Emise 2016

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Jarda S. píše:
borelli píše: Aby jsme příští rok neviděli v sekci koupím "Sháním červené STK nálepky. Zn. Platné" :roll:
nálepky už se na značky nelepí (LOL) (LOL) (LOL)
a na to jsi přišel kde? červené - STK se lepí stále.. a tu nedostaneš bez emisí
d.d.t
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 06:44
Bydliště: litvinov

Příspěvek od d.d.t »

euro 3 snad je v pohode ne ? ale kamos s 3C a vecne regenerujicim dpf asi bez sance zaplat panbuh ze jsem ten srac prozirave prodal :D
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Jj, Euro 3 se napichovat online RJ motoru nebude, tyka se to Euro 4,Euro 5, Euro 6.
Lada.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2007, 20:01

Příspěvek od Lada.H »

Mám pouze chip + omezený egr na euro 3 (1.9 TDi PD 110 kW) bude problém na emisích ?
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

nejhorší je "smrt" z vyděšení...
octavie tdi,81kw,ahf
octavie tdi 77kw pd-tdi fun 100kw
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Odpovědi: 0
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

Cus.
Chip+ kat off+ egr out a misto nej trubka. Plus mi sviti na budikach chyba motoru. Problem ? (crazy)
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

to je problem už ted
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20291
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Asi už přichází doba kterou jsem zmiňoval před nějakým časem ( rok ) že kdo dal 5tis. za DPF off dá teď 30tis. za DPF on a ještě všechny kokotiny okolo jako EGRka apod....
věřím tomu že v ČR to opět pojmou po svém a namísto měření emisí to bude banda exorcistů trestající řidiče kteří "zasáhli do konstrukce vozidla"

OK, beru, když tam má někdo trubku opředu dozadu a v tahu to hulí černě jak Tatra budiž, ale aby tě tam jebali u 10 nebo víc let starýho auta za kde co ( a to bude přesně ten případ v českých podmínkách ) mi přijde ujetý
celý to jen prohloubí obcházení norem a předpisů a ještě zvýši korupci a uplácení...
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Kamarádka koupila starého diesela Euro II, který měl kdysi primitivní ŘJ motoru, která uměla jen ovládat EGR a zvýšit volnoběh za studena. Akorát to prý blblo a bývalý majitel to kdysi hodil do popelnice a tak jí za studena chvilku houpe volnoběh a EGR nefunguje. EGR se bude muset vyčistit a rozhýbat, to je mi jasný :) , ale ŘJ motoru už není a asi už ani nebude.
1) Zjistí se, že to auto mělo původně tuto primitivní ŘJ? Bude její nepřítomnost hodnocena jako závada? (Asi bude) Projde auto bez ní STK, když bude fungovat EGR?
2) Co jiného, než ŘJ, může u Euro II ovládat pohyb EGRu? U starších aut to řešily nějaké podtlaky.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

:o tady se fakt ztrácejí příspěvky? :o
Uživatelský avatar
ketys
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2012, 13:41
Bydliště: Jeseník/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ketys »

jn ...
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

Tak to zkusíme jinak, v zákoně nemůže být definován DPF, protože DPF je označení systému koncernu VW, jiné automobilky to mají označení jinak. Tudíž v zákoně bude napsáno že autu musí fungovat filtr pevných částic.

Co takhle varianta výměny DPF filtru který je drahý a pracně se musí čistit a regenerace taky není moc ok. nahradit jiným zařízením splňující stejný efekt za míň peněz?

Co tak demontovat DPF a nahradit jej nějakým střikováním močoviny nebo vody? Šlo by takto zlevnit příliš nákladný systém?
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

WOB píše:Co takhle varianta výměny DPF filtru který je drahý a pracně se musí čistit a regenerace taky není moc ok. nahradit jiným zařízením splňující stejný efekt za míň peněz?

Co tak demontovat DPF a nahradit jej nějakým střikováním močoviny nebo vody? Šlo by takto zlevnit příliš nákladný systém?
Pokud nemáš močovinu už v autě přímo od výrobce, tak problém bude v tom, že i kdyby se ti to povedlo namontovat a mělo to lepší výsledky, než origo FAPka, tak to nemáš schválené do tvého vozu od někoho s patentem na rozum a příslušným razítkem, jako je třeba Dekra. A pokud budeš chtít dekrácké razítko, tak bude asi levnější varianta si koupit nové auto.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

WOBe víš o tom hovno, močovina ti redukuje NOx, DPF zachycuje jen pevný částice. Drž se raději azbestovych rukavic ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

turbo kamna power píše:WOBe víš o tom hovno, močovina ti redukuje NOx, DPF zachycuje jen pevný částice. Drž se raději azbestovych rukavic ;)
Tak NOx redukuje hlavně AdBlue, které se vstřikuje před SCR kat. Naproti tomu Eloys, nebo Satacen se vstřikují do nafty a zjednodušeně řečeno, snižují teplotu potřebnou ke spálení "sazí" v DPF. Všechno jsou to "močoviny" .

WOB
Když něco vymyslíš, tak si to nech patentovat a bude z tebe boháč :)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“