Johny_RS píše:Chlapi poradte.Po namontovaný repasovaného čerpadla,stále šli od filtra k čerpadlu bublinky..Nakoniec sme zistili že to prisava cez hadičky lebo boli popraskane.Ako nahradu sme dali 8 hadičku na ostrekovače(priesvitna ako vo videu) od spoja v motorovom priestore po filter a od filtru po čerpadlo.Po čase bublinky zmyzli.Auto začalo konečne po dlhom čase ťahať.Kupil som original hadice privodovu v motor.priestore aj hadice od filtra po čerpadlo.Ako som ich vymenil,prestalo auto ťahať a pri hadici za filtrom sa vytvaraju mikrobublinky a sem tam prejde bublina.Problem je v tom,že keď pridam na voľnobeh tak ide bublinka za bublinkou.Novy filter Mann,novy termoventil,nove hadice.Čo poradite ako to otestovať kde je problem,či je netesnosť alebo maly prietok a vytvara podtlak do čerpadla?Sitko na plavaku som kontroloval čisté.
Po přečtení Tvého příspěvku začínám nabývat dojem, že hodiny strávené za počítačem s úmyslem pomoci vám, jsou asi zbytečné. Jak můžeš položit otázku, která je v tomto tématu několikrát mnou zodpovězena ?
Navíc Tvé vyjadřování a podávání informací v tomto Tvém příspěvku je velice špatné a nepřesné a nutí každého, kdo by Ti chtěl poradit, aby se velice obsáhle vyjadřoval a napsal hned několik variant řešení problému.
Proto splním to co jsem slíbil již o několik stránek tohoto tématu dříve :
PříspěvekZaslal: čt březen 21, 2013 3:26 pm Citovat Upravit/Odstranit tento příspěvek
prka
Přispěvovatel
Založen: 18.12.2007
Příspěvky: 413
Bydliště: Pardubice
Chlapi, zkuste pořádně číst, psát a správně se vyjadřovat ! Vždyť nejsme v první pomocné třídě ! Vy snad potřebujete poradit ! Nebo ne ?
Od této chvíle nebudu radit těm, co se nebudou umět vyjádřit nebo pořádně nenapíší o svém problému.
Pro M4rt4s:
Jsem rád, že Ti alespoň ta logika nechybí a že je Ti jasné, že bubliny a dutiny v palivové soustavě nemají být / i když to v tomto tématu již bylo přímo nebo nepřímo řečeno/. Například já jsem o tom již dvakrát psal :
"Na Tvém videu je vidět, že do čerpadla jdou bubliny, protože zpět z čerpadla se také vrací vzduch. Pokud by Ti do čerpadla šly dutiny nebo čisté palivo, tak by z čerpadla proudilo pouze čisté zpětné palivo."
"Samozřejmě vůbec neuvažuji o netěsnosti palivové soustavy, kdy je přisáván vzduch a proto se ve zpětném vedení od čerpadla objevují bubliny, což se při kavitaci neděje."
Pro Greatone:
Tvoje vyjadřování je stále špatné ! Dvakrát píšeš, že video, ve kterém se objevuje ve zpětném vedení vzduch /pěna/, je po odvzdušnění. Tvoje video však ukazuje stav před odvzdušněním palivové soustavy. Odvzdušněná palivová soustava bude tehdy, když se tam již nebude objevovat žádný vzduch /bubliny, pěna/.
_________________
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ICQ