Stefekl píše:jojo, me jdou bubliny uz pred filtrem, ale vubec nevim odkud, nafta nikde nerosí..další spoj je snad až na sacím koši, ale nejsu si jistej, takhle do detailu sem nikdy nepatral, snad zkusenejsi poradi..
hadice která nerosí, vypadá jak nová, dáš nové spony ti bude přisávat,
,mohokrát jsem se stám vydrbal a jedině hadice průhledná více druhů podtlaku a testovat a to i dlouhodobě, je potřeba odhalit i odvětrání
hm u mna bol problem v termoventile, rano ked som startoval tak islo hejno bublin a motor sa triasol a islo velmi vela bieleho dymu, po vymene filtra a termoventilu (obe znacka bosch) mi pri studenom starte uz nejdu bublinky a ani ked je v klude, akurat po starte vybehne trocha bieleho dymu ale to si myslim ze je v zime normalne a este som si vsimol rano sem tam ostane v hadicke asi 3mm bublinka mala, osvedcilo sa mi po vymene filtra vzdy auto prebehnut a doliat 3-4 krat naftu po vrch plus zatriast vzdy s filtrom aby isiel vsetok vzduch prec,
misope píše:hm u mna bol problem v termoventile, rano ked som startoval tak islo hejno bublin a motor sa triasol a islo velmi vela bieleho dymu, po vymene filtra a termoventilu (obe znacka bosch) mi pri studenom starte uz nejdu bublinky a ani ked je v klude, akurat po starte vybehne trocha bieleho dymu ale to si myslim ze je v zime normalne a este som si vsimol rano sem tam ostane v hadicke asi 3mm bublinka mala, osvedcilo sa mi po vymene filtra vzdy auto prebehnut a doliat 3-4 krat naftu po vrch plus zatriast vzdy s filtrom aby isiel vsetok vzduch prec,
ano po neděli jej budu také měnit jak filtr tak termoventil.Pak dám vědět
ok hlavne poriadne odvzdusnit, ja som dal filter vyssie ako su hadicky cize tam behol vsetko vzduch potom uz len poriadne naplnit prebehnut a zase naplnit plus pomykat s filtrom nech vzduch vide zo vsetkych buniek filtru
Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka píše:Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.
octaviajedna píše:na to nemam podminky...zkusim vymenit stejne bych to z jara menil a uvidim no.Vlozim do potrubi ty dva zpetaky hodis mi sem prosim foto kam je nejlepe vlozit?
Dělej jak chceš, ale já bych to napřed vyzkoušel tak, jak Ti radí Miloš a další. Dáš tam nový filtr, termoventil, zpěťáky a třeba zjistíš, že bubliny jdou stále. Nezbyde Ti nic jiného než sundat přívodní hadičku do pal. filtru/od nádrže/, do hadičky vsunout krátkou trubičku a na ni nasadit kousek průhledné hadičky. Tu potom napojit na přívod do filtru. Zpátečku od čerpadla k termoventilu také nahradíš průhlednou hadičkou a za termoventil dáš také kousek průhledné hadičky jako před filtr a pak začneš testovat. Zjistíš například, že Ti jdou bubliny již do filtru a problém je v jednosměrném ventilu na sacím koši. Pak se budeš možná chytat za hlavu, že jsi to neudělal hned.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka píše:Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.
a řešení?
Tak jak jsem Ti napsal již dříve v tomto tématu. Odstranit bubliny.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka píše:Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.
a řešení?
ono taky záleží co máš za čerpadlo, některí mají membránu, jiní sajou vzduch, tak to vadí různě,
To máš samozřejmě pravdu Miloši. Do diskuse však většinou vstupovali Ti, co mají v popisu "rotačku". Poradit můžeme, potom ať se každý rozhodne na co se cítí.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka píše:To máš samozřejmě pravdu Miloši. Do diskuse však většinou vstupovali Ti, co mají v popisu "rotačku". Poradit můžeme, potom ať se každý rozhodne na co se cítí.
a myslíš že nehovořím o rotačce co jsem blbě napsal
tak pani dnes som vytiahol saci kos pretoze som si zase vsimol ze obcas prebehnu bublinky, prikladam obrazok tan ventil co je na cerveno oznaceny isiel prefuknut obidvoma smermi cize asi nie je v poriadku a moze sposobovat tie bublinky?ako mam teraz postupovat?co kupit? vymenit? dakujem
misope píše:tak pani dnes som vytiahol saci kos pretoze som si zase vsimol ze obcas prebehnu bublinky, prikladam obrazok tan ventil co je na cerveno oznaceny isiel prefuknut obidvoma smermi cize asi nie je v poriadku a moze sposobovat tie bublinky?ako mam teraz postupovat?co kupit? vymenit? dakujem
konečně nějaká fotka koše díky máš ještě nějakou?Ano pokud jdou obouma směrama profouknout tak to je špatné.Zkusil bych je pročistit pokud to nepomůže dal bych přídavné zpětáky před filtr na na vracečku..
tak to mas presne stejnej problem jako ja, ale jestli to zpusobuje ty bublinky nevim..ten ventil se nejspis necim zanese, protoze prez nej jde neprefiltrovaná nafta..
hm inu foto nemam, zatial to riesim z jednym pripevatelom do tohto fora, buduci tyzden spravim test z priehladnou hadickou a zistim kde to pusta vzduch, ako sa da precistit tento ventil? co vlastne sposobuje to ze ide prefuknut aj naspat?