Stránka 9 z 11

Napsal: 27 led 2010, 17:37
od Hanzz
Já tankuju naftu na Makru i služební vozy a zatím jsme nezamrzli.Vif nedáváme a jezdíme v pohodě.

Napsal: 27 led 2010, 20:10
od alean
valchaaa píše:Pokud někomu při těchto mrazech cca -20 C nezamrzá nafta kterou koupí na čerpačce a sám si ji neadituvuje tak je to jen dílo náhody bohužel.
tankuju už třetí rok na pumpě ČSAD kde tankují i autobusy a bez aditiv,a zatím žádný problém - GV 1,9TDi PD

Napsal: 28 led 2010, 09:51
od honzhanz
honzhanz píše:já beru stejně jako otec do dalších dvou aut z benziny, leju aditiva no a dneska jsem ujel cca 20km, po rychlostce to napred zpomalilo, zacalo cukat a po chvili dalsiho zpomalovani chciplo, kdyz se to chvili necha, jde to natocit a zase to jede, ale zase par km a asi dle stylu jizdy a takhle porad dokola. Jak casto se ma menit palivovej filtr? ja ho menil pred 8tkm a rikal jsem si ze s olejem to musi stacit? co by to mohlo byt? jen ten filtr nebo i neco jinyho? A to aditivum jsem tam na 100%mel a asi i vic, protoze jsem ho tam dal ja a pak mi druhej den otec rikal ze ma mrznout a jelikoz nemam nadrz zamykatelnou tak kdyz daval do svyho tak mi tam taky dal na 3vicka - tj na 30l nafty (takze pri 60L nafty jsem tam mel dany ty aditiva jakoby na 90L nafty - jestli to s tim muze mit souvislost)
tak po par dnech jsem v teplý garáži nechal auto rozmrznout, vyměnil filtr a na starym jsem nepoznal že by bylo něco špatně. nalil jsem do nádrže 5l benzínu k cca 50l nafty a včera jsem zas po 20km, z toho asi 13 po dálnici skončil v odstavnym pruhu, protože to chcíplo, po deseti minutách jsem to natočil a dojel, cesta zpátky byla 80-90km rychlostí, lechtání plynu a šlo to. Jenže co s tim, takhle se jezdit nedá, jestli dát ještě víc benzínu, nebo jestli můžou bejt třeba slabý trubky od nádrže k filtru že to tak promrzne (je to audi 80 1.9tdi) nemáte někdo zkušenosti?

Napsal: 28 led 2010, 20:13
od notobi
neni ucpaný sítko u plováku v nádrži? nevim jakej tm máš motor tak víc psát nebudu aby to nebyl nějakej blábol

Napsal: 28 led 2010, 20:15
od Tomas.cz
Tu nádrž bych určitě kuchnul, vsadím se že tam bude maglajz okolo síta.

Napsal: 29 led 2010, 10:24
od honzhanz
no nádrž, jenže to je problém, je to motor 1Z, na audi 80 cabrio. Nádrž jsem měl kdysi i venku a zkoumal jsem jestli se do ní dostanu, jde o to že tam má akorát tankovací hrdlo a pak je tam díra na plovák, samozřejmě je tak blbě udělaná že jinudy tam neni vidět natož se nějak dostat. jeďině možnost strčit kameru tou dírou na plovák s baterkou na nějakym drátku jinak je nemožný se na to podívat, natož se tam dostat rukou :? :x

Napsal: 29 led 2010, 12:16
od Matvej
notobi píše:
pasa píše:Kupuju ho u benzinky na Jarově ,přímo u tý co je v areálu autosalonu a i maj rozumnou cenu,naposled 245,-.
Koupil sem ho u Štangla za 185,- začátkem prosince a cena to byla nejlepší co sem se koukal po netu nikdo ho za míň neměl
to iste plati aj u Štangla na Slovensku - 7.5Euro som platil 8)

Napsal: 06 úno 2010, 11:30
od Hanzz
Včera jsem si dolil naftu z kanystru a po nalití v sítku nalévacího hrdla zůstala bílá emulze?Co to bylo a vadí to motoru když to není v naftě?Mám něco nalít do nafty?

Napsal: 06 úno 2010, 11:50
od Golfisko
2 Hanzz: bys měl vědět ty čí to byl kanystr a co bylo uvnitř (noteeth)

Napsal: 06 úno 2010, 12:02
od Hanzz
Nafta to byla a kvalitní.Auta co na ni jezdí nemají problém :-D , jen stála venku na mraze v kanystru.Tak by mě zajímalo co to bylo za látku a jestli se nestane nic motoru.

Napsal: 08 úno 2010, 11:07
od Golfisko

Napsal: 08 úno 2010, 21:50
od Hanzz
Kdo by se netěšil.Ten adrenalin, jestli ráno nastartuje :-D Naštěstí zatím jezdím a bez aditiv.Stávám venku a nafta zatím nezklamala.snad jsem to nezakřikl, musím to zaklepat (LOL)

Napsal: 08 úno 2010, 22:28
od miraspetrowski
Hanzz píše:Kdo by se netěšil.Ten adrenalin, jestli ráno nastartuje :-D Naštěstí zatím jezdím a bez aditiv.Stávám venku a nafta zatím nezklamala.snad jsem to nezakřikl, musím to zaklepat (LOL)
já dělal taky pokus naftu čistou jak čuranky,do rana kolem -6,byla jak mlíko,a na dně černý soply se to parafínu ty chladna nelíběj asi :x

Napsal: 08 úno 2010, 22:29
od SupermanXXX
čumim (crazy) když jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz (noteeth) letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne (noteeth) tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off (rofl) ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy :? vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne :? takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo (wallbash)

Napsal: 08 úno 2010, 22:33
od JohnnyBOSS
taky mi nedávno zamrzla nafta, tankuju na OMW. Nastartoval jsem na drc, ujel asi 100 metrů a zdechlo to. už to nešlo nastartovat, v hadičce na naftu, která vede do čerpadla, prázdno. tak jsem to odtahl do teple garaže a druhej den se to opět pokoušel nastartovat a nic. povolily se vstřiky, odvzušnilo se to a jede to jako drak:-D pro jistotu tam leju ted taky ty aditiva, koupil jsem cosi, co stálo 150 korun a je to na 600litrů nafty tak to snad nějakej efekt mít bude, mělo by to být do -40 palivovej filtr jsem dal pro jistotu novej, stál asi pětikilo a je to Bosch tak proč ne:-D motor 1,9TDI 66KW ALH