mrazy vs. vybehany diesel (felicia 1.9D)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

Obrázek
new baterka ledva som ju tam vpratal uvidime jak si poradi zo silnejsimi mrazmi a ci bude motor startovat (LOL)
Scania R124
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Pozerám 100AH baterka hmm.
Ty si tú feličitu týmto počinom povýšil na vozidlo s hybridným pohonom .. :D :D
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Driver_1.9D píše:Obrázek
new baterka ledva som ju tam vpratal uvidime jak si poradi zo silnejsimi mrazmi a ci bude motor startovat (LOL)
Tak pak napiš jak startuje.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Dúfam , že tentoraz Ti káble nezhoria od výfuku , ani od prebytku prúdu .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

este by som sa chcel spyta bude ten 70A alternator stihat dobijat takuto baterku?
Scania R124
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Driver_1.9D píše:este by som sa chcel spyta bude ten 70A alternator stihat dobijat takuto baterku?
Keď budeš mať odber vyšší ako 70A, vtedy ti nebude stíhať dobíjať. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

to ako myslis? to co by som musel mat zapnute alebo zapojene ? (LOL)
Scania R124
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Driver_1.9D píše:to ako myslis? to co by som musel mat zapnute alebo zapojene ? (LOL)
Tak, že baterku ti dobije rovnako či 70A altik,či 90A altik, ale
70A alternator je schopný dodať max.prúd 70A, zapneš, ohrev zadneho skla,svetla,vyhrievane sedačky a bla bla bla bude to napr.odber 600W pri 14V napäti a vyjde ti prúd cca 42A. Čiže ti zostane k dispozicií 70-42 = 28A
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

to : vilo - zabudol si dopovedať , ostávajúca kapacita sa spotrebuje na dobíjanie baterky , t.j. max. 28 A , čo predstavuje cca 3 hodiny na dobitie prázdnej 72 Ah baterky. Pri 100Ah baterke sú to 4 hodiny . Všeobecne sa dá povedať , že na dobitie bežne vyčerpanej baterky treba 50 km .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

ok dik za vysvetlenie cize ak som spravne pochopil tak este by to malo ako tak stihat dobijat ak nebudem jazdit par metrove trasy

PS: vyhrievane sedacky som vo felde este nevidel (LOL)
Scania R124
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Ja výhrev v aute mám altík dáva 65A max a zo zapnutými sedačkami svetlá kurenie radio a napätie mám z 13,6len 12,9..
je cítiť že by to chcelo silnejší alternátor..

Ale k veci ,chlapci ti chceli povedať že je jedno akú kapacitu má baterka
To či ti bude stíhať dobíjať ,na to baterka nemá vplyv ale len alternátor.
A ten ti ostal taký istý ako si tam mal s predchádzajúcou baterkou.
Teda dobíjať bude bez problémov ..
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

vilozx6 píše: Čiže ti zostane k dispozicií 70-42 = 28A
to nejni tak přesný alternátor nedá 70A při jakýchkoliv otáčkách (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Samozrejme , všetky tie výpočty sú len na ilustráciu . Všetci vieme , že pri teplote -15 má baterka ( ak je plná ) kapacitu len cca 50% . Podstatný rozdiel je či je to 50% zo 100Ah , alebo 50 Ah . Záver teda je , že aj slabší alternátor je schopný dobiť väčšiu baterku , ale mu to trvá dlhšie .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

a tiez sa aj dost cudovali v obchode kde som kupoval baterku ze 100vku do feldy (noteeth) ale som im vysvetlil ze mam vydojeny motor so slabymi kompresiami tak potrebujem silnu baterku, keby boli dobre kompresie tak by kludne stacila nejaka 70- 80Ah
Scania R124
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

No to pri dobrom motore by stačila aj 61AH.Mám doma aj saršiu Audi 1,6TD komôrkáč a 3roky jazdím s novou Banner 58AH a bez problémov .
Jeden dva krát cez zimu ju dobijem ked je auto v garáži a to motor má už najlepšie dávno za sebou.. :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“