není problém, pokud brzdíš svítíš a důležitých 5 pohromadě...ROMEK píše:jura2 píše:Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.MadMar píše: každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
netrep blbosti dam im 20eur a prejdem s akym vrakem chcem a na papíri mám že z vyfuku ide ALOE VERA
repase DPF Olomouc?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
hodně o tom kecejte na internete jinak nic proti.jurki888 píše:Na stk nic nezistia este aj nameraju nizsie hodnoty odskusane uz na x autach;-)
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Zdravíčko pánové, vidím, že si povídáte
Nakonec jsem najel na dalnici, nastolil podmínky pro regeneraci (4 nebo 5 stupeň, otáčky mezi 1800 - 2500) auto začalo smrdět a kontrolka po chvíli zhasla. Netuší někdo jestli regenerace bude probíhat i bez rozsvícené kontrolky? A proběhne vždy nebo jen při dosažení mezních hodnot?

Nakonec jsem najel na dalnici, nastolil podmínky pro regeneraci (4 nebo 5 stupeň, otáčky mezi 1800 - 2500) auto začalo smrdět a kontrolka po chvíli zhasla. Netuší někdo jestli regenerace bude probíhat i bez rozsvícené kontrolky? A proběhne vždy nebo jen při dosažení mezních hodnot?
VW Passat 3C 2008 BMP