chiptuning

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

ono bejt tady v CR upravce je na budku. reje do toho kde kdo. hlavne upravit auto na stav km jakej ma na budikach taky nejde. dneska jsem tady mel fabii. na budikach 220tis a jen podle vagu a cteni skutecnych km se ukazalo 390tis. tady jde videt jak kdyz nekdo neco dela tak na pul. neco delam a davam k tomu nabidku. vim ze nejsem dokonalej. kazdej se nekdy utne. nikoho nepomlouvam ani neschazuju. udelal bych to jak to maj v rakousku (teda myslim) na urcite mesto je urcitej pocet dilen. pak maj vsichni praci. (LOL)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14272
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

smrtka.smety píše:Toledo sxe - souhlasím.

Byl jsem 2 roky zpět u www.dragpower.cz, kde brzdu sice mají ale nevím ani kolik tam je kw, auto nehulí, jede pěkně, spotřena dobrá, to mi stačí.

Je rozdíl jet i na chip s autem za 30 tyček a za 200, dávat 1/3 cena auta na úpravu je přehnaný.
Tuhle firmu z Plzně taktéž mohu doporučit, sám jsem spokojen a spokojeni byli i moji zákazníci co jsem k panu Jirkovi poslal.
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Toledo sxe píše:Pokud chceš vymačkat z auta maximum, tak možná a je i dobře kontaktovat úpravce, kteří mají válcovou zkušebnu a prověří vůz před samotnou úpravou, ale pro obyčejné zvýšení výkonu (přehrání sw) na běžné používání si stále myslím, že úprava od firmy, kterou jsem zmiňoval bohatě stačí. Nikomu nic nevnucuji, nikoho zde neodrazuji jen jsem uvedl firmu, kterou mám déle jak 7 let prověřenou.

Asi to spatne chapes, ta brzda je potrebna i na ladeni vykonu , ktere s maximem nijak nesouvisi. Tuner ktery ma za sebou zkusenosti, vyvoj, a znalosti ti prave diky ty brzde rekne, kolik asi koni je optimalni na tvuj motor. Je videt ze jsi asi zjevne jeste nikdy neladil u upravce s brzdou. Zacina se prave zkusebnim merenim a diagnostikou a upravce ti je schopen rict jak na tom je turbo, vaha, vstriky a motor celkove. Podle toho se taky odviji vysledny vykon, muze se i stat ze motor je na tom tak spatne ze te upravce posle nejdriv opravit HW a potom je pripraven teprve neco ladit. Ovsem pan s notebookem ti to tam naleje a je to :( Vubec nic o danem motoru nevi, ale 3000 dobry, tak proc ne. Samozrejmne ti nic spatnyho nepreju, ale taky by te asi nepotesilo kdby ti treba lehlo turbo, nebo neco jinyho, az by jsi sel pro novy za 13000 bez prace, mozna by jsi si vzpomnel jak jsi usetril 3000 za upravu, protoze na to ze turbo pracuje spatne by se na brzde prislo :P
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

standa123 píše:Jak ja poznam odbornika? Delas si ze me srandu? Staci si projit par temat tady na foru a mam ho za 5 minut najityho. (LOL) a nemusim ani chodit daleko....... (noteeth) (noteeth)
většinou podle toho že má brzdu (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Jarda S. píše:
standa123 píše:Jak ja poznam odbornika? Delas si ze me srandu? Staci si projit par temat tady na foru a mam ho za 5 minut najityho. (LOL) a nemusim ani chodit daleko....... (noteeth) (noteeth)
většinou podle toho že má brzdu (noteeth)
a podla toho ci ma, alebo nema samolepky so svojim logom (noteeth)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Toledo sxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 30 zář 2009, 19:44
Bydliště: Litoměřice - ústecký kraj

Příspěvek od Toledo sxe »

:roll:
TOLEDO 5P, 6Q - 2.0TDi/128kW BKD/16V
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

HanZ píše:
tiff píše:Jiste, nereaguj na me. Neni prece v nicim zajmu, aby se zjistilo, ze jsi jen dalsi nalejvac neznaly zakladnich principu fungovani motoru, kdyz se proti nim na svych strankach tak ostre vymezujes (rofl)
Hele trolle, říká ti něco křivé obvinění? :twisted:
Samozrejme, nalejvaci, s obsahem Trestniho zakoniku jsem seznamen.
Proc se ptas, potrebujes zase neco vysvetlit? 8)
Uživatelský avatar
Toledo sxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 30 zář 2009, 19:44
Bydliště: Litoměřice - ústecký kraj

Příspěvek od Toledo sxe »

Hele tiffe to co tu předvádíš je tak trochu mimo mísu. Někoho urážet, když s ním nemáš osobní zkušenost, nebo neznáš jeho služby je slaboduché. Tobě pomáhá jen to, že jsi schovaný za klávesnicí. Nemachroval by si takhle v hospodě, ale na netu děláš ramena. Buď slušný, vždyť to jde i bez urážení ne? A nemysli si, že se nedá stíhat za pomluvy na netu - dá a velmi lehce.

