1Z ztráta výkonu od 3000ot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1Z ztráta výkonu od 3000ot
1Z vstřiky z AFN, přihnutá hlava čerpadla. Dávka čerpadla 3.0mG
Po výměně vstřiků z 81kW auto výkonově ožilo a i od 3000 šlo pořád pěkně za plynem.
Z ničeho nic (nejspíš nekvalitní naftou), však šlo auto výkonově dolů a od 3000ot se mu dál nechce vytáčet.
1) na 15tém kanálu v menu motoru ve vagu 12.12 mám při plné záteži motoru požadované množství 42mG ale akutální pouze 35mG... může být problém zde?
Zjistím nějak VAGem zda je čerpadlo nebo vstřiky po smrti? Kolik by měl být ideálně rozestup mezi vstřikovači? Měří mi to jen tři, od čtvrtého to odpočítává a mám docela výkyvy.
Děkuji za nápady.
Po výměně vstřiků z 81kW auto výkonově ožilo a i od 3000 šlo pořád pěkně za plynem.
Z ničeho nic (nejspíš nekvalitní naftou), však šlo auto výkonově dolů a od 3000ot se mu dál nechce vytáčet.
1) na 15tém kanálu v menu motoru ve vagu 12.12 mám při plné záteži motoru požadované množství 42mG ale akutální pouze 35mG... může být problém zde?
Zjistím nějak VAGem zda je čerpadlo nebo vstřiky po smrti? Kolik by měl být ideálně rozestup mezi vstřikovači? Měří mi to jen tři, od čtvrtého to odpočítává a mám docela výkyvy.
Děkuji za nápady.
logy jsou zde:
http://leteckaposta.cz/364347789
http://leteckaposta.cz/364347789
Stále si myslím že je vidět probém na patnáctém kanálu.

Auto přestane mít výkon když aktuální množství (druhé okno) začne mít menší hodnoty než požadované množství (čtvrté okno). Když jsou obě okna zhruba srovnané auto jede jak má, ale jak je kopec na velký kvalt na plný plyn ve vysokých otáčkách tak je požadované množství větší jak aktuální (většinou o 7mg) a auto přestane mít výkon.

Auto přestane mít výkon když aktuální množství (druhé okno) začne mít menší hodnoty než požadované množství (čtvrté okno). Když jsou obě okna zhruba srovnané auto jede jak má, ale jak je kopec na velký kvalt na plný plyn ve vysokých otáčkách tak je požadované množství větší jak aktuální (většinou o 7mg) a auto přestane mít výkon.
kanal 15 je OK, je tam poziadavka plyn pedalu a limiter (smoke alebo torque).
Mne sa nepaci:
1) poziadavka vahy vzduchu, od 2856 zacina klesat a tej hodnote prislucha cca 23mg nafty. Urob este jeden log kanal 3,8,11 - v 8smicke su vsetky limitery tak uvidime kolko tam ide nafty naozaj.
2) z log2kopec vidim, ze turbo ma problem sa nafuknut, bud mas chybu v systeme preplnovania, alebo tam ide malo nafty(a to zistime po zhliadnuti noveho logu
)
BTW: ak jazdis s diodou, musis mat egr OFF
Mne sa nepaci:
1) poziadavka vahy vzduchu, od 2856 zacina klesat a tej hodnote prislucha cca 23mg nafty. Urob este jeden log kanal 3,8,11 - v 8smicke su vsetky limitery tak uvidime kolko tam ide nafty naozaj.
2) z log2kopec vidim, ze turbo ma problem sa nafuknut, bud mas chybu v systeme preplnovania, alebo tam ide malo nafty(a to zistime po zhliadnuti noveho logu

BTW: ak jazdis s diodou, musis mat egr OFF
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk píše:kanal 15 je OK, je tam poziadavka plyn pedalu a limiter (smoke alebo torque).
Mne sa nepaci:
1) poziadavka vahy vzduchu, od 2856 zacina klesat a tej hodnote prislucha cca 23mg nafty. Urob este jeden log kanal 3,8,11 - v 8smicke su vsetky limitery tak uvidime kolko tam ide nafty naozaj.
2) z log2kopec vidim, ze turbo ma problem sa nafuknut, bud mas chybu v systeme preplnovania, alebo tam ide malo nafty(a to zistime po zhliadnuti noveho logu)
BTW: ak jazdis s diodou, musis mat egr OFF
EGR Off mám