Dej mi číslo čerpadla a já ti dám číslo hlavy, ale stars diesel ji asi mít nebude ale vím kdo ji možná máThatsMe píše:Oldo, nevíš prosím tě číslo té 11 mm hlavy? Číslo čerpadla jsem našel, ale tu hlavu ne a ne najít. A mám pocit, že na tom starsdiesel ji nemají. Na TD42 jsem tam našel jen 10 mm hlavu, asi na jiný rok...oldaf píše:11mm hlava se dá použít z patrola 4,2td - zexel
12mm hlava z toyota 4,2td - denso
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Čerpadlo 2.5tds
Zdravím Vás.. Dlouho tady pročítám vaše zajímavý příspěvky ohledně ladění tds.. už nějakou dobu sháním mechanický čerpadlo, ale je to těžce nedostatkový zboží. Neválí se někomu z Vás jedno doma navíc? Případně i nějaký foukátko, gt2052, nebo rovnou 2260. Díky za odpověď
Zatím mám jen kat off, egr off a evry mod. Každopádně mechanika bude někde jinde.
Ahoj, klasická otázka,kterou jsem dostal i já: co od toho chceš a očekáváš. Máš to na denní ježdění nebo na závody či sprinty? Jedná se o vhodnosti turbíny.. já mam tu gt2052v a můžu ti říct, že se to v podstatě neuvěřitelně sbírá téméř od nuly a to s el. čerpadlem.. to je spíš na "běžně užívání", ale není problém i ten sprintík.. S evry modem je to okamžitej a celkem brutální zátach až do 180.. pak asi turbo nestíhá jako i ve vyšších otáčkách cca 4tis.. u tý gt2260v to bude zas lepší ve vyšších ot. a bude tlačit víc.. to by ti řekli ostatní..
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
přesně tak !! a já říkal,že GT2052V má brutál spodekpesa84 píše:Ahoj, klasická otázka,kterou jsem dostal i já: co od toho chceš a očekáváš. Máš to na denní ježdění nebo na závody či sprinty? Jedná se o vhodnosti turbíny.. já mam tu gt2052v a můžu ti říct, že se to v podstatě neuvěřitelně sbírá téméř od nuly a to s el. čerpadlem.. to je spíš na "běžně užívání", ale není problém i ten sprintík.. S evry modem je to okamžitej a celkem brutální zátach až do 180.. pak asi turbo nestíhá jako i ve vyšších otáčkách cca 4tis.. u tý gt2260v to bude zas lepší ve vyšších ot. a bude tlačit víc.. to by ti řekli ostatní..
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Auto je na denní ježdění, ale rád se projedu rychle a testuju, co v autě dokáže plná svornostdawe2706 píše:přesně tak !! a já říkal,že GT2052V má brutál spodekpesa84 píše:Ahoj, klasická otázka,kterou jsem dostal i já: co od toho chceš a očekáváš. Máš to na denní ježdění nebo na závody či sprinty? Jedná se o vhodnosti turbíny.. já mam tu gt2052v a můžu ti říct, že se to v podstatě neuvěřitelně sbírá téméř od nuly a to s el. čerpadlem.. to je spíš na "běžně užívání", ale není problém i ten sprintík.. S evry modem je to okamžitej a celkem brutální zátach až do 180.. pak asi turbo nestíhá jako i ve vyšších otáčkách cca 4tis.. u tý gt2260v to bude zas lepší ve vyšších ot. a bude tlačit víc.. to by ti řekli ostatní..
To bude,ale počítej s kouřem,když tomu budeš hned dupad dole,pak větší nároky na spojku a taky vyšší spotřebu. Když budeš mít přidané na mechanice,tak tam té nafty dostaneš víc než na čiplé elektrice.Bueno píše:Auto je na denní ježdění, ale rád se projedu rychle a testuju, co v autě dokáže plná svornostdawe2706 píše:přesně tak !! a já říkal,že GT2052V má brutál spodekpesa84 píše:Ahoj, klasická otázka,kterou jsem dostal i já: co od toho chceš a očekáváš. Máš to na denní ježdění nebo na závody či sprinty? Jedná se o vhodnosti turbíny.. já mam tu gt2052v a můžu ti říct, že se to v podstatě neuvěřitelně sbírá téméř od nuly a to s el. čerpadlem.. to je spíš na "běžně užívání", ale není problém i ten sprintík.. S evry modem je to okamžitej a celkem brutální zátach až do 180.. pak asi turbo nestíhá jako i ve vyšších otáčkách cca 4tis.. u tý gt2260v to bude zas lepší ve vyšších ot. a bude tlačit víc.. to by ti řekli ostatní..)) . Rád bych jen ukázal kolegovi, že tds dokáže jet líp, než jeho 2.8 kupé
) Právě se domnívám, že by pro mě GT2052V bylo ideální. Každopádně rád bych pořešil i to mechanické čerpadlo. Evry Mod mi moc nevyhovuje. Domnívám se, že i ta reakce v nižších otáčkách, bude lepší, nebo se pletu?
