Stránka 8 z 11
Napsal: 08 čer 2011, 18:38
od dawe2706
Jan Rathouz píše:Hele jaký tlak tam pouštíš a při jakém tlaku turba.
Já jsem to totiž ještě nenamontoval,protože ten el.ventil co jsem měl byl k ničemu a čekám na jinej jak jsem dával odkaz a ten ještě nedorazil.
Tak to tady trochu rozepiš ať si srovnáme trochu myšlenky a neplácáme tady hovadiny.Dík
Ahoj...ještě to nemám na autě.Mám nachystanou přechodku místo egru s navařenou tryskou,komplet hadice,regulátor mám klasickej z velké flašky,ale čas budu mít nejdřív v pondělí.
Uvidím,jak to napojím na bombu,jakej bude tou 6kou hadicou průtok a chtěl bych začít jen o něco větším tlakem,než tlačí turbo...to je 2 bary a postupně budu přidávat..
Napsal: 10 čer 2011, 06:39
od Jan Rathouz
dawe2706 píše:Jan Rathouz píše:Hele jaký tlak tam pouštíš a při jakém tlaku turba.
Já jsem to totiž ještě nenamontoval,protože ten el.ventil co jsem měl byl k ničemu a čekám na jinej jak jsem dával odkaz a ten ještě nedorazil.
Tak to tady trochu rozepiš ať si srovnáme trochu myšlenky a neplácáme tady hovadiny.Dík
Ahoj...ještě to nemám na autě.Mám nachystanou přechodku místo egru s navařenou tryskou,komplet hadice,regulátor mám klasickej z velké flašky,ale čas budu mít nejdřív v pondělí.
Uvidím,jak to napojím na bombu,jakej bude tou 6kou hadicou průtok a chtěl bych začít jen o něco větším tlakem,než tlačí turbo...to je 2 bary a postupně budu přidávat..
Tak to jsme na tom zatím úplně stejně.
Napsal: 10 čer 2011, 07:15
od dawe2706
Jan Rathouz píše:dawe2706 píše:Jan Rathouz píše:Hele jaký tlak tam pouštíš a při jakém tlaku turba.
Já jsem to totiž ještě nenamontoval,protože ten el.ventil co jsem měl byl k ničemu a čekám na jinej jak jsem dával odkaz a ten ještě nedorazil.
Tak to tady trochu rozepiš ať si srovnáme trochu myšlenky a neplácáme tady hovadiny.Dík
Ahoj...ještě to nemám na autě.Mám nachystanou přechodku místo egru s navařenou tryskou,komplet hadice,regulátor mám klasickej z velké flašky,ale čas budu mít nejdřív v pondělí.
Uvidím,jak to napojím na bombu,jakej bude tou 6kou hadicou průtok a chtěl bych začít jen o něco větším tlakem,než tlačí turbo...to je 2 bary a postupně budu přidávat..
Dokonce mám na úterý/středu domluvenou brzdu a tak jestli to dám v pondělí do kupy,tak bych to chtěl odbrzdit bez a s propanem....at víme jestli ten "nárust" je pocitovej a nebo i papírovej.
Možná to nechám na středu at na to mám víc času....
A jestli to nevyjde,tak má bobG3 pravdu a NASA bude mít konkurenci
Tak to jsme na tom zatím úplně stejně.
Dokonce mám na úterý/středu domluvenou brzdu a tak jestli to dám v pondělí do kupy,tak bych to chtěl odbrzdit bez a s propanem....at víme jestli ten "nárust" je pocitovej a nebo i papírovej.
Možná to nechám na středu at na to mám víc času....
A jestli to nevyjde,tak má bobG3 pravdu a NASA bude mít konkurenci

Napsal: 14 čer 2011, 17:52
od kiklop32
novinky?
Napsal: 14 čer 2011, 19:34
od dawe2706
kiklop32 píše:novinky?
Novinky?

nevybouch jsem

včera a dnes nečekané školení a tak brzda padla

zítra odpoledne budu dělat plovoučku a tak to budu instalovat až ve čtvrtek po práci... tak počítám v pátek už bych mohl jezdit a modrým spolujezdcem (PB bomba)
Tryska je nainstalovaná do příruby a hadice jsou už taky pořešený....
Napsal: 18 čer 2011, 09:50
od dawe2706
Tak je to otestováno...mám z toho fakt dobrej pocit
Není to ještě napojeno tak jak bych si představoval (přes čidlo) ,ale i tak po zapnutí elektromagnetické cívky a puštění propan butanu do sání auto EVIDENTNĚ ZRYCHLÍ. je to sice subjektivní pocit (zatím neodbržděno),ale jeli jsme v autě dva a oba dva jsme na sebe koukali
Klidně mě ukamenujte,ale podle mě mě to přidalo tak 10-15 koní.
jinak co se týče "detonací",tak pokud jedu a zapnu to až kolem jednoho baru přeplnování,tak je to bez detonací.Motor "zaklepe" jen při puštění na volnoběh a nebo při pomalé jízdě.
Napsal: 18 čer 2011, 17:53
od bobG3
To musíš zkusit krapet jinak, jet po rovině co to dá a pak to tam pust - pokud auto zrychlí, máš tam dost vzduchu a přidals koníky. Pokud nejedeš na plný výkon a přidáš propan, je to jako bys přidal plyn. Doufám že máš kat of, asi to nevydrží dlouho.........
Napsal: 19 čer 2011, 07:02
od Jan Rathouz
Tam to tam jdu konečně zítra taky namontovat.
Už jsem dal konečně dohromady vše potřebné

