Jumper 3.0

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Rosvieti sa motor ale auto pojde normalne
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

ok, diky

tak mám jinej problém - auto je po ránu strašně líné, nebo teda blbě to reaguje na plyn, dám třeba půlku plynu a čekám cca 2 - 3 sekundy než se začne něco dít, dělá to jen za studena a cca 1km jízdy pak je to ok. :?

to je pořád něco........

díky
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
kefo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 19 dub 2010, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od kefo »

Bude ráno svietiť porucha motora ale vplyv žiadny ,asi že neotvorí egr diagnostika bude hlásiť poruchu ovládací ventil egr.
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Myslim ze klapka ko;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

ahoj, tak asi po týdnu co auto nehoupalo, zase začalo (wallbash) . Po té co jsem provrtal to téčko to bylo dobré, tak mě napadá jestli to nebude nakonec tim egr ventilem. Má cenu ho čistit? Máte někdo zkušenost? Díky :? Nějak se pořád nemůžu smířit stím že to dělá ta klapka....... :(
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Rosvieti sa kontrolka motora a zavada bude egr
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
mr.eko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 zář 2014, 21:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od mr.eko »

Zdravím. Prosím o radu jaký nejvhodnější motorový olej do 3,0. Doposud předchozí majitel používal Total 5W30. Jen upřesním že auto má filtr pevných častic.
Předem díky za info.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Aky to je rok?origos je urania iveco 5w30 ale mozes tam dat aj seleniu urania je lacnejsia
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
mr.eko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 zář 2014, 21:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od mr.eko »

registrace je rok 2011 ale výroba bude nejspíš 2010.
Příspěvek je napsaný špatně mám Peugeot Boxer ale ty motory budou stejný. Je vhodná nějaká alternativa Uranie?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

http://olejposta.sk/Urania_Daily_5W-30_1L__r_1472.html toto je origo myslim ze cena v pohode ;))
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

jurki888 píše:Skrtiaca klapka alebo podtlak od egr ;-) na hlavnej hadici co ide z posilovaca je tecko to prevrtaj aby bolo priechodne

Ahoj Jurki, od té doby co jsem provrtal to téčko jede auto v pohodě, zeptám se od tý doby co je to provrtany mi ventil co ovládá egr tak divně kvílí až kňourá ( dělá to jen když je malinko plynu ) tak nevím co stim je to docela nepříjemný, hodně je to slyšet v kabině. Napadlo mě jestli ta díra v tom téčku není moc velká ?? A druhá věc ale tomi dělá od začátku cca 3roky ze nekdy mam uplne tvrdej pedal brzdy, nejde na nej slapnout, a nekdy v pohode. Když stojim z prudkýho kopce a rucni brzda to neubrzdi tak si nemuzu slapnout na brzdu abych nastartoval. Díky
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
oldav
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 16 kvě 2010, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldav »

ztvrdlej pedál,no to aby ses do kopce nemusel rozjíždět přes ručku,taková fičůra..
Ten solenoid mi brčí,vrčí,kvílí a brblá taky,hrůza v kabině..,pod kapotou to tak není slyšet
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

ten pedal mam tvrdej jen když je to chcíplí, za jizdy je to ok, a stim ventilem si něco dělal?
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
oldav
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 16 kvě 2010, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldav »

jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“