výkon 200+ ASV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

výkon 200+ ASV

Příspěvek od standa123 »

Zdarec chlapi..chci se zeptat na pár věcí......chtěl bych na svém aute (v popise) zvýšit výkon na nějakých 200 ps možná něco málo přes. V plánu mám - dát turbo VB
- 12 mm hlavu
- FMIC
- a trysky nechat ty co mám powerplus 764 stage 2

Moje otázka zní....zvládne to turbo VB ten výkon nebo už to chce větší a jestli to poberou i ty trysky stage 2. A jestli to zvládne vnitřek motoru, kód motoru je ASV.
- jiný věci už mám udělaný....spojka, komplet sání arl, podávačka v nádrži, egr off, kat off.....
díky za rady.....:-)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

turbo ne . trysky mozna z odrenyma usima
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

VB těch 200 dá, v grafech pár aut s nim je
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

takže pokud bych chtěl jit něco malo přes tech 200ps tak bych musel dat trysky race 520? a turbo 1756VK aspoň? nekde jsem četl ze ty stage 2 mají stejnou propustnost jako race520 .... je na tom něco pravda?

a co vnitřek motoru zvládne to? aspoň tech 190ps?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

200 na grafu nejni vše
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Neni lepší nez honit vysledna čísla, koukat spis na prubeh toho vykonu?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

To mas asi pravdu.....mam nejaky cil ale je to + - tak proto zjistuji jaky veci shanet a namontovat.......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

PP764 s 12mm hlavou daju 200PS, turbo skor 1752/56 nez VB, ak pojdes na soft k funovi tak bude lepsie ked hardware budes konzultovat s nim, alebo s upravcom co ti to bude ladit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tomik leon11
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 29 pro 2012, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Pieštany

Příspěvek od tomik leon11 »

hnad VB na 200 ps je blbost daj tam radsej 1756ku a trysky urcite race 520 tie pp 764 na ten vykon to je uz na hrane
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Takze ty stage 2 to nedaji?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

jsem našel tady na foru, řek bych že dají
PP764 (5 otvorů) průměr vstřikovacích otvorů-> 5x0,230 - 154%
PP764 stage 2 (7 otvorů) průměr vstřikovacích otvorů-> 7x0,230 - 173%
RACE 520 (5 otvorů) průměr vstřikovacích otvorů-> 5x0,260 - 180 %
RACE 520 stage 2 (7 otvorů) průměr vstřikovacích otvorů-> 7x0,260 - 206%

ps: určitě by to ale chtělo větší hlavu čerpadla 11-12 mm aby neklesal tlak paliva a byla dobrá atomizace i při zvýšeném průtoku. Ale mam za to že je měl mařena nasazený ve svém autě tak ti asi řekne nejvíc. A někde jsem čet že fun na 764 naladil s VB a 12mm 208 koní bez kouře .
Naposledy upravil(a) Qxkiller dne 31 říj 2014, 17:25, celkem upraveno 1 x.
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

díkes tohle jsem potřeboval videt...nikde jsem ty hodnoty nemhl najít :-)
jinak ano je v plánu 12mm hlava.....+ FMIC
ale ted jestli dát turbo VB a nebo uz tu 1756vk .......:-)
ale spis dám asi to VB .......pro další navyseni vykonu to bude dobry a kdyztak bych do budoucna dal nekdy vetsi :-)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

ono to VB jestli ještě nemáš tak bych to spíš opravdu viděl na 1756 jelikož VB budeš dusit dosti na konci svého maxima s tím se ti zas zkrátí životnost , kdybys ho měl tak je to jiná se to prostě odjezdí . A ještě k těm turbům si dej pozor je fakt rozdíl nové vs. jeté vs. repase to mi řek každý úpravce co jsem se ptal na úpravu svého auta .
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Jj. To je jasny ze nove je nove. Takze kdyz to reknu takhle tak do 190ps mi budr stacit VB a i ty trysky co mam a nad 200 menit i trysky a vetsi turbo? A jak je na to vnitrek motoru? Zvladne to?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

standa123 píše:Jj. To je jasny ze nove je nove. Takze kdyz to reknu takhle tak do 190ps mi budr stacit VB a i ty trysky co mam a nad 200 menit i trysky a vetsi turbo? A jak je na to vnitrek motoru? Zvladne to?
Ja se na 200 dostal na PP s VB jen jednou jedinkrat ale v aute bylo legendarni cerpadlo od Holze, nepochopil jsem nikdy co v nem bylo ale davalo neskutecne. Na 200 dej Race a 1756, kdyz bude 220 nastvanej nebudes :-) VB bezpecne 185
P.S. 5 dirove trysky mi vychazej jako lepsi volba.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“