Napsal: 20 čer 2011, 05:13
od dawe2706
bobG3 píše:To musíš zkusit krapet jinak, jet po rovině co to dá a pak to tam pust - pokud auto zrychlí, máš tam dost vzduchu a přidals koníky. Pokud nejedeš na plný výkon a přidáš propan, je to jako bys přidal plyn. Doufám že máš kat of, asi to nevydrží dlouho.........
Je to jak říkáš...při ustálené jízdě a zapnutí propanu auto lehce zrychlý.
Jinak ještě jsem si všimnul,že při plným plynu tlačím 1,5 baru a po zapnutí propanu se rafika pohne na 1,6
Kat je off už 4 roky
Včera jsme trochu blbli a když jsme byli v autě 3 a při pneu 225/45 R17 jsem udělal na 3q 80-120 za 5,5s
Tady je odkaz,kde jsem to dal taky za 5,5s,ale jel jsem sám a pneu 195/65 R15...stejná trasa a stejný prd v nádrží
http://www.youtube.com/watch?v=U0MAurdhJKU
Napsal: 20 čer 2011, 16:19
od bobG3
Ustálená jízda nemusí být jízda na plný výkon, chce to odbrzdit a je po diskusi.
Jinak Nitro = okysličovadlo, zvětšuje spalovací tlaky = větší výkon
PB - palivo, výkon navýší pokud není dostatek nafty = ekonomická záležitost,
ale něch žijů Cimrmani, jsem zvědavý co naměříte na zkušebně.
Napsal: 20 čer 2011, 17:14
od dawe2706
bobG3 píše:Ustálená jízda nemusí být jízda na plný výkon, chce to odbrzdit a je po diskusi.
Jinak Nitro = okysličovadlo, zvětšuje spalovací tlaky = větší výkon
PB - palivo, výkon navýší pokud není dostatek nafty = ekonomická záležitost,
ale něch žijů Cimrmani, jsem zvědavý co naměříte na zkušebně.
Na válce jedu zítra.
Jen tak mě nebavylo jen číst a čekat,až to někdo vyzkoučí na brzdě.
Skoro nic mě to nestálo (naplněná bomba PB 90,- a brzda 300,-) a tak když to bude stejný,tak řeknu "no a co" ale natlachal jsem tu jen o tom,ale udělal jsem to a ta možnost to odbrzdit je výhodou,co třeba někdo nemá a tak to třeba navždy zorseknu. A samo se sevším podělím,i kdyby to fungovalo.Tohle je můj koníček a už dost uživatelů ví,že nemám problém říct co a jak.
A o tomhle by to forum mělo být......
Sám jsem na výsledek zvědav.....a tak či tak sem zítra hodím grafy a nebo jen hodnoty (jestli rozchodí tiskárnu)
Napsal: 20 čer 2011, 17:34
od Jan Rathouz
Tak už to mam namontováno v autě akorát jsem ztratil spínač,tak jsem ho dnes koupil cestou do práce a zítra to dozapojím a odzkouším taky.
Už se na to těším a štve mně,že mi to trvá tak dlouho.
Zrovna když jsem jel dneska do práce,tak jsem chytl audi A6 2.5tdi a byly jsme na stejno.Škoda ,že jsem tam neměl už ten spínač to by čuměl jako blázen.Už takhle čuměl,že se mě nemůže zbavit

a to měl 110Kw
Já jsem zase lehčí

a polazenej
Takhle mam zapojen elektroventil a redukční ventil z budíkem.
Zítra to nafotím jak to mám namontováno v autě.

Napsal: 21 čer 2011, 11:36
od dawe2706
No tak mi padla brzda (nevýhoda domluvy na černo)

a zítra budu montovat jinou hlavu na čerpadlo,tak se propan na chviku odsouvá do pozadí

Napsal: 21 čer 2011, 12:38
od Jan Rathouz
Tak už to konečně mám a musim uznat,že to je jak druhé turbo

Pojistný vypínač
Akorát si musím pohrát,aby toho tam nešlo zbytečně moc

Když to dám na 2.5 bar tak to jede jako prase,ale má to takovej divnej zvuk jako by byla ve vejfuku dirka a fučeloto zní.
Když to uberu,aby to nedělalo,tak to zas nemá žádný účinek.
Kontroloval jsem teplotu intercooleru a v pohodě,tak to asi samozápalem v sání nebude nejsou.
Jak se to chovalo tobě?
dawe2706
Napsal: 21 čer 2011, 15:11
od dawe2706
Noo já vlastně nevím pod jakým tlakem to tam peru....ten redukčák je nějakej divnej...dokonce jsem i vyměnil bombu ať vím,že je zaručeně dobrá,ale už jsem to nezapojil...chtěl jsem to zapojit dnes na brzdu,ale dopadlo to jinak
Po výměně té hlavy zase zkusím napojit propan a uvidíme,jestli se to zase zlepší a nebo už to bude stejné,když už tam bude dost nafty.
U mě to zaklepalo jen když jsem měl pod 0,5baru tlaku turba. Jinak zvuk motoru se při propanu taky změnil,ale nepřipadalo mě,že je něco špatně.