váhy, popř. to neovlivňoval/"nepožíral" (edit: už mi to došlo ;) ), mělo by to taky fungovat, ale kdybys ten přepínač dal s výstupem na 5 a na jeho vstupu přepínal výstup z váhy/diody na 5 , tak by se to navzájem neovlivňovalo (chtělo by to mrknout do schémat, jestli by nebylo potřeba odpojovat i to napájení/víc pinů tý váhy při přepnutí na diodu...), ale s přepínačem by tam nejspíš při přepínání lítaly špičky, který by vadit mohly (v urč. případech možná i váze), takže by bylo lepší to přepínání řešit spíš polovodičově, ale to už je imho zbytečně složitý ... (a to už by stálo za to dokoumat nastavitelný "přikrmení" výstupu váhy, že by se dalo "oživovat"/prodlužovat životnost u starší/horší váhy vzduchu ... )
pašíkombi AFN B597
shrekPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 17 lis 2012, 06:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice - Brno

Příspěvek od shrekPce »

Tak pri delsich jizdach pohodicka. Spotreba bude mirne vetsi, ale asi na to vic slapu. Na volnobehu to mirne cuka, ale asi to bude chtit jeste poladit. Teplota vystupnich plynu je mirne vetsi.

Nikdo mi na to jeste poradne neodpovedel. Je tam nejaky problem co se tyka zivotnosti motoru? Nesere se to po case?
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

shrekPce píše:Tak pri delsich jizdach pohodicka. Spotreba bude mirne vetsi, ale asi na to vic slapu. Na volnobehu to mirne cuka, ale asi to bude chtit jeste poladit. Teplota vystupnich plynu je mirne vetsi.

Nikdo mi na to jeste poradne neodpovedel. Je tam nejaky problem co se tyka zivotnosti motoru? Nesere se to po case?

Jezdim na to rok a něco. Asi 60000km a vše v pohodě! Spotřeba nižší skoro o pul litru a to jem origo vahu neměl mrtvou. Nevyhodou je ze to zakouri nez nafoune. Ale zase se to zabírá hodně od spoda :-D
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Čau, chtěl bych zkusit Maf off na svojí fábce RS, tedy PD.. Nevím ale do kterých pinů diodu zapojit, poradíte? Díky
ASV
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 17 črc 2014, 15:14
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO venkov

Příspěvek od ASV »

Já bych tu váhu radši vyčistil, než dělat tady ty kraviny...
O1 před face ASV 81kW
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

s diodou mam odjazdeny posledny rok cca 30 tis km auto viac dymilo a neislo tak ochotne za plynom spotreba zanedbatelne vysia teraz mam original a je to ako ma byt ked chcete vidiet ako vam to dymi na diodu tak v noci ked za vami pojde auto s xenonmi tak dajte podlahu. Je to ddobra nudzovka
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
bulldog
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 10 zář 2014, 10:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od bulldog »

Vyzkousel na fabii rs .2 diody bav 21 .egr odpojen a zaslepen vyfuk od turba trubka vzadu rezonator, bez katu ,serie turbo a vstriky , jedo od spodu trochu huli v zatahu ale super
:o
Tdi power
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

odpojil som vahu pierburg a dal bav21 a hodnota 1275...co vcul? zla dioda alebo dat do serie viacej kusov? kazdy tu pise ze to hned hodi hodnotu 850...na diode je napatie 4.72 V....inak pri zapnutom zapalovani bez chodu motoru a priojeni vahy je tiez v bloku hodnot hodnota 1275.....avsak pri logovani na plny plyn je pozadovana hodnota 850....
Tdi
ASV
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 17 črc 2014, 15:14
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO venkov

Příspěvek od ASV »

to asi nevadí ne? ... háže to nouzák?
O1 před face ASV 81kW
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

nehodilo. sidce som to nenahanal ale aj tak.....sranda je pri prevadzke ze pri plnom plyne je poziadavka 850 ale ako som pisal ak je pripojena vaha a zapnem zapalovanie ale nenastartujem tak v bloku hodnot je tiez tych 1275 ako ked miesto vahy dam diodu....
Tdi
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

No já jsem to taky vyzkoušel a mám taky 1275mg/r nehulí to vůbec, zátah daleko lepší od spoda než s váhou a nouzák žadný. Kámoš co to taky zkoušel, říkal že mu to hulí jako svina ale taky daleko lépe jede ... (jen se divím že to nehulí mě, což je trochu škoda :( :D) Dával jsem tam jednu diodu na 4 a 5 pin, ale kámoš tam dával dvě. Je v tom nějaký rozdíl ?


edit: dneska jsem to zkousel pod plynm projed a kdyz drzim podlahu dlouho zacne hodnota aktualni vahy z 1275mg/r klesat. To asi neni moc dobre, co s tim?
mifko86
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 kvě 2011, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od mifko86 »

skusal to niekto uz na 1.4tdi tojvalcek?pise mi trvalu chybu vahy vzduchu.vymazem na vagu a po kratkej jazde skoci naspat.od spodu taha slabo a v otackach akceleruje dobre...Nieje to podstatne,ale jedna sa o VW Lupo 1.4TDI. vdaka
každu chvilu niečo iné ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“