
Jaké auto?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Snad zakladateli nebude vadit, že se přidám do jeho tématu. Mám za sebou Passata B5 (115k), 2x Octavia 1 (105k) a teď mi naposledy ukradli miláčka Boru (160k). Bora pro mě byla krásná, rychlá, spolehlivá, ale při delší jízde se svými 192 cm a 95 kg jsem byl hodně zničený, do toho jsem začal potřebovat i prostor na náklad. Teď mi leží na dřevě 140 tis. Kč a já se rozhoduju co dál. Tak nějak mě láká Octavia 2 a Audi A4 (B6), Golf V kombi nesehnatelný v této ceně. A v Čechách sehnat Octavii 2 v naftě ve slušným stavu je nemožné, v této cenové relaci. A4 vypadají lépe, ale spíš mi jde o to, jak je na tom porovnání cen dílů Audi A4 a Octavia 2, oboje 1.9 TDI a nemám v plánu kupoval original díly. A jak píšete o těch kurvítkách auta 04,05 už toho budou plná, což? Ne jenomže auta plná kurvítek, ale těch podvodníků v ČR (rádoby podnikatelů), samo se to týká i autorizovaných !!!! Hrozný dilema, protože momentálně jsem bez auta a potřebuju jezdit... jinak jak tady čtu nech si stranou 25% z ceny auta na případné opravy, to je hrozný 

VW Bora 1.9 TDI PD, asz 96 kw + chip
najdou se zde i lidi kteří to umějí opravit za levno, ale něco prostě smysl nemá a musíš koupit drahej novej díl nebo sám ponořit ruce po ramena do oleje a makat....ZOkYN píše:Snad zakladateli nebude vadit, že se přidám do jeho tématu. Mám za sebou Passata B5 (115k), 2x Octavia 1 (105k) a teď mi naposledy ukradli miláčka Boru (160k). Bora pro mě byla krásná, rychlá, spolehlivá, ale při delší jízde se svými 192 cm a 95 kg jsem byl hodně zničený, do toho jsem začal potřebovat i prostor na náklad. Teď mi leží na dřevě 140 tis. Kč a já se rozhoduju co dál. Tak nějak mě láká Octavia 2 a Audi A4 (B6), Golf V kombi nesehnatelný v této ceně. A v Čechách sehnat Octavii 2 v naftě ve slušným stavu je nemožné, v této cenové relaci. A4 vypadají lépe, ale spíš mi jde o to, jak je na tom porovnání cen dílů Audi A4 a Octavia 2, oboje 1.9 TDI a nemám v plánu kupoval original díly. A jak píšete o těch kurvítkách auta 04,05 už toho budou plná, což? Ne jenomže auta plná kurvítek, ale těch podvodníků v ČR (rádoby podnikatelů), samo se to týká i autorizovaných !!!! Hrozný dilema, protože momentálně jsem bez auta a potřebuju jezdit... jinak jak tady čtu nech si stranou 25% z ceny auta na případné opravy, to je hrozný
mně se líbí alfa, ale vzal jsem rozum do hrsti a zadal jsem do goglu jediný požadavek nejúspornější auto (schopné jezdit po dálnici), našel na inzerátu pár aut, objel jsem 4 - 3 kusy byly trosky po smrti , na tacho nastaveno 130 tisíc nebo 270tisíc, jedno stálo asi 70 litrů kastle pěkná dovoz itálie, ale turbo po smrti. kilometry uplně fuk pokud to umeješ nepoznáš nic, koukni na stav podvozku ten možná trochu napoví. Pátý jsem koupil, už na fotce byla jasná bouračka na předek, koroze tam kde být měla podle zkušeností majitelů, 3 majitelé z toho 2 v čechách, K autu jsem dostal 2 servisní knížky , žádná z nich nebyla od tohoto auta. teď řeším závady se kterýma jsem počítal, takže mně to nevzrušuje. pojízdné to je byť s tím musíš umět jet, jízdní vlastnosti na to co to je perfektní, spotřeba fakt kolem 3 litrů, jízdní komfort oproti konkurenci mám výhodu že jsem za auto dal poloviční cenu jak za to pěkné, zůstatková hodnota jsou ty hořčíkový kola který se nedají sehnat

Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
najdou se zde i lidi kteří to umějí opravit za levno, ale něco prostě smysl nemá a musíš koupit drahej novej díl nebo sám ponořit ruce po ramena do oleje a makat....ZOkYN píše:Snad zakladateli nebude vadit, že se přidám do jeho tématu. Mám za sebou Passata B5 (115k), 2x Octavia 1 (105k) a teď mi naposledy ukradli miláčka Boru (160k). Bora pro mě byla krásná, rychlá, spolehlivá, ale při delší jízde se svými 192 cm a 95 kg jsem byl hodně zničený, do toho jsem začal potřebovat i prostor na náklad. Teď mi leží na dřevě 140 tis. Kč a já se rozhoduju co dál. Tak nějak mě láká Octavia 2 a Audi A4 (B6), Golf V kombi nesehnatelný v této ceně. A v Čechách sehnat Octavii 2 v naftě ve slušným stavu je nemožné, v této cenové relaci. A4 vypadají lépe, ale spíš mi jde o to, jak je na tom porovnání cen dílů Audi A4 a Octavia 2, oboje 1.9 TDI a nemám v plánu kupoval original díly. A jak píšete o těch kurvítkách auta 04,05 už toho budou plná, což? Ne jenomže auta plná kurvítek, ale těch podvodníků v ČR (rádoby podnikatelů), samo se to týká i autorizovaných !!!! Hrozný dilema, protože momentálně jsem bez auta a potřebuju jezdit... jinak jak tady čtu nech si stranou 25% z ceny auta na případné opravy, to je hrozný
mně se líbí alfa, ale vzal jsem rozum do hrsti a zadal jsem do goglu jediný požadavek nejúspornější auto (schopné jezdit po dálnici), našel na inzerátu pár aut, objel jsem 4 - 3 kusy byly trosky po smrti , na tacho nastaveno 130 tisíc nebo 270tisíc, jedno stálo asi 70 litrů kastle pěkná dovoz itálie, ale turbo po smrti. kilometry uplně fuk pokud to umeješ nepoznáš nic, koukni na stav podvozku ten možná trochu napoví. Pátý jsem koupil, už na fotce byla jasná bouračka na předek, koroze tam kde být měla podle zkušeností majitelů, 3 majitelé z toho 2 v čechách, K autu jsem dostal 2 servisní knížky , žádná z nich nebyla od tohoto auta. teď řeším závady se kterýma jsem počítal, takže mně to nevzrušuje. pojízdné to je byť s tím musíš umět jet, jízdní vlastnosti na to co to je perfektní, spotřeba fakt kolem 3 litrů, jízdní komfort oproti konkurenci mám výhodu že jsem za auto dal poloviční cenu jak za to pěkné, zůstatková hodnota jsou ty hořčíkový kola který se nedají sehnat

Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Je pravda, že díly se dají sehnat už za dobrý peníz, ale furt se najdou specifický náhr. díly které si drží cenu. S tou audi A2 si mě rozesmál, bych v tom jezdil s kuklou na hlavěMadMar píše:najdou se zde i lidi kteří to umějí opravit za levno, ale něco prostě smysl nemá a musíš koupit drahej novej díl nebo sám ponořit ruce po ramena do oleje a makat....ZOkYN píše:Snad zakladateli nebude vadit, že se přidám do jeho tématu. Mám za sebou Passata B5 (115k), 2x Octavia 1 (105k) a teď mi naposledy ukradli miláčka Boru (160k). Bora pro mě byla krásná, rychlá, spolehlivá, ale při delší jízde se svými 192 cm a 95 kg jsem byl hodně zničený, do toho jsem začal potřebovat i prostor na náklad. Teď mi leží na dřevě 140 tis. Kč a já se rozhoduju co dál. Tak nějak mě láká Octavia 2 a Audi A4 (B6), Golf V kombi nesehnatelný v této ceně. A v Čechách sehnat Octavii 2 v naftě