Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

budes ju muset trocha pootocit aj s trubkou, aby si tam dostal ten kluc.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Ano, to jsem pootocil i s trubkou, ale hybe se ta spodni matice i s tou horni, takze to mi nepomuze. Na jakou tloustku sbrusujete ten klic?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

na taku, aby Ti tam vosiel.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

ano, ale aby presel z jedne matice na druhou ho musim sbrousit tak na 3mm, pak uz nevydrzi, ne?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ne ne, potrebujes vidlicovy kluc a zbrusit okraje, ten potom z boku nasadis len na ten spodny diel.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

ok a diky, to asi bude jednine reseni, jdu to zkusit
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Tak turbo mám složeno, nasazeno (distanční válečky vyšší o 0,2.mm) dělal jsem nyní Brno a zpět a auto mi tak ještě nejelo, luxusně se vytáčí..
Uvidím jak po 30.tis km a dám vědět jak to dopadlo, ale je to tak jak píše HUml, člověk si zvykne na nízký výkon a ani neví že nakl.lopatek je nefunkční..
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4808
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jj řeší se to až když padá motor do nouzáku.já to mám o 0,15mm a naprostá spokojenost.ptal jsem se na tu nerez,co to bylo zač a je to obyčejná strojní,ale řešit to nebudu.teďka v týdnu jsem jí protáhnul po německé dálnici.700km v kuse a vůbec jsem to nešetřil a naprostá spokojenost.zkoušel jsem za studena tlačit prstem na táhlo a jde naprosto volně...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Takže mám turbo vcajku. Nakonec v mém případě stačil jen klíč vidlicový. Přidal jsem tam 0,15. Po složení naměřeno cca 0,2 - 0,25.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Zajímal by mě log s vypodloženým a nevypodložený turbem... Nemá někdo ?
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Ano, zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 810#446810

Taky bych rád porovnal :) ,
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

a co takový zanesený lopatky x životnost turba ?
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

výše uvedenému dotazu nerozumím...
co říkáte na LOGy, hlavně ty po opravě?
http://leteckaposta.cz/127393224
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

chtělo by to o kousek zkrátit táhlo, pomalu to nabíhá
octa8
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 02 dub 2010, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od octa8 »

Humle, zkrátit táhlo? O kolik? Aby to pak netlačilo moc a šlo do nouzáku. A dotaz, sice jsem měl turbo venku, ale na tahlo jsem nešahal, vubec jsem baňku nesundával. PS: Půjde to udělat jen spodem, nebo je lepší vrchem. Ven už snad nic dávat nemusím, ne? Díky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“