Proč mi to jede hůř než sdi

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Proč mi to jede hůř než sdi

Příspěvek od Libor Hanzal »

Stačí vysypat asi dvě kila obilí a tradá hotovo.Obrázek
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

To je fakt obili nebo saze , anebo oboje ?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

musíš mačkat tu šlapku vpravo (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5704
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Jazdite jak duchodci na spotrebu a potom sa divite :)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je věčný problém, lidé oslněni kw a reklamou si koupí nejsilnější provedení toho kterého motoru a pak s tím jezdí kousek do školy nebo na hřbitov při dusičkách popřípadě jsou to škudlilové nebo chudáci a čumí jen na spotřebu..Když to zkurví, tak nadávají, co je to za sráč..Samozřejmě tím vůbec nemyslím Libora Hanzala, protože neznám konsekvence..A taky z důvodu, že jsem nemohl vyjet s T 4 do kopce a pak jsem měl "kat" plný sraček jako on...Ale já chtěl jet rychle, bez ohledu na spotřebu ,ale auto ne.. :)
nepropadat panice...
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

ono taky záleží co do toho kdo leje, teď mi přitáhli SDIčko že to nejde nastartovat, rozvody OK a nešlo s tím otočit, makovici dolu a bylo to opřený o karbon, kterej se sloupl z makovice, když to dostalo štos při roztahování a spadl do válce. No a jezdilo to na nějakej olej z vysokotlakých kompresorů
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

To není z katu.Jen to stálo 5 let bez motoru ve stodole a myši si udělaly v posledním dílu výfuku sýpku na obilí.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

A jericho se hned chytil... (noteeth)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3664
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

yirka píše:ono taky záleží co do toho kdo leje, teď mi přitáhli SDIčko že to nejde nastartovat, rozvody OK a nešlo s tím otočit, makovici dolu a bylo to opřený o karbon, kterej se sloupl z makovice, když to dostalo štos při roztahování a spadl do válce. No a jezdilo to na nějakej olej z vysokotlakých kompresorů
Jestli to náhodou nebylo spíš díky egru...
Oct asv 2000, DieselPower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vici píše:A jericho se hned chytil... (noteeth)
Jasně jsem na tohle chytlavej, zrovna v pátek jsem v takovém autě s takovým milovníkem kw byl nucen jet..Pořád jsem si říkal, kde ty kw vlastně jsou. Majitel ten motor tak zlenivěl, že dát mu opravdu čočku, aby ukázal co v něm je, tak se rozskočí anebo bude plná paměť závad a nouzák bude jediným režimem , který motor zvládne. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“