Alfa 159 jtdm 110kw chyba tretieho vstreku

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

vsak mame oba 2,4 akorat ty mas o poznani vic vykonu. nicmene ta lafa 159 je tezka jak pi.. kdyz jezdim s blbym MJTD 88 kw zda se to jako tkaove vpohode svezeni,ale kdyz sme osolil ten sport 1,8 TBI 200 k tak to jelo jen lehounce lepe jak moje lybra na stejnem useku jsem vytahl o 10 km vyssi rychlost a to je turbobenzin to by melo letet jinak jak nafta
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Tak pri turbe sa uz rozdiel medzi benalom a naftou zrejme straca.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jinak ja fakt nevim co delat s tou spotrebou. zere to jak tank . Uz aj podle PC a to prej keca o 2 litry. Co by mohlo tak zvysovat spotrebu? Muze to delat aj ucpany KAT? kamos mi rikal,ze ho kdysi na JTD vykuchal a klesla spotreba.
Ten chip asi brzo necham odstranit i dkyz me to trha srdce... ale nic jinyho to byt snad nemuze byvaly majitel jezdil taky kombinovane za 8,5 a to docela dalky. Startuje to fajnove, vykon super, chod klicny... Filtry vsechny najeto 5 tis km
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Problem je ze to moze robit x veci vratane KAT. Riesil som raz problem zleho startovania slabsieho vykonu a aj spotreby ( ale nie az tak vysokej ) a problem bol v tlmici vyfuku. Zvonku vyzeral ok no vnutri sa rozpadli prepazky co sposobilo problemy v odvadzani vyfukovych plynov. Dobra debilita a mozes sa aj na hlavu postavit (wallbash)
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

No me se uz 2x stalo,ze mi to strelilo jak u zavodniho auta jakoby se neco ucpalo a pak protrhlo,ale slo to jakoby od turba tak nevim.
Kdybych mohl zmerit kolik to zere taky by nas to posunulo,ale asi tam nejak blbne odvetrani nadrze. Jsme s tim autem jinak spokojeny chci na to prijit.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Takze korekcia na jednom valci jasna. Meranie tlakov 3 valce 20, jeden valec ( ten s tou korekciou ) 10 !. Po odslepeni EGR auto nastartuje s obtiazami na volnobezne otacky, po pridani plynu ziadna reakcia a po cca 5 sekundach zdochne. Po odpojeni privodu egr dym ako v cigaretovom klube. Takze EGR v haji. Zaujimave je, ze pred zaslepenim to islo, po cca mesiaci jazdenia so zaslepenym EGR sa stane toto. Asi uz bol chyteny a teraz ho dokatovalo. Zhavice sa sice tvaria top, ale strasne dlho im trva, pokial sa rozzhavia, takze som bol rovno objednat styri nove. Po vymene uvidim. Dnes bolo von 3,5 stupna ( teraz uz snezi ) a auto chytilo akokeby vyslo prave z vyrobnej liky (LOL) Pri takych 10-15 stupnoch o takom starte len mozem snivat.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Tanguero
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 04 lis 2014, 16:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tanguero »

