Zdravím , mam A4 motor 1.8T AEB, zjistil jsem že mi jde do N75 pouze 8V což ho nesepne, šel jsem po kompletní elektroinstalaci a vše Ok , takže je problém z řízeným minusem z ECU , což nevím jestli s tím něco jde ještě dělat? Takže přemejšlím co se víc vyplatí, jestli jiná Ecu či oprava nebo manuální regulátor tlaku - takový Turbosmart Boost Tee se mi zamlouvá. A setkal se stím už někdo? Dík za info
Mozna by se nabizelo reseni se zesilovacem. Ale pokud jinak vsechno chodi jak ma, nevim proc by mela bejt jednotka v haji. Zkus premostit vodice k n75 primo z ECU
kubima píše:Mozna by se nabizelo reseni se zesilovacem. Ale pokud jinak vsechno chodi jak ma, nevim proc by mela bejt jednotka v haji. Zkus premostit vodice k n75 primo z ECU
Právě že všechno ostatní chodí, nevim co to řídí vevnitř jestli je tam samostatný SSRko, ale je tam velký odpor proti zemi.
geo píše:Tak to jednotku uz neschanej tím se to objasnilo.Jednotka totiž trvale neukostřuje ventil vždy nastaví střídu a pak ji nějak podle potřeby moduluje.
To je mi už jasný, ale ten ventil to nikdy nesepne, a tlak tam je jen 0,2bar (na tvrdo seplý N75 už natlačí ranec - takže v ničem jiným problém není), nebo jestli je to ještě podmínění nějakým signálem, všechny hodnoty ve Vagu proti dílenský seděj, krom "úhlu žážehu" to má místo kladný hodnoty 9-15° zápornou hodnotu -12° (to jsem zkoušel na různých káblech a verzích Vag-com a VCDS ale v chybách nic)
geo píše:Tak to meř s připojeným ventilem uvidíš jak se to chová v zatízení.Jinak osciloskop a proudové kleště by určitě pomohly.
Tak sem sehnal oscik a naměřil 8V stejnosměrný bez ventilu na konektoru, s připojeným ventilem to napětí zmizí asi na 0,2V a opět stejnosměrný - při změně otáček žádná pwm regulace, ventil je O.K ten má 33Ohmů a odběr cca 300mA. Drát z řj z pinu 64 ke konektoru 0,2ohmů, Ecu bez závad odpojený ventil diagnostikuje. Tak nevim asi to překopu na manuální regulaci.
Naposledy upravil(a) bonnini dne 20 říj 2014, 19:10, celkem upraveno 1 x.