Stránka 8 z 10

Napsal: 15 pro 2009, 08:03
od skoda
:o

Napsal: 15 pro 2009, 08:11
od kevino
S@lli píše:original koupim ale sadu Standard a stejny kabel se dava i do sady profi, jen je v sade profi obsazeno vic softawu pro praci s kabelem, tak sem se chtel zeptat, jestli uz to takhle taky nekdo resil...

Pokud ne, tak ne, pokud ano, chtel sem znat nazory

Díky za odpovědi
daj odkza co chces kupit. pozrieme a poradime

Napsal: 15 pro 2009, 22:17
od S@lli
Jedná se o sadu VAG-COM Standard. Sem teď na vážkách, jestli opravdu má cenu diagnostiku pořídit nebo to nechat být... Proto když už bych ji vzal, tak chci vědět, že ji uplatním jak na hodně autech, tak pro hodně funkcí, které kabel má...

Odkaz pro informace o Diagnostice: http://www.pc-autodiagnostika.cz/Autodiagnostika-VAG/


Díky moc

Napsal: 29 pro 2009, 13:46
od amigo
fireblademan píše:commander 1.4 crash date neumí
Ale vie ale len starsie jednotky

Napsal: 29 pro 2009, 22:17
od gdanx
S@lli píše:Jedná se o sadu VAG-COM Standard. Sem teď na vážkách, jestli opravdu má cenu diagnostiku pořídit nebo to nechat být... Proto když už bych ji vzal, tak chci vědět, že ji uplatním jak na hodně autech, tak pro hodně funkcí, které kabel má...

Odkaz pro informace o Diagnostice: http://www.pc-autodiagnostika.cz/Autodiagnostika-VAG/


Díky moc
V sade PROFI jsou navic tyto polozky: program VIS, program CodingCalculator a program AutoServis + redukce ke kabelu na starsi vozy .. a ano, je to zabaleno v krasnem plastovem kufriku :D

Az na ty redukce pro starsi vozy (Favorit a spol.) nic z toho nema s diagnostickym kabelem jako takovym spolecnyho. VIS je katalog diagnostickych postupu, CodingCalculator se pouziva pro vypocet dlouhyho kodovani u novejsich vozu a AutoServis je jakejsi program pro vedeni administrativy Autoservisu (zakazky, faktury, atd ..).

HEX-CAN kabel ani nijak krome original dodavaneho VAG-COM (nyni VCDS) programu od Ross-Tech s nicim jinym pouzit nejde. Takze PROFI sada jsou pro normalni pouziti dle myho vyhozene penize. Pokud jeste bereme v potaz kvalitu VISu a CodingCalculatoru, ze ;) .. redukce pro starsi auta si pripadne dokup samostatne.

Napsal: 30 pro 2009, 13:07
od S@lli
Díky moc, perfektně napsané ;)

Napsal: 08 bře 2010, 00:51
od netopier
ozivim to tu :

mam k+can commandera 2.0, bol k nemu soft 2.5, po nainstalovani ftdi ovladaca skusam pustit program , a vypise mi "no dongle".
skusil som premenovat vwtester.exe.bak na vwtester.exe, spustil som to a hula hop, commander 1.4 china ,
som z toho magor , je to teda len zabalena 1.4 ka?
km na fabii 2001 sli spravit , po CANe som este nic neskusal .
obsah priecinka aj s vytuningovanym vwtester.exe.bak je tu :
Obrázek

Napsal: 08 bře 2010, 06:28
od Janosik93
Ja som osobne z 1.4 -kou spravil v pohode auta do roku 2006. vyššie mi nešli . ževraj tie novšie comandery by mali vedieť spraviť i novšie auta.

Napsal: 08 bře 2010, 17:32
od yary1
netopier píše:ozivim to tu :

mam k+can commandera 2.0, bol k nemu soft 2.5, po nainstalovani ftdi ovladaca skusam pustit program , a vypise mi "no dongle".
skusil som premenovat vwtester.exe.bak na vwtester.exe, spustil som to a hula hop, commander 1.4 china ,
som z toho magor , je to teda len zabalena 1.4 ka?
km na fabii 2001 sli spravit , po CANe som este nic neskusal .
obsah priecinka aj s vytuningovanym vwtester.exe.bak je tu :
Obrázek
Pokud se nepletu tak soubor .bak je zalohou souboru upravovaneho v celkem starem sw na editaci exe. :P

Napsal: 08 bře 2010, 21:57
od netopier
yary1 píše:
Pokud se nepletu tak soubor .bak je zalohou souboru upravovaneho v celkem starem sw na editaci exe. :P
subor.bak je vzdy zaloha, to je jasne, ale :
ked spustim commandera 2.5 , vypise chybu "no dongle"
ked spustim premenovany bak na exe, spusti sa 1.4 china a funguje
divne

Napsal: 08 bře 2010, 22:33
od yary1
skus to hodit na yary1@seznam.cz

Napsal: 10 bře 2010, 23:32
od Huky
Ahoj mám Vag k can commander 2.5 a chtěl bych se zeptat jak vyčtu pin imma zkoušel jsem změnit KM v instrument to normálně šlo u toho bylo i nějaký login ale to pin neni tak kde ho můžu přez k line vyčíst?Díky

Napsal: 11 bře 2010, 01:07
od zx6ninja
login=pin

Napsal: 11 bře 2010, 09:24
od Huky
No já mám k tomuhle autu k dispozici takovej ten štítek kde by ten pin měl být ale žádný takový čislo tam neni.a ten login mi to ukázalo čtyřmístný.

Napsal: 11 bře 2010, 10:04
od Hoyo
Huky píše:No já mám k tomuhle autu k dispozici takovej ten štítek kde by ten pin měl být ale žádný takový čislo tam neni.a ten login mi to ukázalo čtyřmístný.
Ak poznas stieratelny vyherny los tak to pre teba nebude problem.Na konci stitku je cierna ploska ak ju zotries pod nou bude pin.Ak mas len 4-miestne cislo tak pred neho davas -0- napr. na stitku 1234 pin bude 01234.OK?