GTB2260 Tlak turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

gabo00000 píše:
honza.biker píše:Tady orientačně některé hodnoty z logu:

tlak otáčky
/min
1200.0 2079
1200.0 2100
1260.0 2331
2280.0 2835
3090.0 3444
3240.0 4023
3195.0 4515

Ale bylo to na rovině, takže to nebude úplně korektní, zítra udělám něco pořádného.
diky moc...takze tam budes mat tlak nastaveny na 2,2bar ze? by som si pozrel este aj ten spodok ako to nabieha...
ak je to odpisane z logu tak tam ma 1,2 bar, nie 2,2
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

ak je to odpisane z logu tak tam ma 1,2 bar, nie 2,2


3195 - 1000 = 2,19 bar ne?
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

aha pardon, vysoke otacky som si nevsimol :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

nevie niekto objednavacie cisla pre tesnenia na 2260ku?

Obrázek
Obrázek
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

Mezi turbo a svody je originální jen takový kroužek který zasoustruží do příruby u svodů: 078 145 039 a na výfuk podle toho, jakou máš přírubu na turbu.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

honza.biker píše:Mezi turbo a svody je originální jen takový kroužek který zasoustruží do příruby u svodů: 078 145 039 a na výfuk podle toho, jakou máš přírubu na turbu.
tak ja uz mam prirubu navarenu...to by sa asi tazko sustruzilo...myslsel som si ze origo je taky plech ako som dal na foto...
prirubu na vyfuk mam trojuholnikovu...je to audi turbo...presne ako na vrchnom obrazku...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

Radek156 píše:HW úprava 2260ky a nastavení regulace. Podtlak mám změřený 0,6bar, táhlo se zhatáhlo na červa, ale požadavku jsem nedosáhnul, regulaci jsem musel přitáhnout, asi tam mám ještě něco špatně. :?

Ale jinak to jede už pěkně. :)
aká konkrétne hw úprava na turbe sa robila?
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“