Víz: http://zpravy.e15.cz/pravo-a-byznys/jak ... uvy-833835
TOLEDO 5P, 6Q - 2.0TDi/128kW BKD/16V
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32

Příspěvek od HanZ »

Toledo sxe, opět máš pravdu. Tiff se cítí patrně dotčen tím, že jsem o něm napsal, že je to podle mého názoru internetový troll. Bohužel se tak chová a jeho nemístné napadání ostatních členů fóra bez patřičných důkazů je do nebe volající - resp. jsem již požádal administrátora o zásah, jelikož nejsem věřící a bůh by to také nevyřešil.

Ono si stačí si vyhledat příspěvky uživatele tiff a všem, na základě jeho dotazů, musí být jasné, o koho se jedná.

Kdokoliv si vyhledá mé příspěvky zjistí, že ač nejsou nikterak příjemné, jsou založeny na pravdě a tu zde většina lidí strašně nerada slyší!!! Jo, mýlit se může každý, i já se občas spletu, ale to ještě neznamená, že o mě může někdo, koho ani neznám tvrdit a srovnávat mě s nalejvači! To opravdu ne.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Ja te s nalejvaci nesrovnavam, ja te za nej oznacil a za tim si stojim.
Kazdy, kdo "upravuje" auta od stolu bez individualniho doladeni a zpetne vazby z dynamometru je jen obycejny nalejvac bez ohledu na to, jestli ty zazraky, co lidem prodava, nekde ukradl, nebo si je vycucal z prstu sam.
Nalejt soft, shrabnout prachy a nazdar - jak jinak by ses oznacil ty?

O tve ne-prave-spickove kvalifikaci svedci i to, ze delas jen stare vrany s EDC15 a 16, coz zvladne i cvicena opice s klonem z eBaye a programem stazenym z ulozto, takze administratora si muzes kontaktovat chces, ale vse, co jsem tady napsal, jsou velmi snadno overitelna fakta vcetne toho, ze na svych strankach zakazniky umyslne uvadis v omyl s umyslem obohatit se, coz jen pro tvoji informaci, je trestny cin podvodu dle § 209 TZ, kdyz uz se tu mlatime po hlavach paragrafy ;)
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32

Příspěvek od HanZ »

:o tak to jsi vážně dobrý! Nevíš nic, odsuzuješ a haníš někoho o kom nemáš ani páru... Jak si to kdo dělá, je každého věc. Ja si za úpravami stojím a každý zákazník si to může nechat přeměřit! To že prodávám v sektoru ekonomické únosnosti neznamená, že nejsem schopen zajistit individuální úpravu dle vyměněných komponent etc. Už jsem to tu několikrát psal, co si kdo zaplatí... Asi jsi nepochopil cenovou politiku, úpravy EDC15 a EDC16 jsou právě tak levné proto, že už to kurví kdejakej nalejvač a zákazníci prostě nejsou ochotni platit více. EDC17 a další není problém zajistit, ale ty zas nemá smysl nabízet lidem, kteří je ani nemají, natož aby jejich úpravu byli schopni zapaltit. Ale na to, aby jsi to pochopil, je potřeba alespoň minimální ekonomické vzdělání, které očividně postrádá většina místních uživatelů.

Čím konkrétně uvádím někoho v omyl? To by mě vážně zajímalo. Plácat nesmysly umí každý. Pokud je na webu někde nějaká chyba, rád ji opravím.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ok chlapi, uz je to (offtopic)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Tiffe, ty jsi asi řádný kokot. Neznám práci Hanze, neznám ani Tebe, ale už jen podle toho jak píšeš bych Tě vzal krumpáčem po hlavě...
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Trochu se nám tady ta diskuze zvrhla... takže toto téma zamykám. Můžete klidně pokračovat přes SZ.

Děkuji za pochopení.
Obrázek
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“