DPF, EGR, TURBO? (BLS)... pokracujem (chyba P0403)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Danisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 17:07

Příspěvek od Danisek »

Asi nezbyva nez zkusit vymnenit turbo a doufat, nenapada me nic jinyho. Jen divny, ze vule nema a regulace jde uplne krasne a na diagnostice reguluje jak by melo. Pokus/omyl zase no -.-
Seat Toledo 1L 165ps
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Pokud je tam kkk jako ze jo tak je to turbem. Jedine dlouhodobe reseni je zamenit za garetta z BMM. Osobni zkusenost, more casu projebanyho zkousenim a pomohlo az tohle.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

mam bmm a spodek mrtvej do 2000, sw serie
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

ty ale neresis problem s nabehem ne? Tobe to bere od spoda stejne, jenomze od ma kopanec kolem 2tis a pred kopancem to jeste syci a je proste slyset, ze to turbo by chtelo tlacit ale nemuze.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Presne tento problém s tým kopancom pri záťahu som riešil aj ja.
Turbo dal na repas, ale problém pretrvával. Kedže po 22000km turbo odišlo znova, tak dal repas u úplne inej firmy výmenným spôsobom a problém sa posunul z cca 2000otáčok na cca 2300-2500.

Rok som tak s tým jazdil a nakoniec aj toto turbo nevydržalo a išlo zase úplne iné. To je zatial OK.
Ale za mňa by som do repasu turba v aute kde je používaný DPF nikdy už nešiel.
Radšej si troška priplatiť a jedine nové.

Problém spôsobuje pokrútená variabilita od tepla pri regenerácii.
Málo ktoré firmy to vedia nastaviť pri repase tak ako to má byť. V horšom prípade sa to len čistí.

Tak si pri výmene zváž za kolko môžeš mať repas, prípadne hladaj firmu kde vedia za normálne peniaze dodať úplne nové turbo! Už tam ten cenový rozdiel nie je vysoký, najmä ak si robotu nebudeš robiť sám. Lebo výmena turba u BLS nie je celkom sranda.

Ale tiež by som sa asi nabudúce prikláňal výmenou za Garett.
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

tekze jinak:

kdyz jsem auto kupoval pri seslapnuti plynule plynu treba do 1/2 pomalu nastupovali otacky dosahlo to 2400 a svihanec jak svina a jelo to konecne do tech 2400 totalni mrtvola... trvalo to 14 dni lehlo turbo :D


dal sem z BMM a jako jo odspodu to jede ale je tam citi v 2000ot ze se trubo roztoci a zacne tahat... ono se asi neni ani cemu divit kdyz tam je vetsi turbo na seriovy sw-.. ono to asi chvili trva nez se roztoci proto asi ty 2000 . chystam se dlkouho na cip tak snad letos udelam a pujde to odspodu

jel sem ted v BXE v serii a spodek proste odost lepsi
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Danisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 17:07

Příspěvek od Danisek »

BMM je 2.0TDI, takze moje otazka, jestli pasuje turbo bez jakekoliv zmeny. Tim, ze je to z 2.0 ocekavam, ze je vetsi, tudiz nebude mit na slabem motoru takovy spodek a bude tam prodleva a delsi nabeh, ze?

Jinak v pripade, ze koupim Garret 1.9 TDI novy, melo by to byt ideal ne? Jinak je opravdu pravda, ze tyto turbo jsou jak pro BLS tak pro BXE stejny? Zadny rozdil u motoru s DPF?
Seat Toledo 1L 165ps
Danisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 17:07

Příspěvek od Danisek »

Jeste jeden dotaz, jak je mozne, ze repas nefunguje, kdyz firmy garantuji komplet novy stred. Tzn. vse nove a ze stareho se pouzije jen obal. Chapu, ze v pripade repasu bez noveho stredu je problem pretrvavajici, ale kdyz dostanu za priplatek komplet nove vnitrnost...???
Seat Toledo 1L 165ps
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

Turbo je na motore BLS a BXE odlišné.
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Danisek píše:Jeste jeden dotaz, jak je mozne, ze repas nefunguje, kdyz firmy garantuji komplet novy stred. Tzn. vse nove a ze stareho se pouzije jen obal. Chapu, ze v pripade repasu bez noveho stredu je problem pretrvavajici, ale kdyz dostanu za priplatek komplet nove vnitrnost...???
zvyknu byt tie vrtulky tasie neviem preco ale je to tsk a potom sa pomalsie roztacaju
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

A skusal si iz otpojit dpf az sa da a previest sa bez neho?
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“