Stránka 9 z 10
Napsal: 05 kvě 2008, 18:57
od Tomasvw
zdar, jak tak zbieram informacie o 1Z a 764 tak ma napada, ci je vlastne niekto komu 1Z neprežil 764 ? Co som našiel tak bóďa mal race520, 2bar a 5000ot. a ešte niekto(nepametám si nick) mal sériu a neprežila 40minut 5000 otáčok. co vy na to?
Napsal: 14 kvě 2008, 08:27
od 81
Chci se zeptat, co po těch úpravách vydrží spojka? Jak hodně je znát, když do 1Z dám trysky AFN?
Napsal: 14 kvě 2008, 10:39
od Thopr
81 píše:Chci se zeptat, co po těch úpravách vydrží spojka? Jak hodně je znát, když do 1Z dám trysky AFN?
Spojka na 1Z je čupr, pokud není načatá, vydrží opravdu vela....
Napsal: 14 kvě 2008, 19:35
od DDRagoo
HELE PRODÁVÁM TRYSKY POWERPLUS 520 ZE SVÉHO 1z, jestli by jsi je chtěl nějako by jsme se dohodli, sjou skoro nové, záruka na ně platí skoro ještě 2 roky, mrtě je to s nima znát a prodávám je proto, že dávám uplně jiný motor, chci se vyšplhat na mrtě KW
Napsal: 24 srp 2008, 19:57
od sten84
Sorry chlapi všichni tady pisete o 502.Kde se dají sehnat? hledal sem tady na stránkách ale asi špatně.
Napsal: 24 srp 2008, 20:26
od Dukes
sten84 píše:Sorry chlapi všichni tady pisete o 502.Kde se dají sehnat? hledal sem tady na stránkách ale asi špatně.
U Dieselpower.
Máš SZ.
Napsal: 25 srp 2008, 14:27
od sten84
Myslíš typ motoru? 1HXO/1Z
Napsal: 27 srp 2008, 11:49
od loshoubos
Chtěl bych se zeptat,mam g3 1,9 tdi 66kw,typ motoru je 1z(jiné označení jsem z techničáku nevyčetl) je to r.v. 94 a zajímalo by mě jestli tam půjdou ty vstřiky 502 sprint nebo powerplus,auto má najeto přes 250tis.Hlavně s dieslem nemám moc skušeností (tohle je můj první).A ještě se chci zeptat jestli se to musí chipovat nebo by jen stačilo vyměnit ty vstřiky?

Napsal: 27 srp 2008, 12:02
od Thopr
loshoubos píše:Chtěl bych se zeptat,mam g3 1,9 tdi 66kw,typ motoru je 1z(jiné označení jsem z techničáku nevyčetl) je to r.v. 94 a zajímalo by mě jestli tam půjdou ty vstřiky 502 sprint nebo powerplus,auto má najeto přes 250tis.Hlavně s dieslem nemám moc skušeností (tohle je můj první).A ještě se chci zeptat jestli se to musí chipovat nebo by jen stačilo vyměnit ty vstřiky?

Jasně že tam půjdou obě Tebou zmíňované varianty..... A stačí jen přehodit trysky,případně kouknout na to,v kolika otevřou.... Chip není třeba.
Napsal: 27 srp 2008, 12:02
od Tomasvw
poriadne citaj, pouzi tlacitko hledat a dozvies sa vsetko co potrebujes... uz len v tejto teme je toho viac nez dost. pri vymene trysiek chip neni treba.
Napsal: 09 říj 2008, 17:21
od TDi power
Tak jsem byl v pondělí u pana doktora Reeshy aby vyoperoval staré trysky za sprinty 520 první pocity užasné rovnou jsem zaslepil egr a jel na dálnici tahá už od 1500otáček a je to znát i ve vyšších otáčkach moje max byla 170km/h a ted jsem tam měl podle gps 201km/h a dal už jsem brzdil bylo to z mírného klesání takže naprostá spokojenost a vřele doporučuji a ještě jednou velké díky panu doktorovi

Napsal: 09 říj 2008, 18:06
od TDi power
Jo a zapoměl jsem dodat že spotřeba šla tak cca podle pal.pc. o 0,5-1l dolu to co jsem deně jezdil trasu za 5l ted jezdim za 4,3l takže supr a hlavně bez kouře!!!!

Napsal: 10 říj 2008, 06:43
od kubiCzek
#TDi power: a máš původní 1Z písty ? Nebo máš přehozeno na ty silnější ?
Napsal: 10 říj 2008, 09:52
od petrsk
co tu strasite furt s nejakejma pistama?nikdo tu nejde do extremu.zadnejch 200ps a tlak 2,0bar.ty pisty nejsou z masla neboj.jenom se to nesmi prehnat.a mit to sestelovany-aby ti neukapavali trysky a pod.
to TDI power mas SZ
Napsal: 10 říj 2008, 11:22
od kubiCzek
#petrsk: jasný...já že chci ty sprint520 tam po vejplatě teď dávat taky tak se jen ptám jelikož mě pak hned čeká 500 km po dálnici