)
Zase ale budeš moct jít s tlakem lehce nahoru.. 1,5-1,6. Pak to jede pěkně.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706 píše:To bude,ale počítej s kouřem,když tomu budeš hned dupad dole,pak větší nároky na spojku a taky vyšší spotřebu. Když budeš mít přidané na mechanice,tak tam té nafty dostaneš víc než na čiplé elektrice.Bueno píše:Auto je na denní ježdění, ale rád se projedu rychle a testuju, co v autě dokáže plná svornostdawe2706 píše: přesně tak !! a já říkal,že GT2052V má brutál spodek)) . Rád bych jen ukázal kolegovi, že tds dokáže jet líp, než jeho 2.8 kupé
) Právě se domnívám, že by pro mě GT2052V bylo ideální. Každopádně rád bych pořešil i to mechanické čerpadlo. Evry Mod mi moc nevyhovuje. Domnívám se, že i ta reakce v nižších otáčkách, bude lepší, nebo se pletu?
)
Zase ale budeš moct jít s tlakem lehce nahoru.. 1,5-1,6. Pak to jede pěkně.
Kouř mi nevadí, se spojkou počítám a spotřebu nějak přežiju. Myslím, že jsem se dočetl, že by to mohla pobrat spojka z e39 a že jsou údajně zaměnitelný, tak uvidíme. Jen doufám, že se mi povede nějaká mechanika sehnat. Se po tom zapráší po pár hodinách aktivního inzerátu
To by Ti mohl říct MEV1. Dával sice turbo větší,ale bude to hodně podobný.Bueno píše:Vlastně momentálně foukám jen 0.8 s origo turbem, egr off, kat off a s evry modem mi to připomene trochu koncernový tdi. Dostanu tam naftu, je krásnej spodek, ale bez vzduchu chybí hořejšek. Co všechno bude muset moje e36 podstoupit, aby se vešlo gt2052V? Asi to nebude kus za kus, co se místa týče
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Právě myslím psal, že kvůli 2260 musel promáčknout nosník.. To by se mi zrovna 2x, nechtělo.. ale tak uvidíme.dawe2706 píše:To by Ti mohl říct MEV1. Dával sice turbo větší,ale bude to hodně podobný.Bueno píše:Vlastně momentálně foukám jen 0.8 s origo turbem, egr off, kat off a s evry modem mi to připomene trochu koncernový tdi. Dostanu tam naftu, je krásnej spodek, ale bez vzduchu chybí hořejšek. Co všechno bude muset moje e36 podstoupit, aby se vešlo gt2052V? Asi to nebude kus za kus, co se místa týče
tak dáš turbo nahoru na svody, tam je místa dostatekBueno píše:Právě myslím psal, že kvůli 2260 musel promáčknout nosník.. To by se mi zrovna 2x, nechtělo.. ale tak uvidíme.dawe2706 píše:To by Ti mohl říct MEV1. Dával sice turbo větší,ale bude to hodně podobný.Bueno píše:Vlastně momentálně foukám jen 0.8 s origo turbem, egr off, kat off a s evry modem mi to připomene trochu koncernový tdi. Dostanu tam naftu, je krásnej spodek, ale bez vzduchu chybí hořejšek. Co všechno bude muset moje e36 podstoupit, aby se vešlo gt2052V? Asi to nebude kus za kus, co se místa týče
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
na to jsou vhodný jaký svody? z 2.4td? to je asi ideální varianta, jestli půjde zavřít kapotaoldaf píše:tak dáš turbo nahoru na svody, tam je místa dostatekBueno píše:Právě myslím psal, že kvůli 2260 musel promáčknout nosník.. To by se mi zrovna 2x, nechtělo.. ale tak uvidíme.dawe2706 píše: To by Ti mohl říct MEV1. Dával sice turbo větší,ale bude to hodně podobný.
Takhle to má namontovaný můj kámoš co dává turbo z mých BMW takže GT2556V. Práskl ho nahoru a hotovo. Jen se musí potočit aby vstup oleje byl zvrchu a vývod zespodu. Není to taková prdel,ale mu to dělal někdo kdo to umí a tak v poho. Tady na foru to umí dost lidí a tak zkus napsat,jestli to někdo udělá okolo Tebe.Bueno píše:na to jsou vhodný jaký svody? z 2.4td? to je asi ideální varianta, jestli půjde zavřít kapotaoldaf píše:tak dáš turbo nahoru na svody, tam je místa dostatekBueno píše: Právě myslím psal, že kvůli 2260 musel promáčknout nosník.. To by se mi zrovna 2x, nechtělo.. ale tak uvidíme.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER