ATE totiž nejsou brzdy. Ate je překupník jako Febi a Ruville a co je v balení ví leda vědma. To že vyvíjí a vyrábí brzdový systémy neznamená že přebalujou pro nižší třídu kvalitu. Dle mě je to kvalitativně horší jak Ferodo. Těm se destičky taky nějak nevedou a rozpadají se do roka či dvou
Pro vyšší nebo výkonnější modely Ate přebalovalo Textary. Pro nižší i čajnu
Ty roadHouse sem dal pred týdnem a sem překvapen jak to pěkně brzdí.
hned od zacatku dostavaji čouda jako předchozí ate a no problem.
To je muj recept proti kroucení hned čoud žádný zajíždění.
taky se zeptám jaké desky nejlépe zvolit s kotouči zimermann,mám obojí zimermann a při nutnosti rychlího zabrždění mě učinek dost sklamal.jedná se o octavii I 288/232.
díky za info
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Mám to vzadu i vpředu a brzdí to dobře, před srnou sem dobrzdil zatím pokaždý a i před silničníma trotlama ale jestli jezdíš jako "dobytek" tak sis měl pořídit něco sportovního
Nedávno jsem si všiml, že u setu Roadhouse se mi už začíná dělat hranka na kotoučích, ale desky působí dojmem jak nový, ale tak za tu cenu. S brzdným účinkem jsem nadmíru spokojen
šulda píše:Mám to vzadu i vpředu a brzdí to dobře, před srnou sem dobrzdil zatím pokaždý a i před silničníma trotlama ale jestli jezdíš jako "dobytek" tak sis měl pořídit něco sportovního
Jezdím jako normální myslící člověk,ale stalo se mi,že mi před auto ze strany vystrčil prdel s fábii a i když jsem měl malou rychlost,tak to bylo o fous jinak s kotouči jsem spokojený nic nevibruje.
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Tak ono někdy nastanou situace který nezachrání ani brzdy. Pokud jezdíš rozumně tak sportovní asi taky nebudou studený fungovat tak jak mají. Máš tam desky co pokrývají celou brzdnou plochu kotouče? Možná ta keramika jak píše chipman. BTW ty vibrace brzd nejsou o kotoučích, mě od týhle značky odrazovali kvůli kroucení a cpali mi furt sportovní. Pro mně jsou tyhle OK a žádný kroucení kotoučů jak to drtivá většina lidí nazývá se zatím nekoná a věřím že ani konat nebude. Ale abych to nezakřikl, mám s nima teprve 8tkm
šulda píše:Tak ono někdy nastanou situace který nezachrání ani brzdy. Pokud jezdíš rozumně tak sportovní asi taky nebudou studený fungovat tak jak mají. Máš tam desky co pokrývají celou brzdnou plochu kotouče? Možná ta keramika jak píše chipman. BTW ty vibrace brzd nejsou o kotoučích, mě od týhle značky odrazovali kvůli kroucení a cpali mi furt sportovní. Pro mně jsou tyhle OK a žádný kroucení kotoučů jak to drtivá většina lidí nazývá se zatím nekoná a věřím že ani konat nebude. Ale abych to nezakřikl, mám s nima teprve 8tkm
kotouče jsou po celé ploše stejně opotřebované a to i v zádu,tam jsem měl předtím TRW a sjížděli se blbě a zadek na ručku nebrzdil skoro vůbec.Jinak na zimrmennech mám najeto v předu cca 30tisíc a v zádu cca 20tisíc v předu jen decentní hranka a v zádu nic pro jistotu vyměním kapalinu zároveň se pořádně odvzdušní a když nebude žádná změna,tak zkusím jiné desky
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
karluci2 píše:
Jezdím jako normální myslící člověk,ale stalo se mi,že mi před auto ze strany vystrčil prdel s fábii a i když jsem měl malou rychlost,tak to bylo o fous jinak s kotouči jsem spokojený nic nevibruje.
Limitovat by měly spíše pneumatiky než brzdy. Neměl by být problém zadupnout to ve 100 až na ABS.
karluci2 píše:
Jezdím jako normální myslící člověk,ale stalo se mi,že mi před auto ze strany vystrčil prdel s fábii a i když jsem měl malou rychlost,tak to bylo o fous jinak s kotouči jsem spokojený nic nevibruje.
Limitovat by měly spíše pneumatiky než brzdy. Neměl by být problém zadupnout to ve 100 až na ABS.
tak s tímto názorem plně souhlasím a pravě proto jsem se zeptal na zkušenosti s kombinací,- malá rychlost s kolena mi málem vyběhla čéška jak jsem šlápl na brzdu a ABS se ozvalo až když už jsem téměř stal-,takže někde je chyba
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