Ta zatékající voda se řešila od roku 2006. Všichni se budou divit, ale talijáni to prostě ještě nevyřešili .
To auto s touhle chybou, která je fatální, asi i ukončí kariéru
ahoj trantik,
jak si vyřešil tu zatékající vodu do motoru?
Mám čerstvě boxera 3,0hdi -stejnej motor.Auto je pěkný,jede jak z praku,ale pod kapotou hrůza.Všechno je zrezlé,prasklé svody výfuku. Po dešti je v motoru kaluž i když tam mám ten plast na motoru... Voda teče kolem světel na pojistkovku pak dál na převodovku..ta guma co má těsnit k čelnímu sklu netěsní..podle mě to tam valí na ty roztavené parohy pak to praskne. Ze servisní historie vím že už je měnil první majitel. To se myslím bude opakovat po výměně znovu,dokud tam ta voda bude valit...
Zdravim nového majitele ducata,) tak nakonec sem plast pod steracema prilepil primo ke sklu, je ze dvou kusů které ksobe zdaleka nedosahnou, tak sem je nastavil a slepil. nad svetly jsem udelal z gumy okapy které jsem svedl do podbehu a v tom plastovem okapku jiz prilepenem ke sklu jsem vpravo i vlevo vyvrtal nove vetsi diry kterýma voda steka do tech gumových okapu za svetla. nyní mi na motor kapne jen sem tam. jediny problém jinak jsem s vozem nadmiru spokojen.
jaky ma motor? na 3,0 ten kryt není a když by byl, stejně by zatékalo na paroží byl by akorát tak vhodný aby neteklo na vstřiky. předtím mi po každém dešti svítila kontrolka motoru od zalepení mám klid. u těch 2,2 a 2,3 jtd bych dával hlavně pozor aby to nezatékalo na řemenice, já mám řetěz tak to naštěstí odnesl jen drážkový řemen a kladky.
koukni na youtube nebo otevři kapotu a pust si hadici vodu na přední sklo
vtomto množství fakt voda do motorového prostoru nepatří, natož na jednotku svody a řemenice.
..no nevím,nevím..,ten kryt se odtud vyndavá asi jak ježek z klece,ale nepřekreje ani celou palici a svody už vůbec.Já měl ten odlitek svodů prohlej na přírubě víc jak o 2mm. To nejspíš bude hlavní příčina jeho prasknutí. Nakonec jsem to nechal zavařit,pak zarovnat a je klid.
Řeším ještě množsví náplně v klimě,nevíte kolik tam toho má být? Byla proklepaná trubka tam jak je egr,tak je to prázdné.
Auto je L2H2 prosklenej busík.
Spotřeba 8,3L zatím první měření - prázdnej,žádná dálnice,převážně katolicky.Palubák lže.Počítám,že dálnice pod deset nepůjde ani náhodou...
Přes 3tis.ot. to vůbec nemá smysl točit.
Auto je ve velmi pěkném stavu,najeto 200tis poctivých...tak uvidíme.
Mají jakýsi automat,ale potřebuje vědět kolik tam má "nacvakat".Jde o to jestli platí těch 0,95kg co je zatrhnuté (na fotce).
V manuálu k tomu nic není.