Motor AHU,čerpadlo ko?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mattthew
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 čer 2014, 15:49
Odpovědi: 0

Motor AHU,čerpadlo ko?

Příspěvek od Mattthew »

Dobrý den,pred pár mesiacmi som sem písal,mal som problémy zo štartami.To sa vtedy vyriešilo,ale problém sa znova objavil.

Je to motor z Golfa III 1,9TDi 66kw.Kod motora je AHU

Bol som s ním v servise pri kamarátovi,skontroloval mi celý motor.Napojili sme ho na PC,skontrolovali všetky hodnoty.Čerpadlo malo voľnobežnu dávku 2,6mg.Skusili sme mu pridať naftu,vtedy sa zistilo že niekto už hýbal s hlavou čerpadla (šruby išli ľahko,jedna sa už pretočila).
Ja sa do toho veľmi nerozumiem,ale voľnobežna dávka si robila,čo chcela.Stačilo sa čerpadla trochu dotknuť,alebo pritiahnuť šrubu a zmenila sa.
Nakoniec sme to nastavili na 0,8mg,motor teraz naštartuje vždy.Ale hovoril mi,že bude mať vysoku spotrebu.
A teraz k otázke,hovoril mi,že može byť chyba aj vo vstrekoch.Čo si o tom myslite? Bude to čerpadlom,alebo možu byť aj vadné vstreky?
Naposledy upravil(a) Mattthew dne 09 srp 2014, 14:32, celkem upraveno 1 x.
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

AFN nemá 66 kw :roll:
Mattthew
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 čer 2014, 15:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattthew »

Pardon,je to AHU (wallbash) Už som z tých motoroch popletený
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

A jak je na tom předvstřik?
Mattthew
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 čer 2014, 15:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattthew »

Ten bol podľa grafu v norme
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Já když si nastavoval tu dávku tak to nijak nekolísalo, ty šrouby jsem povolil jen trochu a přes dřevo jsem na to klepal. Těch 0,8 je málo, má být 3-9 ale to asi víš.. A nepadá nafta? Nevím jestli je to možný, ale že by ta dávka kolísala v závislosti na tom kolik jde nafty do čerpadla? Kdyžtak mě někdo opravte...
Mattthew
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 čer 2014, 15:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattthew »

Nafta nepadá,mám tam priehladnu hadičku.Šruby sa povolili asi o 1/2 závita,a stačilo sa čerpadla trochu dotknuť a už to lietalo.Aj pri dotahovaní to lietalo tiež.Takže asi chyba v čerpadle,či?
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Já myslím že by stačilo vyměnit ten nastavovač- to čím se hýbe. A ty vstřiky ty se dají zkontrolovat v kanále 13 ale těma to asi nebude..
Mattthew
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 čer 2014, 15:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattthew »

Nastavovač ani neviem čo je :D Ale asi mysliš celu hlavu?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ano, mysli celu regulacnu hlavu.
Zajdi za kamosom a urobte log kanalu 001, 004, 008.
Zaves ho tu a potom mozme spekulovat co stym mas.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Mattthew
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 čer 2014, 15:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattthew »

Log bude niekedy v priebehu týždna.No dnes som naštartoval až po odpojení snímača teploty a aj tak dlho točil,chytil na 2-3 valce a pomaly sa rozbehol.Keď som ho odstavil,do minuty naštartoval hneď,ale keď som ho nechal stáť viac ako 5 minut tak už nenatočil.
Mattthew
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 čer 2014, 15:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattthew »

Mám ešte jednu otázku.Líšia sa nejako tieto čerpadla? Ide mi o ten obal čerpadla,jeden je mriežkovaný a druhý nie.

Obrázek


Obrázek
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

mriezkovany je AFN, hladky obal AHU a 1Z, lisia sa vozdvihu vacky a dlzke drahy predsuvnika uhla vstreku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

to,že sa tá dávka pohybuje už pri jemnom dotknutí alebo pri pohnutí so šróbom je uplne normalne a to tak má byť,je to veľmi citlivé. skontroluj stop ventil a štavu na neho.
Naposledy upravil(a) UchoTD dne 11 srp 2014, 05:59, celkem upraveno 2 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mattthew
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 čer 2014, 15:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mattthew »

Dik :) Tak moje čerpadlo už dojazdilo,nafta do neho ide ale z čerpadla už nie.Ideme to odtiahnuť do servisu.
Takže tie čerpadla by som mohol zameniť? Našiel som za dobru cenu čerpadlo z AFN,ešte aj z môjho mesta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“