https://translate.google.cz/translate?h ... Fcount%2F0
vstřikovací trysky FIRDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Www.neomax.plmate.s píše:zdravím...ktere z trysek maji vetsi potencial??
http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... p520-firds
nebo
http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... p764-firds
máte popřípade odkaz na ty polske stranky?? za 1700 to je pekna cena
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256
Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
-
macan371538
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
Zdarec dal sem firds 764 také, fungujou jen borec co je mi měnil že šli hůř na vstřiky že si stím dal hodně práce než je tam dostal, cena přehození 900,- za všechny 4 trysky + teda prý i seřízení otvevíracích tlaku. auto jede vpohodě, ale že bych teda pocítil nějakou změnu ve výkonu se říct nedá.......... nevím.
váha dobrá dává 1125
turbo vyčištěné vypodložené seřízáná nová regulace turba u TDIfuna 600,-(mohla by teda zabírat trošku dřív než v 1800 otačkách:p
ale že by auto mělo o 17kw víc? Nevím nevím
jo... mám ASV 81kw 2002 octa., a nezakouří si to ani když ji dám zaušiska
váha dobrá dává 1125
turbo vyčištěné vypodložené seřízáná nová regulace turba u TDIfuna 600,-(mohla by teda zabírat trošku dřív než v 1800 otačkách:p
ale že by auto mělo o 17kw víc? Nevím nevím
jo... mám ASV 81kw 2002 octa., a nezakouří si to ani když ji dám zaušiska
-
Ondra Vegas
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 16 srp 2014, 22:13
Se nediv, co je to teď za módu montovat trysky bez odzkoušení.Ondra Vegas píše:Trysky Firds nedoporučuji, namontoval jsem je a auto ani po ovzdušnění nenastartovalo. Pak jsem je šel zkusit a mechanik mi řekl at jsem rád , že jsem mohl klidne propálit pisty.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Ondra Vegas píše:Trysky Firds nedoporučuji, namontoval jsem je a auto ani po ovzdušnění nenastartovalo. Pak jsem je šel zkusit a mechanik mi řekl at jsem rád , že jsem mohl klidne propálit pisty.
Kdybys sis přečetl vlákno aspoň jednu stránku zpátky tak jsem to tam popisoval. zkratka první čist a zjistit info a pak teprve se o něco snažit.....
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Do AEF jsem se nechal ukecat v ND na jednu trysku od Bosch (DNOSD297), made in India. Uchcává mě už na zkoušečce a práší asi jak vodovodní kohoutek. Při 150 barech ještě docela šla, jakmile se tam dalo 130Bar, tak hotovo - vodovod.
Před rokem a něco chlápek v obchodě dokázal ještě někde stáhnout nějaké z motorpalu a ty po 25tis km vržou a práší jedna radost, v porovnání s tou šikmookou Bošáckou mr*kou, která byla nefunkční už ve fabrice.
Když nepůjde sehnat něco našeho z Jihlavy, tak po přečtení vlákna asi zkusím Firds. Horší jak výše uvedený exemplář to byt nemože.
Před rokem a něco chlápek v obchodě dokázal ještě někde stáhnout nějaké z motorpalu a ty po 25tis km vržou a práší jedna radost, v porovnání s tou šikmookou Bošáckou mr*kou, která byla nefunkční už ve fabrice.
Když nepůjde sehnat něco našeho z Jihlavy, tak po přečtení vlákna asi zkusím Firds. Horší jak výše uvedený exemplář to byt nemože.
S čepovýma tryskama od firds nejsou problémy žádný, dneska jsem zrovna dělal dvě sady DN0SD300 a všech 12 trysek krásně vrže a práší, bez uchcávání. Takže si na ně stěžovat nemůžu.radluk píše:Do AEF jsem se nechal ukecat v ND na jednu trysku od Bosch (DNOSD297), made in India. Uchcává mě už na zkoušečce a práší asi jak vodovodní kohoutek. Při 150 barech ještě docela šla, jakmile se tam dalo 130Bar, tak hotovo - vodovod.
Před rokem a něco chlápek v obchodě dokázal ještě někde stáhnout nějaké z motorpalu a ty po 25tis km vržou a práší jedna radost, v porovnání s tou šikmookou Bošáckou mr*kou, která byla nefunkční už ve fabrice.
Když nepůjde sehnat něco našeho z Jihlavy, tak po přečtení vlákna asi zkusím Firds. Horší jak výše uvedený exemplář to byt nemože.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Ahoj,
muj poznatek po namontovaných firds,vstřikovače jsem nechal seřídit,tlaky+rozprach v pořádku,když auto nastartuji běží celkem v pořádku,do otáček jde krásně za jízdy je to už horší,při opatrném plynulém přidávání jede normálně,řekl bych i líp je cítit víc sil,nicméně problém nastává při kickdownu nejvíc v malých otáčkách,motor jakoby začne jít "na tři"je cítit že neni něco ok,cuká celou dobu akcelerace nejvíc při nástupu turba,po ubrání a zastavení jde tak i na volnoběh než lehce přidám a vše je zase ok.Vim že všichni napíšete že je to těma tryskama ale zajímá mě proč,když jsem viděl na stolici že je vše ok.
muj poznatek po namontovaných firds,vstřikovače jsem nechal seřídit,tlaky+rozprach v pořádku,když auto nastartuji běží celkem v pořádku,do otáček jde krásně za jízdy je to už horší,při opatrném plynulém přidávání jede normálně,řekl bych i líp je cítit víc sil,nicméně problém nastává při kickdownu nejvíc v malých otáčkách,motor jakoby začne jít "na tři"je cítit že neni něco ok,cuká celou dobu akcelerace nejvíc při nástupu turba,po ubrání a zastavení jde tak i na volnoběh než lehce přidám a vše je zase ok.Vim že všichni napíšete že je to těma tryskama ale zajímá mě proč,když jsem viděl na stolici že je vše ok.
ak to bolo na rotacke ...trebalo skontrolovat otvaracie tlaky.a nechat ic nastavit.Ondra Vegas píše:Trysky Firds nedoporučuji, namontoval jsem je a auto ani po ovzdušnění nenastartovalo. Pak jsem je šel zkusit a mechanik mi řekl at jsem rád , že jsem mohl klidne propálit pisty.
mne sa to stalo raz s PP764 F.Bosio........
GIV var asz 4mot upraveny
