a na to jsi přišel kde? červené - STK se lepí stále.. a tu nedostaneš bez emisíJarda S. píše:nálepky už se na značky nelepíborelli píše: Aby jsme příští rok neviděli v sekci koupím "Sháním červené STK nálepky. Zn. Platné"![]()
![]()
Emise 2016
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Asi už přichází doba kterou jsem zmiňoval před nějakým časem ( rok ) že kdo dal 5tis. za DPF off dá teď 30tis. za DPF on a ještě všechny kokotiny okolo jako EGRka apod....
věřím tomu že v ČR to opět pojmou po svém a namísto měření emisí to bude banda exorcistů trestající řidiče kteří "zasáhli do konstrukce vozidla"
OK, beru, když tam má někdo trubku opředu dozadu a v tahu to hulí černě jak Tatra budiž, ale aby tě tam jebali u 10 nebo víc let starýho auta za kde co ( a to bude přesně ten případ v českých podmínkách ) mi přijde ujetý
celý to jen prohloubí obcházení norem a předpisů a ještě zvýši korupci a uplácení...
věřím tomu že v ČR to opět pojmou po svém a namísto měření emisí to bude banda exorcistů trestající řidiče kteří "zasáhli do konstrukce vozidla"
OK, beru, když tam má někdo trubku opředu dozadu a v tahu to hulí černě jak Tatra budiž, ale aby tě tam jebali u 10 nebo víc let starýho auta za kde co ( a to bude přesně ten případ v českých podmínkách ) mi přijde ujetý
celý to jen prohloubí obcházení norem a předpisů a ještě zvýši korupci a uplácení...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
Kamarádka koupila starého diesela Euro II, který měl kdysi primitivní ŘJ motoru, která uměla jen ovládat EGR a zvýšit volnoběh za studena. Akorát to prý blblo a bývalý majitel to kdysi hodil do popelnice a tak jí za studena chvilku houpe volnoběh a EGR nefunguje. EGR se bude muset vyčistit a rozhýbat, to je mi jasný
, ale ŘJ motoru už není a asi už ani nebude.
1) Zjistí se, že to auto mělo původně tuto primitivní ŘJ? Bude její nepřítomnost hodnocena jako závada? (Asi bude) Projde auto bez ní STK, když bude fungovat EGR?
2) Co jiného, než ŘJ, může u Euro II ovládat pohyb EGRu? U starších aut to řešily nějaké podtlaky.

1) Zjistí se, že to auto mělo původně tuto primitivní ŘJ? Bude její nepřítomnost hodnocena jako závada? (Asi bude) Projde auto bez ní STK, když bude fungovat EGR?
2) Co jiného, než ŘJ, může u Euro II ovládat pohyb EGRu? U starších aut to řešily nějaké podtlaky.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Tak to zkusíme jinak, v zákoně nemůže být definován DPF, protože DPF je označení systému koncernu VW, jiné automobilky to mají označení jinak. Tudíž v zákoně bude napsáno že autu musí fungovat filtr pevných částic.
Co takhle varianta výměny DPF filtru který je drahý a pracně se musí čistit a regenerace taky není moc ok. nahradit jiným zařízením splňující stejný efekt za míň peněz?
Co tak demontovat DPF a nahradit jej nějakým střikováním močoviny nebo vody? Šlo by takto zlevnit příliš nákladný systém?
Co takhle varianta výměny DPF filtru který je drahý a pracně se musí čistit a regenerace taky není moc ok. nahradit jiným zařízením splňující stejný efekt za míň peněz?
Co tak demontovat DPF a nahradit jej nějakým střikováním močoviny nebo vody? Šlo by takto zlevnit příliš nákladný systém?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
Pokud nemáš močovinu už v autě přímo od výrobce, tak problém bude v tom, že i kdyby se ti to povedlo namontovat a mělo to lepší výsledky, než origo FAPka, tak to nemáš schválené do tvého vozu od někoho s patentem na rozum a příslušným razítkem, jako je třeba Dekra. A pokud budeš chtít dekrácké razítko, tak bude asi levnější varianta si koupit nové auto.WOB píše:Co takhle varianta výměny DPF filtru který je drahý a pracně se musí čistit a regenerace taky není moc ok. nahradit jiným zařízením splňující stejný efekt za míň peněz?
Co tak demontovat DPF a nahradit jej nějakým střikováním močoviny nebo vody? Šlo by takto zlevnit příliš nákladný systém?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Tak NOx redukuje hlavně AdBlue, které se vstřikuje před SCR kat. Naproti tomu Eloys, nebo Satacen se vstřikují do nafty a zjednodušeně řečeno, snižují teplotu potřebnou ke spálení "sazí" v DPF. Všechno jsou to "močoviny" .turbo kamna power píše:WOBe víš o tom hovno, močovina ti redukuje NOx, DPF zachycuje jen pevný částice. Drž se raději azbestovych rukavic
WOB
Když něco vymyslíš, tak si to nech patentovat a bude z tebe boháč

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D