Teda chlape, náhodou to tu čtu a myslím, že by sis ušetřil spoustu problémů, pokud by sis prošel web ALFISTI.CZ, sekce 159.
Jinak nechápu ty tlaky - 3x20 a 1x10? To máš jeden válec na polovičním tlaku? To je něco hooodně špatně.
EGR má na chod motoru pod plynem vliv pouze záporný, pokud je funkční, musí být 100% zavřený. Pokud motor netáhne, je vždycky nutné EGR vyřadit a zaslepit a potom hledat dál.
Prohlašuješ, žes vyhodil klapky. Měl jsi opravdu celé sání dole a klapky máš ze sání venku a díry zaslepené? Tohle je dost pracná záležitost, nechce se mi věřit, že máš tuhle úpravu.
Důležité je, zda a v jakém stavu máš DPF, pokud už se nedokáže zregenerovat, je to jasné - máš špunt ve výfuku. DPF akce pro 159 blízko slovenských hranic bude 29/11, podrobnosti na Alfa fóru.
Ty žhavičky musí nažhavit do ruda během 2 sekund, jinak jsou KO.
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Ci mi veris alebo nie ze klapky su vyhadzane sanie rozobrane a vycistene to je tvoj problem. Zhavicky som vymenil, trochu sa to zlepsilo, je vidiet ze to uz zhavi ( samozrejme v nizkych teplotach ). DPF alebo KAT podozrievam od zaciatku ale najskorej pozrem sanie ci nahodou nebolo predtym v haji turbo a nezasralo intercooler. Takisto tu je este jedna vec a to ze ked som auto kupoval bol v haji termostat a hrialo sa to max na 70. Ja som s tym este chvilu tak jazdil lebo ma presviedcal jeden mechanik ze to nie je termostatom ale cidlom teploty. Samozrejme po vymene cidla ziadna zmena tak som dal novy termostat a auto drzi 90 ako zbesnete. Problem je v tom ako dlho na tom jazdil predchadzajuci majitel co sa mohlo ( a asi aj prejavilo ) prejavit na terajsom chovani sa auta. A samozrejme dovoz z talianska a na tachometri 100000 km - osobne tipujem minimalne dvojnasobok, takze DPF moze byt naozaj v haji. Inak pozrem na to forum diki za tip ;)
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Tanguero
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 04 lis 2014, 16:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tanguero »

Stačilo říct, že tam klapky opravdu nemáš, ne z toho dělat můj problém :-D
Ale pokud tam nejsou, je to o kurvítko míň. Další je ten EGR, ten bych nechal zaslepený a nejlíp i softwareově.
Co mě nejvíc vrtá hlavou jsou ty tlaky. Jak může být jeden válec na polovičním tlaku? Není prasklá hlava?
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Olej nepribuda, chladiaca kvapalina neubuda, to je dobre ale to samozrejme neznamena, ze prasknuta byt nemoze. Uz ma napadol aj prepaleny piest. Ale hlavu zatial rozhodne dolu davat nemienim. Najskorej sa pohram so sanim a vyfukom.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Ked sa tu bavíte o tých tlakoch, Kolko má mať tlaky motor 1,9 Multijet 88kw?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Tanguero
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 04 lis 2014, 16:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tanguero »

20-25 je správně, 10 je málo, tolik mají vylítané benzínové atmosféry.
V první řadě bych řešil tohle. Protože jsem měl hlavu sundanou, tak si celkem dobře dokážu představit kde může být problém. Pokud nemizí voda ani olej, nemyslím, že bude ruplá hlava, tohle se u JTD nestává, že by totálně rupla hlava. Pokud by byl propálený píst, tak je to okamžité KO motoru. Napadají mě ještě totálně zasrané ventily, nebo nějaké bordel na sedlech, který nedovolí aby si ventil pořádně sedl. Těsnění hlavy je kovové, to by nemělo rupnout.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

ja mám 21 na všetkých válcoch rovnako, a niektomi tvrdí že je ten motor mrtvy (LOL) ale nikde sa neviem dopatrat v technických listoch , príručkach od fiatu kolko má mať.ze dobry motor ma 28-30 a mne sa to nezdá
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Tanguero
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 04 lis 2014, 16:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tanguero »

Torgan píše:ja mám 21 na všetkých válcoch rovnako, a niektomi tvrdí že je ten motor mrtvy (LOL) ale nikde sa neviem dopatrat v technických listoch , príručkach od fiatu kolko má mať.ze dobry motor ma 28-30 a mne sa to nezdá
U motorů přes 200kkm nebo 5 let, které jezdí na českou naftu bych všechno nad 20 bral jako akceptovatelnou hodnotu. Pokud ti to normálně nastartuje, tak bych to neřešil.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

motor ma 165 000. ale myslim ze tie motory zabijaju tie 30 000 km intervaly výmeny oleja
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“