Nelze se spojit s ŘJ převodovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nelze se spojit s ŘJ převodovky
Nevíte někdo čím by tahle závada mohla být?Je to na Passatu r.v.02 1.9 Tdi.Měnili jsme měnič,olejové čerpadlo,filtr,olej a teď se nelze s ní spojit.Vyzkoušeli jsme jinou ŘJ a nic.Tak jsem to dal k elektrikáři jestli si s tím poradí.Měl jsem trošku vody u spolujezdce.Jelikož jsem měl ucpané vodní odtoky(prostor u baterky plný vody).
VW Passat PD 1.9 TDI 96KW Tiptronic R.V.2002
Renault Megane Grandtour III 1.6 16v R.V.2012
Renault Megane Grandtour III 1.6 16v R.V.2012
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
S tím zkušenosti nemám, ale zkus dohledat diagnostický kabel o OBD zásuvky a zda je průchozí do řj převodovky, zda ho něco neblokuje nebo to není někde prodřený, vyplavený. Jednotkou to asi nebude, spíš zda tam jde napájení, kostra a ten diagnostický kabel zda tam jde.
Uvažuju jen co by to mohlo být. Snad jsem tě aspoň nějak nasměroval.
Uvažuju jen co by to mohlo být. Snad jsem tě aspoň nějak nasměroval.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

no jestli to bylo kolem tý řj vytopený, tak hlavně vysušit a zkouknout konektory u spolujezdcovo A sloupku (u něj je ta řj i kostřená), pokud je to jako u předface, tak by to měl bejt světlehnědej "dvoudílnej" (půlka silnější a půlka slabší kontakty - mezi nima je i k-line) konektor. Případně zkusit napíchnout na stole, propípnout(proměřit) k-linku zásuvka/konektor řj, apod. ...
Jinak funguje jak má (páka i převodovka)?
Jinak funguje jak má (páka i převodovka)?
pašíkombi AFN B597