ve slušným stavu je nemožné, v této cenové relaci. A4 vypadají lépe, ale spíš mi jde o to, jak je na tom porovnání cen dílů Audi A4 a Octavia 2, oboje 1.9 TDI a nemám v plánu kupoval original díly. A jak píšete o těch kurvítkách auta 04,05 už toho budou plná, což? Ne jenomže auta plná kurvítek, ale těch podvodníků v ČR (rádoby podnikatelů), samo se to týká i autorizovaných !!!! Hrozný dilema, protože momentálně jsem bez auta a potřebuju jezdit... jinak jak tady čtu nech si stranou 25% z ceny auta na případné opravy, to je hrozný
mně se líbí alfa, ale vzal jsem rozum do hrsti a zadal jsem do goglu jediný požadavek nejúspornější auto (schopné jezdit po dálnici), našel na inzerátu pár aut, objel jsem 4 - 3 kusy byly trosky po smrti , na tacho nastaveno 130 tisíc nebo 270tisíc, jedno stálo asi 70 litrů kastle pěkná dovoz itálie, ale turbo po smrti. kilometry uplně fuk pokud to umeješ nepoznáš nic, koukni na stav podvozku ten možná trochu napoví. Pátý jsem koupil, už na fotce byla jasná bouračka na předek, koroze tam kde být měla podle zkušeností majitelů, 3 majitelé z toho 2 v čechách, K autu jsem dostal 2 servisní knížky , žádná z nich nebyla od tohoto auta. teď řeším závady se kterýma jsem počítal, takže mně to nevzrušuje. pojízdné to je byť s tím musíš umět jet, jízdní vlastnosti na to co to je perfektní, spotřeba fakt kolem 3 litrů, jízdní komfort oproti konkurenci mám výhodu že jsem za auto dal poloviční cenu jak za to pěkné, zůstatková hodnota jsou ty hořčíkový kola který se nedají sehnatMÁM REZERVU 50 PROCENT CENY VOZU NA OPRAVY ZATÍM INVESTOVÁNO ASI 5 PROCENT. INVESTOVÁNO NENÍ PŘESNÝ VÝRAZ JE TO SPÍŠ UTOPENO, ALE JSOU TO BRZDY A PODVOZEK, TAKŽE POHODA. teď jsou inzeráty na pěkná auta za 60 procent ceny na jaře.... výsledek je tento: pokud máš na auto 20 tisíc, seženeš nepřeberné množství vraků a pokud máš půl milionu, seženeš omezené množství vraků. Hodně štěstí MM zkus audi A2 karoserie celohliník a pokud to nerozstřelíš tak tam bude nějaká nenulová zůstatková hodnota jako unikátní auto. motory 14 tdi z fábie, seženeš v nejhorším druhý za 10 litrů, nepočítám že by někdo uměl opravit hliníkovou karoserii po totálce, takže snad nebudou bouraný tolik


VW Bora 1.9 TDI PD, asz 96 kw + chip
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 26 kvě 2009, 20:50
Přesně tak. Na boru taky nedám dopustit. Ale to je spis na litacku. Taky mám 195 cm a 95 kilo a jezdil jsem borou skrz republikou ale další den jsem byl totálně zničeny. Takže mě teď napadá ještě jedna varianta. Co by jste řekli třeba na A6 ale nějakou třeba 2005-06 do nějakých 200 tisíc v super stavu z nemecka a nechat si peníze na ten servis. Ale jakou motorizaci? 2,0 - 2,7 - 3,0? Automat? Manuál?
Co 3.0 benzín s LPG???pedrodinis píše:Přesně tak. Na boru taky nedám dopustit. Ale to je spis na litacku. Taky mám 195 cm a 95 kilo a jezdil jsem borou skrz republikou ale další den jsem byl totálně zničeny. Takže mě teď napadá ještě jedna varianta. Co by jste řekli třeba na A6 ale nějakou třeba 2005-06 do nějakých 200 tisíc v super stavu z nemecka a nechat si peníze na ten servis. Ale jakou motorizaci? 2,0 - 2,7 - 3,0? Automat? Manuál?
VW Bora 1.9 TDI PD, asz 96 kw + chip
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 26 kvě 2009, 20:50