Stránka 9 z 11
Napsal: 27 led 2010, 17:37
od Hanzz
Já tankuju naftu na Makru i služební vozy a zatím jsme nezamrzli.Vif nedáváme a jezdíme v pohodě.
Napsal: 27 led 2010, 20:10
od alean
valchaaa píše:Pokud někomu při těchto mrazech cca -20 C nezamrzá nafta kterou koupí na čerpačce a sám si ji neadituvuje tak je to jen dílo náhody bohužel.
tankuju už třetí rok na pumpě ČSAD kde tankují i autobusy a bez aditiv,a zatím žádný problém - GV 1,9TDi PD
Napsal: 28 led 2010, 09:51
od honzhanz
honzhanz píše:já beru stejně jako otec do dalších dvou aut z benziny, leju aditiva no a dneska jsem ujel cca 20km, po rychlostce to napred zpomalilo, zacalo cukat a po chvili dalsiho zpomalovani chciplo, kdyz se to chvili necha, jde to natocit a zase to jede, ale zase par km a asi dle stylu jizdy a takhle porad dokola. Jak casto se ma menit palivovej filtr? ja ho menil pred 8tkm a rikal jsem si ze s olejem to musi stacit? co by to mohlo byt? jen ten filtr nebo i neco jinyho? A to aditivum jsem tam na 100%mel a asi i vic, protoze jsem ho tam dal ja a pak mi druhej den otec rikal ze ma mrznout a jelikoz nemam nadrz zamykatelnou tak kdyz daval do svyho tak mi tam taky dal na 3vicka - tj na 30l nafty (takze pri 60L nafty jsem tam mel dany ty aditiva jakoby na 90L nafty - jestli to s tim muze mit souvislost)
tak po par dnech jsem v teplý garáži nechal auto rozmrznout, vyměnil filtr a na starym jsem nepoznal že by bylo něco špatně. nalil jsem do nádrže 5l benzínu k cca 50l nafty a včera jsem zas po 20km, z toho asi 13 po dálnici skončil v odstavnym pruhu, protože to chcíplo, po deseti minutách jsem to natočil a dojel, cesta zpátky byla 80-90km rychlostí, lechtání plynu a šlo to. Jenže co s tim, takhle se jezdit nedá, jestli dát ještě víc benzínu, nebo jestli můžou bejt třeba slabý trubky od nádrže k filtru že to tak promrzne (je to audi 80 1.9tdi) nemáte někdo zkušenosti?
Napsal: 28 led 2010, 20:13
od notobi
neni ucpaný sítko u plováku v nádrži? nevim jakej tm máš motor tak víc psát nebudu aby to nebyl nějakej blábol
Napsal: 28 led 2010, 20:15
od Tomas.cz
Tu nádrž bych určitě kuchnul, vsadím se že tam bude maglajz okolo síta.
Napsal: 29 led 2010, 10:24
od honzhanz
no nádrž, jenže to je problém, je to motor 1Z, na audi 80 cabrio. Nádrž jsem měl kdysi i venku a zkoumal jsem jestli se do ní dostanu, jde o to že tam má akorát tankovací hrdlo a pak je tam díra na plovák, samozřejmě je tak blbě udělaná že jinudy tam neni vidět natož se nějak dostat. jeďině možnost strčit kameru tou dírou na plovák s baterkou na nějakym drátku jinak je nemožný se na to podívat, natož se tam dostat rukou

Napsal: 29 led 2010, 12:16
od Matvej
notobi píše:pasa píše:Kupuju ho u benzinky na Jarově ,přímo u tý co je v areálu autosalonu a i maj rozumnou cenu,naposled 245,-.
Koupil sem ho u Štangla za 185,- začátkem prosince a cena to byla nejlepší co sem se koukal po netu nikdo ho za míň neměl
to iste plati aj u Štangla na Slovensku - 7.5Euro som platil

Napsal: 06 úno 2010, 11:30
od Hanzz
Včera jsem si dolil naftu z kanystru a po nalití v sítku nalévacího hrdla zůstala bílá emulze?Co to bylo a vadí to motoru když to není v naftě?Mám něco nalít do nafty?
Napsal: 06 úno 2010, 11:50
od Golfisko
2 Hanzz: bys měl vědět ty čí to byl kanystr a co bylo uvnitř

Napsal: 06 úno 2010, 12:02
od Hanzz
Nafta to byla a kvalitní.Auta co na ni jezdí nemají problém

, jen stála venku na mraze v kanystru.Tak by mě zajímalo co to bylo za látku a jestli se nestane nic motoru.
Napsal: 08 úno 2010, 11:07
od Golfisko
Napsal: 08 úno 2010, 21:50
od Hanzz
Kdo by se netěšil.Ten adrenalin, jestli ráno nastartuje

Naštěstí zatím jezdím a bez aditiv.Stávám venku a nafta zatím nezklamala.snad jsem to nezakřikl, musím to zaklepat

Napsal: 08 úno 2010, 22:28
od miraspetrowski
Hanzz píše:Kdo by se netěšil.Ten adrenalin, jestli ráno nastartuje

Naštěstí zatím jezdím a bez aditiv.Stávám venku a nafta zatím nezklamala.snad jsem to nezakřikl, musím to zaklepat

já dělal taky pokus naftu čistou jak čuranky,do rana kolem -6,byla jak mlíko,a na dně černý soply se to parafínu ty chladna nelíběj asi

Napsal: 08 úno 2010, 22:29
od SupermanXXX
čumim

když jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz

letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne

tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off

ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy

vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne

takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo

Napsal: 08 úno 2010, 22:33
od JohnnyBOSS
taky mi nedávno zamrzla nafta, tankuju na OMW. Nastartoval jsem na drc, ujel asi 100 metrů a zdechlo to. už to nešlo nastartovat, v hadičce na naftu, která vede do čerpadla, prázdno. tak jsem to odtahl do teple garaže a druhej den se to opět pokoušel nastartovat a nic. povolily se vstřiky, odvzušnilo se to a jede to jako drak:-D pro jistotu tam leju ted taky ty aditiva, koupil jsem cosi, co stálo 150 korun a je to na 600litrů nafty tak to snad nějakej efekt mít bude, mělo by to být do -40 palivovej filtr jsem dal pro jistotu novej, stál asi pětikilo a je to Bosch tak proč ne:-D motor 1,9TDI 66KW ALH