opět cukání BKD - postup oprav

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
formis85
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 08 lis 2009, 20:49
Odpovědi: 0

opět cukání BKD - postup oprav

Příspěvek od formis85 »

Zdravím, koupil jsem Tourana BKD, před pár měsíci nová hlava (dle předhozího majitele kupovaná ve VW, původní prasklá), teď mě čekají rozvody, ale hlavně bych potřeboval od vás poradit s postupem oprav. Vozidlo sebou občas nepříjemně mlátí kolem 1500ot, volnoběh také žádná hitparáda. Udělal jsem pár kopií obrazovky a log. skupin (1,3,11). Jde mi o to, abych teď nenechal udělat rozvody a pak se v tom znovu nemusel vrtat. Jaký postup oprav a hledání problému mám zvolit. Děkuji za každou radu

Obrázek


log: http://leteckaposta.cz/uploaded/510731542
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

kouknul bych na vstřiky, jestli nepodfukujou, případně na o-kroužky.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

ja by som v prvom rade dal doladit rozvody, pozri sa v poli 4 v sk 004, hodnota co najblizsie k 0, je tu o tom thread nastavenie rozvodov pomocou VAG....http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=47910
formis85
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 08 lis 2009, 20:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od formis85 »

Děkuji vám za info. Ještě se optám, u té nové hlavy bude ten vytrhávací šteft, nebo se už poučili a na nových hlavách je už OK? Předpokládám, že nová hlava by kolem vstřiků nemusla být ještě vymačkaná, spíš to bude asi těma "O" kroužkama jestli je nechali původní.
Handsgrip
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 pro 2011, 18:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Handsgrip »

Souhlas s Dream 7000,mrknul bych na rozvody a na to je-li správně nalisován magnetický kroužek na klice-snímač otáček,resp. má-li správnou polohu, to samé snímač otáček na vačce. Přípravek na to mají autorizované servisy (některé o to ani nevědí:-) )
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“