Felicia 1.9 D startování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 17:55

Příspěvek od pipo444 »

dneska som tam tiež dával spätný ventil. vošiel sa mi hore pod dekel čo je pod sedačkou. odpojil som hadicu, nasadil ventil a další kusok hadice ku saciemu košu. mám takýto ventil. zatial fachčí. nafta padala. termoventil bude asi v prdeli, prefukol som ho ustami a priechodny je ku nadrži aj naspäť. ku filtru vobec.

Obrázek
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33692
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

volf46 píše:jo takhle, já že už se vtipkuje (noteeth)

a dát to i na vratku, nebo to je blbost?
musíš to dát i na vratku, dát to jen na sání to je jakob jsi to tam nedal a pak před sací ventil se dává malý filr v případě že kanystruješ, jinak ho zasereš a zas je to na nic

já osoně jak jsem ti psal poběhal bych vrakece nebo internet a koupil čerpadlo, dva vantily filtr, dobírka, objímky, nebo čepadlo, kolínka, připravenost dráty tam je,

já si ted dal čerpadlo na první misto jak stáhnu feldu pujčil jsem ji tak ho tam dám, mám čerpadlo i na vodu pro elektrowebasto tto je taky dobrá věc, zapnu před barákem a startuji teplý motor ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33692
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

podle mě tam musí fachčit i benzínové čerpadlo z feldy, četl jsem pár příspěvků kdo to měl tak mu brzy odešlo

ani se nedivím když to tlačilo maximální tlak jako by byl ucpaný filtr tak odejde,


čerpadlo z feldy BMM se dá koupit za facku, přesně pasuje a pak už jen někaký regulátor tlaku, ten se dá taky použít z feldy bmm odšroubuje se vstřikovač a T kusy se propojí mezi sáním a vratkou tlak bude 1 až 1,2 atm,

T kusy se prodávají v hydraulice, v gumexu, ve svařovací tehnice ,

já osobně si to na pikapu udělám takto ;)
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Nebudu zakládat nové tema tak se zeptám.Co je vše potřeba na Felicii 1.9 D při výměně čerpadla Lukas/Bosch.Dnes sem koupil Bosch čerpadlo ze Seata Toledo 1.9 D vzal sem trubky a litinový držák.Lukase chci vyměnit páč bývali majtel jezdil na Bio a motor při stále rychlosti škube.Díky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33692
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tom89"]

škubání se dá podle mě pořešit snímačem zátěže mírně po chloupkách mu přidáš až efekt zmizne,

přehodit to kaš takš de nic moc práce apk musíš ale udělat rozvody a mít hodinky na časování čerpadla
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

slovacek.milos píše:
Tom89 píše:
škubání se dá podle mě pořešit snímačem zátěže mírně po chloupkách mu přidáš až efekt zmizne,

přehodit to kaš takš de nic moc práce apk musíš ale udělat rozvody a mít hodinky na časování čerpadla
No jde o to že já to čerpadlo koupil za výhodně z vrakáče,rozvody mám koupené páč sem ju nedávno koupil a bývalí majtel říkal že je za 3,5 roku neměnil.Ten snímač zátěže je kde jestli nějaký obrázek,nebo kde hledat díky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33692
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

na čerpadle nahoře potenciometr tři drátky dva šroubky
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

slovacek.milos píše:na čerpadle nahoře potenciometr tři drátky dva šroubky
oba dva šroubky pootočit?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33692
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tom89 píše:
slovacek.milos píše:na čerpadle nahoře potenciometr tři drátky dva šroubky
oba dva šroubky pootočit?[/quot


šroubky povolit a pootočit stím potenciometrem po chloupkách až cukání zmizne
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

slovacek.milos píše:
Tom89 píše:
slovacek.milos píše:na čerpadle nahoře potenciometr tři drátky dva šroubky
oba dva šroubky pootočit?[/quot


šroubky povolit a pootočit stím potenciometrem po chloupkách až cukání zmizne
už sem to pochopil když sem se podíval na strejdu googla.Takže povolit a trošku stočit po směru hod.ručiček?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33692
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi tak nějak jen to stočit je lě po chloupkách přidávat
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Děkuji za radu. Vyzkouším a uvidím.A když budu přehazovat čerpadlo Lukas/Bosch tak budu potřebovat nějaké delší plynové lanko,nebo stačí origoš,vzal sem pro případ z toleda chtěl sem i na předsuvník,ale nešlo mě nějak ven
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33692
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lanko si ani nepamatuji že bych ho nějak uprravoval, ten předsuvník jsem měl jen tak u motorku stěračů, nepožíaljsem ho, de to protáhnou jak máš hydrokorektory na světla,
neměl jsem nejen matky na čerpadlo tak jsem si upravil M1O a přivařil cočkem na matku drát
milda64
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2007, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od milda64 »

Mám původní bowden a předsuvník nemám zapojený. Startuje líp jak studené tak teplé. Mám bosch na druhé feldě jedna dva roky druhá 7 let.
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Díky za rady :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“