seřízení spojky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

jaký je prosím postup při odvzdušnění spojky?

zmáčknout, povolit odvzdušňovák, počkat až vyteče kapalina, zatáhnout, napumpovat (jako brzdy)...

Nebo zmáčknout, povolit odvzd, našlapat - kapalina vyteče, zatáhnout odvzd., našlapat a hotovo...

Přitom hlídat samozřejmě kapalinu v nádobce - může být otevřená, nebo musí být zavřená? Díky
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

to první
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

xshreck píše:jaký je prosím postup při odvzdušnění spojky?

zmáčknout, povolit odvzdušňovák, počkat až vyteče kapalina, zatáhnout, napumpovat (jako brzdy)...

Nebo zmáčknout, povolit odvzd, našlapat - kapalina vyteče, zatáhnout odvzd., našlapat a hotovo...

Přitom hlídat samozřejmě kapalinu v nádobce - může být otevřená, nebo musí být zavřená? Díky
ani jeden princip nefunguje (wallbash) u VW musíš natáhnout hadičku z ovzdušňováku levý přední brzdy na ovzdušnovák spojky oba povolíš a brzdovým pedálem pumpuješ brzdu do spojky párkrát zašlapeš utáhneš a je hotovo (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

tyjo, tak teď babo raď... (LOL)

teda zapomněl jsem, je to na Oct1 agr... Takže co jest to správné?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

mkůžeš zkusit svoje způsoby, stejně budeš propojovat ovzdušňováky (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

No nevím, ale už jsem těch spojek odvzdušnil mnoho a vždy fungoval způzob našlapu a povolím. Ten způsob s tím propojením je super ale funguje obojí nejlepší je samozřejmě tlakova odvzdušňovačka.
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1116
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já stim válčil u kordoby a málem mi trefilo nakonec sem přišel na to že se ten odvzdušnovák nesmí moc povolovat
normálně jeden našlapává a druhej ten odvzdušnovák jen lehce podtrhne tak aby utekl tlak hadičkou ponořenou ve sklenici s brzdovou kapalinou a do pěti minut odvzdušněno ;)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Spojka byla vždy ku.va, hlavně když třeba byla prázdná, dostat tam kapalinu a to na různých vozech. Já používám injekci s hadičkou a při povoleném odvzdušnováku protlačím kapalinu od válečku k hlavnímu válci, jakmile zabere je napůl vyhráno. Někdy to jde hned a někdy je to na mašli.. :)
nepropadat panice...
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

me zabira jednohmota (lamela jak nova, sjeta jen o dve tri desetiny) dost nahore. a po 11tis zacina pri rozjezdu obcas skubat...tos jsem chtel z nouze zacat nejlevnejsim resenim.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1678
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Menil jsem dvojhomtku na 77 kw BLS O2.
Starsi brala tak v polovine ,nova bere tak nad pulkou :(

nevim proc to tak je. daval jsem Sasch predmotovany.
Pri mereni slunka na stare i nove bylo stejne vystouple.

Je sance ze si to sedne a bude brat niz nebo je to hold smula a musim si zyvknout (wallbash) :(
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“