Napsal: 09 pro 2007, 21:28
To je jasné. Pokrok je pokrok. Proctor má pravdumarek66 píše:Určite viem o čom hovorim odpade, vw konči s PD a prechadza na CR
To je jasné. Pokrok je pokrok. Proctor má pravdumarek66 píše:Určite viem o čom hovorim odpade, vw konči s PD a prechadza na CR
nie som mechanik a nerobim s autami ako niektori NAOZAJ borci tady, ale sprtam sa v nich ked musim a zase ja rad :O) ... tak pokrok je pokrok ....a niekedy musim naozaj povedat , ze zial ... vsetko je o peniazoch ...(az na par veci) ............ a ked ma niekto penizky a nemusi nejak extremne rozmyslat tak su momentalne k dispozicii motory roznych znaciek v roznych modeloch a .. keby ze , priklonim sa k bawu ale 4kolke ... No ked sa uz clovek trocha musi aj pozerat co a kolko stoji a navyse dost sa odava sedeniu v nejakom tatosovi myslim ako teda vela z nas tu , ze TDI nema momentalne v SUHRNE vlastnosti ( vykon, spolahlivost, cena udrzby a pripadnej opravy, naklady na provoz, aky taky komfort) obdobu a konkurenciu. Jasne ze v kazdej tej kategorii najdete lepsie no v suhrne ak tak cenovo inde ....... a je ich vela TDIcok, povest najsetrnejsich aut si nevybudovali len tak, diely nie je problem zohnat a za obstojne ceny! Za rozumne peniaze sa da kupit trebarz 66KW TDI a upravit ho za nejaku sumu fakt na zihadlo a stale to vychadza SUPER cenovo , spotrebou, udrzbou, a vozi sa clovek a ak sa nahodou nieco po.e.e ... nemusi si zrusit v banke ucet ....Proctor píše:Myslím že když si ho nebudeme všímat tak dá pokoj. Mindráky by si měl léčit jinak a jinde, a že mu jeho š105 nejede, to nevyřeší tady, ale jen návštěvou odborného lékaře.marek66 píše:Motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.
VW udělal PD v době, kdy CR taky začínal a potýkal se s takovými problémy, že si to asi VW nemohl dovolit namontovat. Už při vývoji PD se vědělo, že až se dochytá CR, tak to bude lepší než PD, ale taky že to trvalo 10 let. Dnes se CR dává úplně všude, má ho každý náklaďák a traktor, už je to zvládnutý systém, trysky do CR už repasují běžně servisy na čerpadla za pár korun (2500 Kč, diagnostika vymontovaného CR vstřiku za 100 Kčmarek66 píše:Určite viem o čom hovorim odpade, vw konči s PD a prechadza na CR
len naokraj, AUDI 100 ktore zacali robit koncom 1988 mal motor 2.5TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
dúfam že niemtapaj píše:tato tema je o niecom uplne inom oki????Sifon píše:My mame okolo ciest chodniky a ne luky kde sa pasu kravy. Vam sa na tie luky lahko odhrna sneh staci zakricat na kravu nech uhne odpratat po nej lajno a je kam davat sneh. Inac ked sme taki tupci a kazdy nas nema rad tak preco sa sem kazdy tyzden hrnie kopa sedlakov z dedin za pracou a za vzdelanim ked je tu tak zle? Cez vikend sa tu jazdi super a nie je tu kalamita ked tu nezavadzaju sedlaci. Mam tu pre teba jeden vystizny klip ktory sa tyka nasej problematiky skoda ze tam nespomenuli trstenu http://www.youtube.com/watch?v=hnATSygqtYMmtapaj píše: tak toto je dalsi....![]()
blavaci su velky frajeri....ale ked pride prvi sneh...tak sama kalamita,,,a aj s tymi autami je to tak...tupci.....![]()
![]()
a preto ze si zazsraty pastekar,sa nemusis vzrusovat......
ale iba jedno viem,,,,co blavak ,to kokot.....
tomiisp píše:len naokraj, AUDI 100 ktore zacali robit koncom 1988 mal motor 2.5TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
airbone píše:No no.... moj nazor je niekde inde.... Mal som passat V6 TDI a isiel super, bol som s nim spokojny a najazdil som s nim aj dost km a to aj dialky slovensko-nemecko-holandsko apd apd... Vozil som sa aj na vselicom moznom ako je trebars PD 130k, Mondeo TDCI, Toyota Avensis 2.2 D-CAT, MB CDI... takze nieco porovnat mozem... Momentalne mam BMW 530d 193k a mozem prehlasit s cistym svedomim, ze oproti koncernovym TDI (a aj V6 TDI) je to celkovo hodne lepsi motor, ovela tichsi, kultivovanejsi a taha v celom rozsahu otacok, pekne odspodu az po 4500 (nie ako TDI). A koniec koncov, ma aj o nieco nizsiu spotrebu. A to nehovorim o porovnani svojho byvaleho passata b5 (2000) a 530d (2002), lebo to je nebo-peklo po vsetkych strankach..... Jo, a ak som sa niekoho dotkol, tak sorry