1Z ztráta výkonu od 3000ot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

1Z ztráta výkonu od 3000ot

Příspěvek od HansE34 »

1Z vstřiky z AFN, přihnutá hlava čerpadla. Dávka čerpadla 3.0mG
Po výměně vstřiků z 81kW auto výkonově ožilo a i od 3000 šlo pořád pěkně za plynem.

Z ničeho nic (nejspíš nekvalitní naftou), však šlo auto výkonově dolů a od 3000ot se mu dál nechce vytáčet.

1) na 15tém kanálu v menu motoru ve vagu 12.12 mám při plné záteži motoru požadované množství 42mG ale akutální pouze 35mG... může být problém zde?

Zjistím nějak VAGem zda je čerpadlo nebo vstřiky po smrti? Kolik by měl být ideálně rozestup mezi vstřikovači? Měří mi to jen tři, od čtvrtého to odpočítává a mám docela výkyvy.

Děkuji za nápady.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

co váha vzduchu ? jeze na 700-800 když tomu naložíš ?
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

MAF off diodou. EGF off. Na toto nastaveni to predtim jelo, ted z niceho nic vykon spadl, mene to i kouri.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

myslim ze 3000rpm je hranica kedy sa zapne nudzovy rezim ked turbo prefukuje nad poziadavku tlaku.
Urob log kanalu 3,4,11.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Do nouzaku to nepada
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

bez toho logu budu dalsie rady len spekulacie a dohady.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Stále si myslím že je vidět probém na patnáctém kanálu.
Obrázek

Auto přestane mít výkon když aktuální množství (druhé okno) začne mít menší hodnoty než požadované množství (čtvrté okno). Když jsou obě okna zhruba srovnané auto jede jak má, ale jak je kopec na velký kvalt na plný plyn ve vysokých otáčkách tak je požadované množství větší jak aktuální (většinou o 7mg) a auto přestane mít výkon.
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Po milion šesty N75 a dej novy podtlakovy hadice
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
ASV
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 17 črc 2014, 15:14
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO venkov

Příspěvek od ASV »

nenapadá mě nic jinýho co by tohle mohlo dělat než váha ... že je off diodou, nemusí nic znamenat, někdy to může omezovat i tak - ale zkontroluj jestli ti ta dioda neupadla (což by vysvětlovalo náhlý pokles výkonu) :D
O1 před face ASV 81kW
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

tlakac3 píše:Po milion šesty N75 a dej novy podtlakovy hadice
neřek bych že je to regulací, podle fotky má tlak 1.8 nouzák to háže až při 2.5 ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

fotka je fotka,pokud da nohu z plynu,pote prida a zase to chvili jede,tak to bude ono
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

kanal 15 je OK, je tam poziadavka plyn pedalu a limiter (smoke alebo torque).
Mne sa nepaci:
1) poziadavka vahy vzduchu, od 2856 zacina klesat a tej hodnote prislucha cca 23mg nafty. Urob este jeden log kanal 3,8,11 - v 8smicke su vsetky limitery tak uvidime kolko tam ide nafty naozaj.
2) z log2kopec vidim, ze turbo ma problem sa nafuknut, bud mas chybu v systeme preplnovania, alebo tam ide malo nafty(a to zistime po zhliadnuti noveho logu :) )
BTW: ak jazdis s diodou, musis mat egr OFF
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Ok udelam dalsi log
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

toefuk píše:kanal 15 je OK, je tam poziadavka plyn pedalu a limiter (smoke alebo torque).
Mne sa nepaci:
1) poziadavka vahy vzduchu, od 2856 zacina klesat a tej hodnote prislucha cca 23mg nafty. Urob este jeden log kanal 3,8,11 - v 8smicke su vsetky limitery tak uvidime kolko tam ide nafty naozaj.
2) z log2kopec vidim, ze turbo ma problem sa nafuknut, bud mas chybu v systeme preplnovania, alebo tam ide malo nafty(a to zistime po zhliadnuti noveho logu :) )
BTW: ak jazdis s diodou, musis mat egr OFF

EGR Off mám
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“