Jumper 3.0
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
ok, diky
tak mám jinej problém - auto je po ránu strašně líné, nebo teda blbě to reaguje na plyn, dám třeba půlku plynu a čekám cca 2 - 3 sekundy než se začne něco dít, dělá to jen za studena a cca 1km jízdy pak je to ok.
to je pořád něco........
díky
tak mám jinej problém - auto je po ránu strašně líné, nebo teda blbě to reaguje na plyn, dám třeba půlku plynu a čekám cca 2 - 3 sekundy než se začne něco dít, dělá to jen za studena a cca 1km jízdy pak je to ok.

to je pořád něco........
díky
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Bude ráno svietiť porucha motora ale vplyv žiadny ,asi že neotvorí egr diagnostika bude hlásiť poruchu ovládací ventil egr.
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
ahoj, tak asi po týdnu co auto nehoupalo, zase začalo
. Po té co jsem provrtal to téčko to bylo dobré, tak mě napadá jestli to nebude nakonec tim egr ventilem. Má cenu ho čistit? Máte někdo zkušenost? Díky
Nějak se pořád nemůžu smířit stím že to dělá ta klapka....... 



citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
http://olejposta.sk/Urania_Daily_5W-30_1L__r_1472.html toto je origo myslim ze cena v pohode
)

159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
jurki888 píše:Skrtiaca klapka alebo podtlak od egrna hlavnej hadici co ide z posilovaca je tecko to prevrtaj aby bolo priechodne
Ahoj Jurki, od té doby co jsem provrtal to téčko jede auto v pohodě, zeptám se od tý doby co je to provrtany mi ventil co ovládá egr tak divně kvílí až kňourá ( dělá to jen když je malinko plynu ) tak nevím co stim je to docela nepříjemný, hodně je to slyšet v kabině. Napadlo mě jestli ta díra v tom téčku není moc velká ?? A druhá věc ale tomi dělá od začátku cca 3roky ze nekdy mam uplne tvrdej pedal brzdy, nejde na nej slapnout, a nekdy v pohode. Když stojim z prudkýho kopce a rucni brzda to neubrzdi tak si nemuzu slapnout na brzdu abych nastartoval. Díky
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY neoldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW