Stránka 8 z 38
Napsal: 10 pro 2015, 12:40
od Vici
a na to jsi přišel kde? červené - STK se lepí stále.. a tu nedostaneš bez emisí
Napsal: 11 pro 2015, 06:45
od d.d.t
euro 3 snad je v pohode ne ? ale kamos s 3C a vecne regenerujicim dpf asi bez sance zaplat panbuh ze jsem ten srac prozirave prodal

Napsal: 11 pro 2015, 07:18
od uiqjirka
Jj, Euro 3 se napichovat online RJ motoru nebude, tyka se to Euro 4,Euro 5, Euro 6.
Napsal: 13 pro 2015, 19:09
od Lada.H
Mám pouze chip + omezený egr na euro 3 (1.9 TDi PD 110 kW) bude problém na emisích ?
Napsal: 13 pro 2015, 19:41
od octavie81
nejhorší je "smrt" z vyděšení...
Napsal: 13 pro 2015, 20:24
od PeITeeR
Cus.
Chip+ kat off+ egr out a misto nej trubka. Plus mi sviti na budikach chyba motoru. Problem ?

Napsal: 13 pro 2015, 21:06
od kubima
to je problem už ted
Napsal: 14 pro 2015, 10:39
od roman1648
Asi už přichází doba kterou jsem zmiňoval před nějakým časem ( rok ) že kdo dal 5tis. za DPF off dá teď 30tis. za DPF on a ještě všechny kokotiny okolo jako EGRka apod....
věřím tomu že v ČR to opět pojmou po svém a namísto měření emisí to bude banda exorcistů trestající řidiče kteří "zasáhli do konstrukce vozidla"
OK, beru, když tam má někdo trubku opředu dozadu a v tahu to hulí černě jak Tatra budiž, ale aby tě tam jebali u 10 nebo víc let starýho auta za kde co ( a to bude přesně ten případ v českých podmínkách ) mi přijde ujetý
celý to jen prohloubí obcházení norem a předpisů a ještě zvýši korupci a uplácení...
Napsal: 15 pro 2015, 19:42
od pepe276
Kamarádka koupila starého diesela Euro II, který měl kdysi primitivní ŘJ motoru, která uměla jen ovládat EGR a zvýšit volnoběh za studena. Akorát to prý blblo a bývalý majitel to kdysi hodil do popelnice a tak jí za studena chvilku houpe volnoběh a EGR nefunguje. EGR se bude muset vyčistit a rozhýbat, to je mi jasný

, ale ŘJ motoru už není a asi už ani nebude.
1) Zjistí se, že to auto mělo původně tuto primitivní ŘJ? Bude její nepřítomnost hodnocena jako závada? (Asi bude) Projde auto bez ní STK, když bude fungovat EGR?
2) Co jiného, než ŘJ, může u Euro II ovládat pohyb EGRu? U starších aut to řešily nějaké podtlaky.
Napsal: 15 pro 2015, 23:00
od WOB

tady se fakt ztrácejí příspěvky?

Napsal: 15 pro 2015, 23:34
od ketys
jn ...
Napsal: 16 pro 2015, 13:04
od WOB
Tak to zkusíme jinak, v zákoně nemůže být definován DPF, protože DPF je označení systému koncernu VW, jiné automobilky to mají označení jinak. Tudíž v zákoně bude napsáno že autu musí fungovat filtr pevných částic.
Co takhle varianta výměny DPF filtru který je drahý a pracně se musí čistit a regenerace taky není moc ok. nahradit jiným zařízením splňující stejný efekt za míň peněz?
Co tak demontovat DPF a nahradit jej nějakým střikováním močoviny nebo vody? Šlo by takto zlevnit příliš nákladný systém?
Napsal: 16 pro 2015, 14:36
od pepe276
WOB píše:Co takhle varianta výměny DPF filtru který je drahý a pracně se musí čistit a regenerace taky není moc ok. nahradit jiným zařízením splňující stejný efekt za míň peněz?
Co tak demontovat DPF a nahradit jej nějakým střikováním močoviny nebo vody? Šlo by takto zlevnit příliš nákladný systém?
Pokud nemáš močovinu už v autě přímo od výrobce, tak problém bude v tom, že i kdyby se ti to povedlo namontovat a mělo to lepší výsledky, než origo FAPka, tak to nemáš schválené do tvého vozu od někoho s patentem na rozum a příslušným razítkem, jako je třeba Dekra. A pokud budeš chtít dekrácké razítko, tak bude asi levnější varianta si koupit nové auto.
Napsal: 16 pro 2015, 15:57
od turbo kamna power
WOBe víš o tom hovno, močovina ti redukuje NOx, DPF zachycuje jen pevný částice. Drž se raději azbestovych rukavic

Napsal: 16 pro 2015, 17:15
od dhfool
turbo kamna power píše:WOBe víš o tom hovno, močovina ti redukuje NOx, DPF zachycuje jen pevný částice. Drž se raději azbestovych rukavic

Tak NOx redukuje hlavně AdBlue, které se vstřikuje před SCR kat. Naproti tomu Eloys, nebo Satacen se vstřikují do nafty a zjednodušeně řečeno, snižují teplotu potřebnou ke spálení "sazí" v DPF. Všechno jsou to "močoviny" .
WOB
Když něco vymyslíš, tak si to nech patentovat a bude z tebe boháč
