Vadná Ecu 1.8t

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Vadná Ecu 1.8t

Příspěvek od bonnini »

Zdravím , mam A4 motor 1.8T AEB, zjistil jsem že mi jde do N75 pouze 8V což ho nesepne, šel jsem po kompletní elektroinstalaci a vše Ok , takže je problém z řízeným minusem z ECU , což nevím jestli s tím něco jde ještě dělat? Takže přemejšlím co se víc vyplatí, jestli jiná Ecu či oprava nebo manuální regulátor tlaku - takový Turbosmart Boost Tee se mi zamlouvá. A setkal se stím už někdo? Dík za info
Audi A4 1.8T 110kw - furt se to se*e :-D
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Mozna by se nabizelo reseni se zesilovacem. Ale pokud jinak vsechno chodi jak ma, nevim proc by mela bejt jednotka v haji. Zkus premostit vodice k n75 primo z ECU
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od bonnini »

kubima píše:Mozna by se nabizelo reseni se zesilovacem. Ale pokud jinak vsechno chodi jak ma, nevim proc by mela bejt jednotka v haji. Zkus premostit vodice k n75 primo z ECU
Právě že všechno ostatní chodí, nevim co to řídí vevnitř jestli je tam samostatný SSRko, ale je tam velký odpor proti zemi.
Audi A4 1.8T 110kw - furt se to se*e :-D
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Tak jestli ti dochází ke ztrátám v ECU, volil bych tu variantu se zesilovačem. Je to v daný situaci nejlevnější a nejelegantnější varianta
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

ty vole,kup inu ecu,stoji do 50eur..
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od bonnini »

kubima píše:Tak jestli ti dochází ke ztrátám v ECU, volil bych tu variantu se zesilovačem. Je to v daný situaci nejlevnější a nejelegantnější varianta
A byl by odkaz na něco konkrétního?
Audi A4 1.8T 110kw - furt se to se*e :-D
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Čím jsi naměřil těch 8V??? A jak jsi to měřil??? Bacha na to je tam PWM regulace.
Elektronika auta a technika........
776 829390
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od bonnini »

Martin.R píše:Čím jsi naměřil těch 8V??? A jak jsi to měřil??? Bacha na to je tam PWM regulace.
Tak to sem nevěděl, myslel jsem že po zapnutí zapalování je stále seplí, ale jestli se to už od začátku moduluje tak to musim někde píchnout na oscik.
Audi A4 1.8T 110kw - furt se to se*e :-D
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

12V by tam mělo být trvale proti kostře auta a jednotka spíná v PWM zem. Proto se ptám čím a hlavně jak (kde, proti čemu) jsi to měřil.
Elektronika auta a technika........
776 829390
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od bonnini »

Martin.R píše:12V by tam mělo být trvale proti kostře auta a jednotka spíná v PWM zem. Proto se ptám čím a hlavně jak (kde, proti čemu) jsi to měřil.
12V proti kostře tam je , proti sobě 8V ale měřil jsem to jen multimetrem, ventil N75 na 12V sepne ale po připojení konektoru nic.
Audi A4 1.8T 110kw - furt se to se*e :-D
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Tak to jednotku uz neschanej tím se to objasnilo.Jednotka totiž trvale neukostřuje ventil vždy nastaví střídu a pak ji nějak podle potřeby moduluje.
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od bonnini »

geo píše:Tak to jednotku uz neschanej tím se to objasnilo.Jednotka totiž trvale neukostřuje ventil vždy nastaví střídu a pak ji nějak podle potřeby moduluje.
To je mi už jasný, ale ten ventil to nikdy nesepne, a tlak tam je jen 0,2bar (na tvrdo seplý N75 už natlačí ranec - takže v ničem jiným problém není), nebo jestli je to ještě podmínění nějakým signálem, všechny hodnoty ve Vagu proti dílenský seděj, krom "úhlu žážehu" to má místo kladný hodnoty 9-15° zápornou hodnotu -12° (to jsem zkoušel na různých káblech a verzích Vag-com a VCDS ale v chybách nic)
Audi A4 1.8T 110kw - furt se to se*e :-D
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Tak to meř s připojeným ventilem uvidíš jak se to chová v zatízení.Jinak osciloskop a proudové kleště by určitě pomohly.
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od bonnini »

geo píše:Tak to meř s připojeným ventilem uvidíš jak se to chová v zatízení.Jinak osciloskop a proudové kleště by určitě pomohly.
Tak sem sehnal oscik a naměřil 8V stejnosměrný bez ventilu na konektoru, s připojeným ventilem to napětí zmizí asi na 0,2V a opět stejnosměrný - při změně otáček žádná pwm regulace, ventil je O.K ten má 33Ohmů a odběr cca 300mA. Drát z řj z pinu 64 ke konektoru 0,2ohmů, Ecu bez závad odpojený ventil diagnostikuje. Tak nevim asi to překopu na manuální regulaci.
Naposledy upravil(a) bonnini dne 20 říj 2014, 19:10, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 1.8T 110kw - furt se to se*e :-D
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

A ten druhej drát na kterom má být 12V???
Elektronika auta a technika........
776 829390
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“