Škoda Octavia ASZ

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
favo
blázen
Příspěvky: 2760
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Vici píše:Tak to si nemyslím :) . Chiplá ASZ nejede špatně, ale když se dá VB a velký IC tak je to dost velký rozdíl. Když jsem ze svého sedl do ASZ se 170PS/400Nm, tak se mi zdálo že to "nejede"...
No vidíš a já pořád žiju s pocitem, že mi to zase tak špatně nejede. :D
Novýmu turbu se zatím bráním, protože se znám a vím že s jídlem roste chuť. Ovšem houkání mého VA mě znervózňuje a vzhledem k tomu že jezdím denno denně, tak nestojím oto abych zůstal někde stát u krajnice se zbytky turba ve výfuku.
Plán byl takový že nový VB mělo být loni, ale osud tomu chtěl jinak, dokonce 2x, takže třeba to klapne letos.
Ale jak jsem psal, nevadilo by mi něco lepšího s větším potenciálem, ale než aby se s tím Fun potom měl trápit a já se měl tu štreku vracet s něčím nefunkčním to raději oželím pár koní a vsadím na jistotu.
K velkému IC se snad taky letos dokopu, myslím si že ve sklepě už se mu stejně nelíbí a chtěl by po roce a půl tam kde má být.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Mi prislo turbo i s vymezovaci podlozkou , a bylo mi receno ze kdyby to nefungovalo tak at si ji vymenim. Pouze vymena nestaci a muselo se sahnout i jinam. To ze ja jsem nad tim stravil cas a serizoval a hledal chybu na to kaslu . To uz jsem tady psal.Turbo jsem poslal po domluve ze se na to podivaji a popripade opravi. Turbo tam meli tyden . Po telefonu jak to vypada mi radeji Forest rekl ze mi vrati penize protoze tam stejne vidi zamer ho poskodit . Ze to Fun dela zamerne atd atd .... Tak fajn pokud to chcete resit takhle ok objednam si turbo nekde jinade. ´Forest mi na o rekl ze ok objednej si to nekde jinde. Tak ze znova placeni noveho truba . Auto se predalo zakaznikovi . Tyden utekl a ja volam Forestovi kde jsou penize .A on ze mi zatim nic posilat nebude ze on si bude neco testovat . A ted tady ctu ze to cele prenastavoval Oleg a Mirek znova . :) ze se tam delaly nejake zmeny. Super tak proc se s toho Forest vyvliknul a radeji mi nic neposlal a rekl mi -vratim ti penize.


Pak s toho muzu byt nasrany asi ja protoze si pak muzu myslet ze to byl zamer Foresta.
Naposledy upravil(a) marena tdi dne 27 led 2014, 11:35, celkem upraveno 1 x.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Favo : tak pak dát nějaké jiné nové sériové turbo s větším potenciálem :), s tím se nikdo zbytečně trápit nebude
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

MirekX píše:Já nevím, mě to celé přijde od začátku divný. Marek tam dal grafy, kde je jasně vidět, že jedno turbo brzdí od 1400 ot a druhé po další úpravě někde od 1100. A pak červeně vykreslí velikánský rozdíl. A ještě argumentuje, že turbo neroztočilo válec, to je přece tak okatý.
Údajně to turbo měl i rozebrané (2x?) a přitom podle mě (Andre bude vědět přesně) tím rozebráním turba v tomto případě rozjebeš totálně veškeré nastavení, které se na ponku dělá blbě, takže když to potom nefungovalo je jasný. Pak z Marka vyleze, že tam něco upravil, aby to nefungovalo ještě víc... No ku.va, co to je?
tak ze ty jsi to turbo nemel ani rozebrane . Protože tohle turbo je konstrukčně jiné než používá Andre. Tady si muzes otáčet vyfukovkou jak chceš protože regulace je pridelana ke stredovemu uzlu. Tím pádem při jeho rozebrání nehrozí jeho rozestelovani .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Kráken tu chybí... (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

marena tdi píše:
MirekX píše:Já nevím, mě to celé přijde od začátku divný. Marek tam dal grafy, kde je jasně vidět, že jedno turbo brzdí od 1400 ot a druhé po další úpravě někde od 1100. A pak červeně vykreslí velikánský rozdíl. A ještě argumentuje, že turbo neroztočilo válec, to je přece tak okatý.
Údajně to turbo měl i rozebrané (2x?) a přitom podle mě (Andre bude vědět přesně) tím rozebráním turba v tomto případě rozjebeš totálně veškeré nastavení, které se na ponku dělá blbě, takže když to potom nefungovalo je jasný. Pak z Marka vyleze, že tam něco upravil, aby to nefungovalo ještě víc... No ku.va, co to je?
tak ze ty jsi to turbo nemel ani rozebrane . Protože tohle turbo je konstrukčně jiné než používá Andre. Tady si muzes otáčet vyfukovkou jak chceš protože regulace je pridelana ke stredovemu uzlu. Tím pádem při jeho rozebrání nehrozí jeho rozestelovani .
Tomu nerozumiem, to akoze aj lopatkovy veniec aj s objimkou je na loziskovej skrini? :o
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no, to jo. :D

Rozdělaný jsem to turbo neměl a ani ho rozdělávat nebudu a pokud je to jak říkáš, tak je to vše o dost jednodušší a podle mě i konstrukčně lepší, pak už teda vůbec nechápu, proč to nefungovalo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

TDI tech píše:Tomu nerozumiem, to akoze aj lopatkovy veniec aj s objimkou je na loziskovej skrini? :o
asi jo, to teda vypadá, že je komplet uzel ze 1756 i s regulací
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

MirekX píše:no, to jo. :D

Rozdělaný jsem to turbo neměl a ani ho rozdělávat nebudu a pokud je to jak říkáš, tak je to vše o dost jednodušší a podle mě i konstrukčně lepší, pak už teda vůbec nechápu, proč to nefungovalo.
Osobne taky nechapu kde je zakopany pes. ja jsem informoval o problemu a chtěl jsem ho resit. resilo se to tak jak jsem psal vyse.staci si to jen dobře precist a zjistis ze s me starny bylo udelane maximum a když jsem si uz nevedel rady poslal jsem to na predelani k Forestovi.
PS. mam dojem ze tady někdo mlzi.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDI tech píše: Tomu nerozumiem, to akoze aj lopatkovy veniec aj s objimkou je na loziskovej skrini? :o
.. ako na kazdom gtb turbe
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
erwin
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 07 led 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: sousedovice 30

Rada?

Příspěvek od erwin »

Ahoj :D .Musím předem uznat ten výkon na tvojí káře (rofl) .Fakt dobrý.Chtěl bych se ti zeptat na kolik peněz te to všechno přišlo.A ten čas.Asi brutál.Co ta spojka bereto v pohodě takovej výkon.Nechci bejt nějakej vopruzovák.Díky (hm)
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

Nebudu tady uvádět konkrétní cifry,ale samozřejmě díky peripetiím s turby to vyšlo dráž než obvykle a někdo to musel zaplatit (LOL) Spojka je dobře zajetá,díky pozvolnému nárustu krouťáku tolik netrpí a auto nehuntuji,takže není s ní žádný problém ;) Pokud by začala časem klouzat namontuje se přítlačák Sachs Performance.
Octavia ASZ
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to vydrží :)
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

Vici píše:to vydrží :)
Jaké máš ty zkušenosti se spojkou?
Octavia ASZ
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“