
DPF, EGR, TURBO? (BLS)... pokracujem (chyba P0403)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nekdo jeste nejake napady? Bratr ma Tourana, BLS a uplne ten samy problem. Najeto poctivych 145tis.. Ze by elektricka cast EGR? Za cestu 10km, to 3km jede normalne a 7km v nouzaku, kdy nouzak skoci treba 10-15x. Proste furt to problikava a jede/nejede, aniz bych zmenil zpusob jizdy nebo restartoval zapalovani...???
Seat Toledo 1L 165ps
Emise se zas po case rozsvitili. Nahozen zpatky seriovy SW a auto jede 90% v nouzaku. Dnes vymeny EGR ventil a beze zmeny. Zatim jsem nemel moznost na diagnostiku. Kazdopadne emise sviti porad a stridave auto skace do nouzaku. Problem pretrvava. Opravdu uz nevim, budu rad za kazdy napad.
Seat Toledo 1L 165ps
Omlouvam se, ze jsem se odmlcel. Kazdopadne dekuji za odkaz a za dalsi rady.
G450 nove origo - nepomohlo
Vycisten DPF a preprogramovany SW - nepomohlo
Na puvodni EGR mi nehral odbornik seriovy SW celeho motoru - nepomohlo
SW odstraneny EGR - nepomohlo
Novy EGR + smazany chyby - nepomohlo
Novy SW s tim, ze byli predelany hodnoty EGR (poradne nevim, dal jsem to odbornikovi uz) - FUNKCNI!!!
Nic nesviti, nepada nouzak, tahne hezky. Ujel jsem uz asi 2000km, delsi vzdalenosti spotreba do 5l, mesto kolem 5,5. Vyfuk porad uplne cisty, tak DPF nejspis nepraskl a i funguje, protoze se mi nerozsvitil ani jednou a to jsem jel ciste mesto 250km. Na VAG od te doby auto nebylo.
Ted jediny co resim je nejspis problem porad s tim turbem. Ta zminovana rozvadeci vrtulka pokroucena. S autem se da jezdit uplne normalne, jiz jsem si i zvykl, ale obcas v tahu pri mirnym seslapnutim pedalu kolem 2tis/ot. je auto utlumeny a pak najednou "prudky" nabeh turba. Prisuzuji to tomu turbo, ted resim otazku jestli vymnenit turbo (repas) a nebo zkusit nejdrive chip, treba by to pomohlo. Me stavajici turbo se mi zda v dobre kondici - vule minimalni, regulace zlehka, opticky bez naruseni. Kazdopadne ted si uzivam jizdy - KONECNE. Jeste jednou diky
G450 nove origo - nepomohlo
Vycisten DPF a preprogramovany SW - nepomohlo
Na puvodni EGR mi nehral odbornik seriovy SW celeho motoru - nepomohlo
SW odstraneny EGR - nepomohlo
Novy EGR + smazany chyby - nepomohlo
Novy SW s tim, ze byli predelany hodnoty EGR (poradne nevim, dal jsem to odbornikovi uz) - FUNKCNI!!!
Nic nesviti, nepada nouzak, tahne hezky. Ujel jsem uz asi 2000km, delsi vzdalenosti spotreba do 5l, mesto kolem 5,5. Vyfuk porad uplne cisty, tak DPF nejspis nepraskl a i funguje, protoze se mi nerozsvitil ani jednou a to jsem jel ciste mesto 250km. Na VAG od te doby auto nebylo.
Ted jediny co resim je nejspis problem porad s tim turbem. Ta zminovana rozvadeci vrtulka pokroucena. S autem se da jezdit uplne normalne, jiz jsem si i zvykl, ale obcas v tahu pri mirnym seslapnutim pedalu kolem 2tis/ot. je auto utlumeny a pak najednou "prudky" nabeh turba. Prisuzuji to tomu turbo, ted resim otazku jestli vymnenit turbo (repas) a nebo zkusit nejdrive chip, treba by to pomohlo. Me stavajici turbo se mi zda v dobre kondici - vule minimalni, regulace zlehka, opticky bez naruseni. Kazdopadne ted si uzivam jizdy - KONECNE. Jeste jednou diky
Seat Toledo 1L 165ps
Zasahy do SW -
1) prehrani na origo SW cele RJ primo dle cisel - nepomohlo
2) SW odstranen EGR - nepomohlo
3) novy SW (nevim uplne presne co, detaily uz poradne nevim, byl jsem rad ze to funguje) - delal to opravdu kvalitni clovek, ktery se tim zivy a projde mu rukama stovky aut. Nemam zadnou obavu o nejaky neprofesionalni zasah. Problem mi vyresil a jinak to turbo to dela uz od zacatku.
1) prehrani na origo SW cele RJ primo dle cisel - nepomohlo
2) SW odstranen EGR - nepomohlo
3) novy SW (nevim uplne presne co, detaily uz poradne nevim, byl jsem rad ze to funguje) - delal to opravdu kvalitni clovek, ktery se tim zivy a projde mu rukama stovky aut. Nemam zadnou obavu o nejaky neprofesionalni zasah. Problem mi vyresil a jinak to turbo to dela uz od zacatku.
Seat Toledo 1L 165ps