Trubky jsou celý z hliníku a má vnější průměr tuším 60...konce se stočily na 55 a drží to i bez prstýnku.flekyc píše:ty trubky sou narezkolik to ma prumer ? co delka vedeni ? vypada to, ze je to taky celkem dlouhy...
btw : tys je na koncich ovaroval hlinikem nebo ti hadice drzej i bez prstynku ?
IC Seat Ibiza???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Bylo by to uplně nejlepší řešení,ale na té levé straně je tam toho mocMarkus01 píše:Nešlo to protáhnout z IC do sání rovnou? Takto:
Nemyslim to doslova. Jenom bych se už zbytečně nevracel na pravou stranu...

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Přechody???Kulisek píše:dawe 2706 sorry,ale to vedení je hrozné a ty přechody v kolenách no hrůza.Ahoj


Ale dík za názor

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Jasné názor 10lidí 10názorů,myslel jsem to dobře,jen ta trubka z té značky bude mít hrubou stěnu a je to hliník což se bude ohřívat díky té stěny.Dej to raději třeba i z černé trubky jen to musíš z venku povrchově ošetřit.No a to protáhnutí skrz chladičovou stěnu by bylo výhodnější ztráty jsou tam nejen tím že je to dlouhé,stlačení a dlouhé potrubí opět ohřívaní /ochlazování materiálu.Ahoj Petrdawe2706 píše:Přechody???Kulisek píše:dawe 2706 sorry,ale to vedení je hrozné a ty přechody v kolenách no hrůza.Ahojje to poprvé skonstruovaný a jak už jsem psal,tak se budu snažit to někudma protáhnou levou stranou....ale tam je to fakt těsný
![]()
Ale dík za názor
Tak tady bych si dovolil oponovat s tou tvojí černou. Pokud vim tak černá teplo pohlcuje a světlejší barvy ho odráží. A k tej vyšší tepelnej vodivosti bych řek, že je na škodu pouze za předpokladu, že okolí ve kterym ta trubka je, je teplejší než vzduch v tý trubce. Takže se to týká nejspíš jenom motorovýho prostoru (za chladičema). Sílu stěny bych řešil jenom z hlediska hmotnosti. 

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Tady je pro upřesnění ta trubka z té značky...je hladká...a těžko říct,co se bude víc ohřívat,jestli slabá železná trubka nebo tenhle hliník...nevím no..a kolem té chladičové stěny neproklouzne ani myšKulisek píše:Jasné názor 10lidí 10názorů,myslel jsem to dobře,jen ta trubka z té značky bude mít hrubou stěnu a je to hliník což se bude ohřívat díky té stěny.Dej to raději třeba i z černé trubky jen to musíš z venku povrchově ošetřit.No a to protáhnutí skrz chladičovou stěnu by bylo výhodnější ztráty jsou tam nejen tím že je to dlouhé,stlačení a dlouhé potrubí opět ohřívaní /ochlazování materiálu.Ahoj Petrdawe2706 píše:Přechody???Kulisek píše:dawe 2706 sorry,ale to vedení je hrozné a ty přechody v kolenách no hrůza.Ahojje to poprvé skonstruovaný a jak už jsem psal,tak se budu snažit to někudma protáhnou levou stranou....ale tam je to fakt těsný
![]()
Ale dík za názor


BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
To je fakt ! dneska jsem tomu domů šlapalSmoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
no o těch teplotách se dá diskutovat jelikož to jsou jen doměnky,ale sjkutečnost je jiná jen pro představu každá 0,1 baru navíc odpovídá cca 10°C no to jen v potrubí.A určitě to potrubí pohlcuje teplo jen od kud může a to z chladiče a motoru před chladičem to je jedno.No a podstata věci je že tam dáváš větší IC aby jsi to uchladil a další teplo nepřijímal.No je to téma na dlohé psaní.Hold každý to vedení máme jiné.Ahoj
Jo někdo dlouhý a někdo krátkýKulisek píše:no o těch teplotách se dá diskutovat jelikož to jsou jen doměnky,ale sjkutečnost je jiná jen pro představu každá 0,1 baru navíc odpovídá cca 10°C no to jen v potrubí.A určitě to potrubí pohlcuje teplo jen od kud může a to z chladiče a motoru před chladičem to je jedno.No a podstata věci je že tam dáváš větší IC aby jsi to uchladil a další teplo nepřijímal.No je to téma na dlohé psaní.Hold každý to vedení máme jiné.Ahoj


BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER