poradte fiat croma 1,9 MJTD ze roztrepe v 50
Moderátoři: šulda, Moderátoři
poradte fiat croma 1,9 MJTD ze roztrepe v 50
cau mam takovej velkej orisek nemuzem na to prijit asi 9 lidi.
Zminene auto je po vymene poloos vyvazeni kol dokonce prehozeni na uplne z jineho auta. pri zrychlovani a prudsim pridani okolo 50-70 se auto ani ne rozvibruje,ale udela takovy psi kus rozhodi to rizeni jaoby ustreli nabok. poloosa se koupila dokonce druha,ale nepomohlo.
zkusili jsme sundat kola a roztocit auto na zvedaku a motor se proste podle me ve spicce kroutaku rozvibruje a ty silentbloky jsou tak mekke u cromy,ze to s autem skubne do stran. silentbloky jsou nepotrhane dost dobry stav.
setrvak me napada,ale nevibruje na volnobeh pri vypinani taky ne a pri rozjezdu vubec narozdil treba od me lybry.
dival sem se na korekce vstrikovacu jeden ma lehce vetsi do plusu 2,8 max ono to vypada,ze pri zatahu tam nejak zahapruje davka paliva a skubne to sebou,ale clovek to citi proste na podvozku. pri brzdeni samozrejme nic kotouce aj loziska ok. silentbloky ramen top stav. zadni naprava taky dobra ty kola se davaly z predvadecky aj na zadek a troskus e to zmirnilo,ale ja tvrdim,ze to je tim,ze to je s alfy 225 R18 a hlavne 45 tusim ze to zaniklo.
Zminene auto je po vymene poloos vyvazeni kol dokonce prehozeni na uplne z jineho auta. pri zrychlovani a prudsim pridani okolo 50-70 se auto ani ne rozvibruje,ale udela takovy psi kus rozhodi to rizeni jaoby ustreli nabok. poloosa se koupila dokonce druha,ale nepomohlo.
zkusili jsme sundat kola a roztocit auto na zvedaku a motor se proste podle me ve spicce kroutaku rozvibruje a ty silentbloky jsou tak mekke u cromy,ze to s autem skubne do stran. silentbloky jsou nepotrhane dost dobry stav.
setrvak me napada,ale nevibruje na volnobeh pri vypinani taky ne a pri rozjezdu vubec narozdil treba od me lybry.
dival sem se na korekce vstrikovacu jeden ma lehce vetsi do plusu 2,8 max ono to vypada,ze pri zatahu tam nejak zahapruje davka paliva a skubne to sebou,ale clovek to citi proste na podvozku. pri brzdeni samozrejme nic kotouce aj loziska ok. silentbloky ramen top stav. zadni naprava taky dobra ty kola se davaly z predvadecky aj na zadek a troskus e to zmirnilo,ale ja tvrdim,ze to je tim,ze to je s alfy 225 R18 a hlavne 45 tusim ze to zaniklo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0
Mě na Lybře jednou vyskočil silentblok motoru - ta kost.
Normálně jsem měl pocit, že když prudce přidám, tak auto táhne do strany. Po zastavení a nasazení kosti to přestalo.
Možná jsem si to vsugeroval, ale mě to fakt tak připadalo.
Takže bych zkusil zkontrolovat i zavěšení motoru a převodovky, jestli se to někde nekroutí.
Berte to ale jen jako můj skromný, ničím nepodložený názor
Normálně jsem měl pocit, že když prudce přidám, tak auto táhne do strany. Po zastavení a nasazení kosti to přestalo.
Možná jsem si to vsugeroval, ale mě to fakt tak připadalo.
Takže bych zkusil zkontrolovat i zavěšení motoru a převodovky, jestli se to někde nekroutí.
Berte to ale jen jako můj skromný, ničím nepodložený názor

Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
ulozeni motoru je perfektni stav. tak s tim servem to vypada zajimave.
ale auto se zvedlo na zvedak a roztacelo bez kol a pri urcitym momentu se motor proste zatrepal,takze bud nejak zahapruje davka paliva a nebo ten setrvak je divne poskozeny,ale vubec to nevibruje na volnobeh a tak plynuly rozjezd sem zazil u maloktereho JTD.
je to podivne zkousel sme schvalne moje auto na stejnym useku a chova se to uplne jinak ja citim v pedalu jemne vibrovani pri kazdme pridani tohle vubec,ale v jednu chvili to sebou skubne
ale auto se zvedlo na zvedak a roztacelo bez kol a pri urcitym momentu se motor proste zatrepal,takze bud nejak zahapruje davka paliva a nebo ten setrvak je divne poskozeny,ale vubec to nevibruje na volnobeh a tak plynuly rozjezd sem zazil u maloktereho JTD.
je to podivne zkousel sme schvalne moje auto na stejnym useku a chova se to uplne jinak ja citim v pedalu jemne vibrovani pri kazdme pridani tohle vubec,ale v jednu chvili to sebou skubne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
to soudis dle ceho? vibrace tam nejsou zadne ani vulezx10r píše:KO diferencial
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm