výkon 200+ ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo to je hezky. Nevidim v tom zadny nejaky extra cisla....auto bude na bezny jezdeni....a obcas se poradne projet...155. Ps uz mi nejak nestaci.......takze myslim ze na nejakou dobu mi tech 185 + - bude stacit.
Jinak ty 7 dirkove jsou namontovany uz od minuleho majitele tak se mi nechce to zbytecne menit........mozna nekdy v budoucnu.
Ale jeste mi nikdo nerekl jak to je s tim spodkem ASV......
Jinak ty 7 dirkove jsou namontovany uz od minuleho majitele tak se mi nechce to zbytecne menit........mozna nekdy v budoucnu.
Ale jeste mi nikdo nerekl jak to je s tim spodkem ASV......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ja myslim , ze kdyz se spokojis s tim co ti kluci psali, tj do nejakych 190 koni, tak ti ten spodek vydrzi (samozrejmne pri normalnim zachazeni a poctivych vymenach oleje) . Ja jsem mel na AHF " jen " 180 koni, samozrejmne s profi upravou od TDI Funa, a nebyl problem, motor je sice uz v jinym aute , ale jezdi bez problemu porad
. Jestli uvazujes o 200 a vic, spodek ASZ/ARL te asi nemine

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 29 pro 2012, 21:42
- Bydliště: Pieštany
tak to je jedine dobře...aspoň nemusim resit spodek motora.......nekde sem cetl no ze asv ma trosku tvrdsi pisty nez klasika tdi.......ale ech 250ps je mazec



superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 29 pro 2012, 21:42
- Bydliště: Pieštany
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26 bře 2013, 10:05
- Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss
AGR,ALH,AHF,ASV jsou ojnice stejné a jsou kované.Písty jsou obrobené z ze slitiny Al,Si,Cu,Ni,Mg...ARL má jinou konstrukci oka ojnice a proto snese vyšší tlak...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.