2,4 JTD 110 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Asi mam fakt pravdu. jel sem stejnou trasu 35 km se zapojenou vahou a spotreba byla 8,6 sice jeden delsi kopec cca 2 km,,ale to neni takova hruza.
z5 studeny motor -1 stupen zahrivalo se teda hrozne dlouho snad 10 km,ale spotreba 5,8 a to je sakra rozdil.
Porad si rikam jestli nemuze byt nejaka dirka v hadici,ale nemuzu najit.
z5 studeny motor -1 stupen zahrivalo se teda hrozne dlouho snad 10 km,ale spotreba 5,8 a to je sakra rozdil.
Porad si rikam jestli nemuze byt nejaka dirka v hadici,ale nemuzu najit.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
No me to tam ufukuje jak u nejakyho zavodniho auta a nikdo mi neni schopny rict proc. prej to muze delat prdly vlnovec,ale to mi nepripada logicke.
kdyz to vytocim a pustim plyn proste to upsopukne trosku to je slyset tady na tomto aute https://www.youtube.com/watch?v=2BqDj4czIGI
a to si myslim,ze neni u dieselu prece normalni ne? zadny velky IC tam nemam ani sportovni sani
kdyz to vytocim a pustim plyn proste to upsopukne trosku to je slyset tady na tomto aute https://www.youtube.com/watch?v=2BqDj4czIGI
a to si myslim,ze neni u dieselu prece normalni ne? zadny velky IC tam nemam ani sportovni sani
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Ne tak male vule jsme nemel jeste na zadnem tubu axialni zadna radialni ani milimetr
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Tak neco na tom mojem aute asi bude,ale nemel byhc tak psychaarit. vcera jsem mel zakaznika s 159 2,4 JTD a rikal,ze jezdi po Zline 5 km jako ja a,ze ma spotrebu 11,5 a kdyz jede mimo a honi to,tak se dostava nekde na 9,5 zprumerovane celkove. Takze uplne panikarit bych nemel,ale asi se zamerim na netesnost hadic
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Tak jsem se dneska díval na turbo s 2 kolegy a zjistili jsme,že je tam nepatrně chycená lopatka jakoby se vzal rožek pilníčkem a to preje to podfukování. Jinak vůle tam je fakt v desetinkách. kvůli tomuto ten chip zruším aby turbo nekleklo hned. a s tou odpojenou váhou vzduchu to je taky krkolomné dneska sem jel se zapojenou a spotřeba zase opačná:D možna je tepleji kašlu na to.
ale co mě sere jestli víte jak má lybra indikaci poruch na ICS,tak mě se v dešti vždycky rožinala hladina oleje,že je jen jeden dílek,ale za sucha OK
tak jsem zkusil čidlo vytáhnout očistit a zkusit co to uděla s odpojeným. když se odpojí ukáže blikající stupnici a samozřejmě tu posranou ikonu olejničky!!!
po zapojení stále svítí to samé i po odpojení baterky na 5 minut. takj jsme to čidlo asi nějak odpálil nebo ukroutil drátky.
ale to mě pekelně sere nezhasne to. a nastavení v systému žadné není!
ale co mě sere jestli víte jak má lybra indikaci poruch na ICS,tak mě se v dešti vždycky rožinala hladina oleje,že je jen jeden dílek,ale za sucha OK
tak jsem zkusil čidlo vytáhnout očistit a zkusit co to uděla s odpojeným. když se odpojí ukáže blikající stupnici a samozřejmě tu posranou ikonu olejničky!!!
po zapojení stále svítí to samé i po odpojení baterky na 5 minut. takj jsme to čidlo asi nějak odpálil nebo ukroutil drátky.
ale to mě pekelně sere nezhasne to. a nastavení v systému žadné není!
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Ono kopce robia svoje. Teraz som zacal jazdit koli robote do kopcov a priemerna na mojej 1.9 110kW sa mi vysplhala na 8l. Je studena a hned kopec. sice sa pomerne rychlo zohreje ale to este musis vsetkych obiehat takze to svoje urobi. Takze tiez by som to u teba az tak tragicky nevidel. Pokial som jazdil roviny ( no v tatrach roviny az tak celkom nemas ale tak relativne ) tak som bol pod 7l priemer.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
ja na 1,9 88kw na 225/45 r17 mesto a kopce a obcas mimo- 7 litrov. na 205/55 r 16 zimných teraz 6litrov. dlhe trasy 5,5l
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Ted nevim co delat driv jestli zhanet turbo nebo prehrat soft a co s tim posranym cidlem oleje, vypnout to nejde a ta ikona me sere
Na trase 3 km to zere cca 11 l dle PC zatim se nedotankovaval nema smysl po 80 km
Na trase 3 km to zere cca 11 l dle PC zatim se nedotankovaval nema smysl po 80 km
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
trefazx10r píše:Zkus tohoto třeba ti to čidlo sežene zadarmo![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/39841098/P ... LANCIA.php



Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3
zx10r píše:Zkus tohoto třeba ti to čidlo sežene zadarmo![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/39841098/P ... LANCIA.php


ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm