slovacek.milos píše:ono víš když koliesko už pochoduje tak se muže stát že rozvody i počátek vstřiku bude oK pak přidáš ubereš a bloudíš, po tom se musí cíleně jít, nebo když vidíš zakáplý výstupek na dvouhmotě jako nulu, nebo ty upozornovvací žlábky na setrváku, no a ryska O je až mezi něma kdoví jak je vyrezlý protikus snímače otáček,
Tak to by melo bejt dobre kdyz se podle toho rozvody nastavuji a mam ten poci ze uz je tam druhej motor jina hlava a dela to porad stejne. Jen cerpadlo a vstriky jsou puvodni.
až budeš v koncích tak probádej i tlouštku těsnění pod vstřikama nebo jestli nejdou dvě na sobě, u některých motoru těsnění podstatně změní chod motoru
mi se to nikdy nestalo zavolám řeknu čislo vstřiku borec řekne výšku těsnění změřím nahlídnu do hlavy a dám zpět
slovacek.milos píše:až budeš v koncích tak probádej i tlouštku těsnění pod vstřikama nebo jestli nejdou dvě na sobě, u některých motoru těsnění podstatně změní chod motoru
mi se to nikdy nestalo zavolám řeknu čislo vstřiku borec řekne výšku těsnění změřím nahlídnu do hlavy a dám zpět
Tam jsou taky nove podlozky kdyz jse na tom ted delala ta hlava.
Dalsi chytrak Kdyz pise ze se mohla sebrat moc, to znamena ze misto puvodni tloustky by se melo dat vyssi. Staci pouzit to mezi usima. At tak nebo tak u ropaka je co se tyce tloustky tesneni jedno o kolik hlavu seberes.
Bmwrepair píše:Jiste pokud se hlava prebrousi tak ze se dostanes s ventilem moc dolu. Stejne to ale nema vliv na tesneni. Nema smysl to dal rozebirat:)