IC Seat Ibiza???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

flekyc píše:ty trubky sou narez :-D kolik to ma prumer ? co delka vedeni ? vypada to, ze je to taky celkem dlouhy...
btw : tys je na koncich ovaroval hlinikem nebo ti hadice drzej i bez prstynku ?
Trubky jsou celý z hliníku a má vnější průměr tuším 60...konce se stočily na 55 a drží to i bez prstýnku.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Markus01 píše:Nešlo to protáhnout z IC do sání rovnou? Takto: Obrázek
Nemyslim to doslova. Jenom bych se už zbytečně nevracel na pravou stranu...
Bylo by to uplně nejlepší řešení,ale na té levé straně je tam toho moc :x a klimu se mi kvůli tomu kuchat fakt nechtělo... je to vývoj a třeba se naskytne nějaký místo,kde se udělá do plechu díra a bude to podle prvního plánu...uvidíme.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Kulisek píše:dawe 2706 sorry,ale to vedení je hrozné a ty přechody v kolenách no hrůza.Ahoj
Přechody??? :? je to poprvé skonstruovaný a jak už jsem psal,tak se budu snažit to někudma protáhnou levou stranou....ale tam je to fakt těsný :x
Ale dík za názor :)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

dawe2706 píše:
Kulisek píše:dawe 2706 sorry,ale to vedení je hrozné a ty přechody v kolenách no hrůza.Ahoj
Přechody??? :? je to poprvé skonstruovaný a jak už jsem psal,tak se budu snažit to někudma protáhnou levou stranou....ale tam je to fakt těsný :x
Ale dík za názor :)
Jasné názor 10lidí 10názorů,myslel jsem to dobře,jen ta trubka z té značky bude mít hrubou stěnu a je to hliník což se bude ohřívat díky té stěny.Dej to raději třeba i z černé trubky jen to musíš z venku povrchově ošetřit.No a to protáhnutí skrz chladičovou stěnu by bylo výhodnější ztráty jsou tam nejen tím že je to dlouhé,stlačení a dlouhé potrubí opět ohřívaní /ochlazování materiálu.Ahoj Petr
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Tak tady bych si dovolil oponovat s tou tvojí černou. Pokud vim tak černá teplo pohlcuje a světlejší barvy ho odráží. A k tej vyšší tepelnej vodivosti bych řek, že je na škodu pouze za předpokladu, že okolí ve kterym ta trubka je, je teplejší než vzduch v tý trubce. Takže se to týká nejspíš jenom motorovýho prostoru (za chladičema). Sílu stěny bych řešil jenom z hlediska hmotnosti. :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Kulisek píše:
dawe2706 píše:
Kulisek píše:dawe 2706 sorry,ale to vedení je hrozné a ty přechody v kolenách no hrůza.Ahoj
Přechody??? :? je to poprvé skonstruovaný a jak už jsem psal,tak se budu snažit to někudma protáhnou levou stranou....ale tam je to fakt těsný :x
Ale dík za názor :)
Jasné názor 10lidí 10názorů,myslel jsem to dobře,jen ta trubka z té značky bude mít hrubou stěnu a je to hliník což se bude ohřívat díky té stěny.Dej to raději třeba i z černé trubky jen to musíš z venku povrchově ošetřit.No a to protáhnutí skrz chladičovou stěnu by bylo výhodnější ztráty jsou tam nejen tím že je to dlouhé,stlačení a dlouhé potrubí opět ohřívaní /ochlazování materiálu.Ahoj Petr
Tady je pro upřesnění ta trubka z té značky...je hladká...a těžko říct,co se bude víc ohřívat,jestli slabá železná trubka nebo tenhle hliník...nevím no..a kolem té chladičové stěny neproklouzne ani myš (wallbash) Samo,že by to kratší vedení asi bylo lepší,ale vedou tam trubky od klimy a je tam baterka...Ale zase jak bude trochu času zkusím to.
Obrázek
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Jak si k tý trubce vůbec přišel? :D
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Nebudeš tomu věřit,ale našel jsem ju u nás v práci na servise :o měli to na odlamování rampouchů ....letos tím,ale už žádnej neodlomí (rofl) (rofl) (rofl)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
To je fakt ! dneska jsem tomu domů šlapal 8) a trubky krásně studený... a jak říkáš ohřála se až když jsem zastavil.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

no o těch teplotách se dá diskutovat jelikož to jsou jen doměnky,ale sjkutečnost je jiná jen pro představu každá 0,1 baru navíc odpovídá cca 10°C no to jen v potrubí.A určitě to potrubí pohlcuje teplo jen od kud může a to z chladiče a motoru před chladičem to je jedno.No a podstata věci je že tam dáváš větší IC aby jsi to uchladil a další teplo nepřijímal.No je to téma na dlohé psaní.Hold každý to vedení máme jiné.Ahoj
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Kulisek píše:no o těch teplotách se dá diskutovat jelikož to jsou jen doměnky,ale sjkutečnost je jiná jen pro představu každá 0,1 baru navíc odpovídá cca 10°C no to jen v potrubí.A určitě to potrubí pohlcuje teplo jen od kud může a to z chladiče a motoru před chladičem to je jedno.No a podstata věci je že tam dáváš větší IC aby jsi to uchladil a další teplo nepřijímal.No je to téma na dlohé psaní.Hold každý to vedení máme jiné.Ahoj
Jo někdo dlouhý a někdo krátký :D možná by se takový téma dalo rozseknout někým,kdo se v tomhle pohybuje už dlouho a měl dost času a peněz vyzkoušet obě varianty. :)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kulisek »

No stejně je člověk omezen rozpočtem a možnostma protže bych to udělal úplně jinak a tak to má každý.Ahoj
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

jojo ale jak už tady někdo psal,nestavíme žádný závodáky a věnujeme se tomu jen jako hooby a tam je každej koník znát...ahoj
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Pro mě jsou vždycky inspirací závodní stroje. Mam rád rally a hlavně vozy wrc (který tu za chvíli nebudou :( ). A vozy wrc maj trubky krásně stříbrný a hliníkový. ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“