audi hádka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

tak to ti nepoviem,lebo neviem,ale spytam sa
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Dusan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 07:22

Příspěvek od Dusan »

lubomt píše:tak to ti nepoviem,lebo neviem,ale spytam sa
No urcite nemas robeny potom soft na prevodovku,lebo RJ na prevodovku je pod nohami spolujazdca a asi tu nevybarali,cize mas len robeny soft na motor
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Dusan píše:
lubomt píše:tak to ti nepoviem,lebo neviem,ale spytam sa
No urcite nemas robeny potom soft na prevodovku,lebo RJ na prevodovku je pod nohami spolujazdca a asi tu nevybarali,cize mas len robeny soft na motor
tak zacni sporit na novy titronic!
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Dusan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 07:22

Příspěvek od Dusan »

frantacech píše:
Dusan píše:
lubomt píše:tak to ti nepoviem,lebo neviem,ale spytam sa
No urcite nemas robeny potom soft na prevodovku,lebo RJ na prevodovku je pod nohami spolujazdca a asi tu nevybarali,cize mas len robeny soft na motor
tak zacni sporit na novy titronic!
No ono nie ze by sa pokazil,ale ked sa nerobi RJ prevodvky u 2.5TDi tak urcite tam nie je tolko PS a Nm ako niekto sluboval,lebo ked sa da vykon na 2.5TDi o +30PS a +80Nm a nespravi sa RJ prevodovky,tak potom tiptronic zle radi,a kedze sa da len cca+22PS a +cca40Nm tak tiptronic radi normalne.
Ak sa spravi ale uprava na RJ prevodvke,tak potom tiptronic radi ovela lepsie
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Nemám problémy s radením, radí to úplne normálne... Teraz som mu volal,takže problémy s radením sú iba vtedy,ked sa dá moc veľký výkon od spodku otáčok,ja mám brutál výkon urobený skorej od vyšších otáčok. Vtedy vraj Tiptronic nevie čo má robiť,ale správnym čipnutím je možné tento problém obísť. Zajtra som s ním dohodnutý,kedže mi odišlo sériové turbo a dal som tam zo 180k a nové, turbína má teraz ešte rezervy a chcem aby jej ašte trošku dal kapky,tak uvidíme. Chcel som ho presvedčiť aj na úpravu RJ prevodovky,ale ma odhovoril,kedže motor nie je už nový a má čosi za sebou,takisto aj prevodovka,môže sa tam niečo po... takže radšej s rozumom. Keď človek by chcel stále viac a viac,že áno?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 22:40

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

lubomt píše:Máme tam rovnaké čipy,akurát že on má A6,prednokolku,6-kvalt manuál.
no ony zas tak "rovnake" nebudou, museli by jste mit stejne čisla ŘJ což u tvoji audiny rozhodně nebudou, pokud maš automat a on manual...

samozřejmě , měla by se upravovat i řidici jednotka automatu ale da se to obejit i dobře udelanym softem do ŘJ motoru.
to že se přida 30PS a 80Nm automat špatně řadi je blbost. proč nepřidat 30ps v době kdy neřadi ?! lepe řečeno tuner si musi dat pozor na upravu dat v polích kde automat kvaltuje další rychlost.
ale nechci to tu nijak rozebirat , potom by mohl upravovat každy ...
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

moze byt,ale ja mam passata... on audi... ale snazil sa nam to urobit tak narovnako. mozno mne malinko pridal viac,lebo stale si myslim ze automat je malinko pomalsi... a s tým radením máš pravdu
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Dusan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 07:22

Příspěvek od Dusan »

BOSCHFMTuning píše:
lubomt píše:Máme tam rovnaké čipy,akurát že on má A6,prednokolku,6-kvalt manuál.
no ony zas tak "rovnake" nebudou, museli by jste mit stejne čisla ŘJ což u tvoji audiny rozhodně nebudou, pokud maš automat a on manual...

samozřejmě , měla by se upravovat i řidici jednotka automatu ale da se to obejit i dobře udelanym softem do ŘJ motoru.
to že se přida 30PS a 80Nm automat špatně řadi je blbost. proč nepřidat 30ps v době kdy neřadi ?! lepe řečeno tuner si musi dat pozor na upravu dat v polích kde automat kvaltuje další rychlost.
ale nechci to tu nijak rozebirat , potom by mohl upravovat každy ...
Ked neupravis RJ prevodovky a pises ze je to otazka dobrym software,tak pravda je inde,a to tam,ze tu prevodovku nevies upravit,alebo chces tym povedat,ze ked nemecke firmy upravuju RJ prevodovky,tak nevedia spravit dobry software.Zavolaj do nemeckej firmy a spytaj sa ci u VW Group 2.5TDi upravuju RJ prevodovky.
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 22:40

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

to převraciš . rikam ze se to da udelat i jinak samozrejme ze uparvit rj prevodovky je lepsi. ale je s tim hrozna prace
Dusan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 07:22

Příspěvek od Dusan »

BOSCHFMTuning píše:to převraciš . rikam ze se to da udelat i jinak samozrejme ze uparvit rj prevodovky je lepsi. ale je s tim hrozna prace
Nikto nic neprevracia,napisal som fakty,totiz to v CZ upravuje len jedna firma RJ prevodovky a na SK taktiez len jedna firma,ostatne firmy co robia chip tuning,tak RJ neupravuju
Tento moj prispevok nie je o hadke,ale o tom,aby ludia,ktory si idu davat upravovat software,vedeli ze je aj takato moznost
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Dusan píše:
BOSCHFMTuning píše:to převraciš . rikam ze se to da udelat i jinak samozrejme ze uparvit rj prevodovky je lepsi. ale je s tim hrozna prace
Nikto nic neprevracia,napisal som fakty,totiz to v CZ upravuje len jedna firma RJ prevodovky a na SK taktiez len jedna firma,ostatne firmy co robia chip tuning,tak RJ neupravuju
Tento moj prispevok nie je o hadke,ale o tom,aby ludia,ktory si idu davat upravovat software,vedeli ze je aj takato moznost
a která firma to je? :)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

To Dušan:
počúvaj,čo tu rozprávaš bludy,ja poznám minimálne dvoch ľudí na Slovensku,čo vedia upravit aj RJ prevodovky,tak mi nehovor,že len jedna firma,a to urcite ani jeden z nich nie je ten,čo ty mysliš... jeden je tu z Martina a druhy je z Trnavy. ten z Martina je super fachman,dlhe roky sa tymto zaobera,jeho otec robil až do dôchodku čerpadla v ŽOS Vrútky,takže znalosti má odkial čerpať. Druhý z Trnavy robil dlhé roky vo VW Bratislava na repase,ak ti to niečo hovorí,t.j. ked si vo fabrike nevedeli dať rady s elektrikou v nejakom novom vyrobenom aute,tak to davali robit pár ľudom a jeden z nich bol on. Kódy na WAG už pred rokmi sypal z rukáva a robil také veci,o ktorých sa väčšine ani nesnívalo. Včera som sa s ním bavil takisto o čipovaní a ako to mám ja urobené,potvrdil,že maxim.výkon sa dá dať bud na nízkych otáčkach a vo vysokých je skoro ako originál,t.zn. že máš vysoký záťah v nízkych otačkach alebo opačne !!! A keď sa pohrá s mapami,vie kedy a ako radí prevodovka,tak sa to dá urobiť aj bez vyberania RJ Tiptronicu. Myslím že je to skoro zajedno,bud máš robotu dávať von sedačku,RJ prevodovky a meniť v nejsoft alebo rovno upraviš RJ motora,nie? Určite,optimum by bolo obe veci urobiť naraz,ale kto by sa s tym serkal.
Nemienim sa tu hadať,ale povedali mi to takto dvaja veľmi uznávaní ľudia tek prečo by kecali,nie? A upravoval mi to zadara,takže nepotrebuje si obhajovať niečo,čo nie je pravda. Takisto vraj Tiptronic ked vymažeš a dáš do základného stavu,vraj sa učí tvoj štýl jazdy a podľa toho radí,zaujímavé,až sa mi veriť nechce... Ale vraj je to tak :)
a BOSCHFMtuning vie takisto o čom hovorí. načo by sa serkali v Nemecku so softom, ked maju možnosť hotový naprášiť do riad.jednotiek a maju to jednoduchšie? A taku robotu by im malkokto zaplatil,bolo by to drahsie
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Dusan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 07:22

Příspěvek od Dusan »

lubomt píše:To Dušan:
počúvaj,čo tu rozprávaš bludy,ja poznám minimálne dvoch ľudí na Slovensku,čo vedia upravit aj RJ prevodovky,tak mi nehovor,že len jedna firma,a to urcite ani jeden z nich nie je ten,čo ty mysliš... jeden je tu z Martina a druhy je z Trnavy. ten z Martina je super fachman,dlhe roky sa tymto zaobera,jeho otec robil až do dôchodku čerpadla v ŽOS Vrútky,takže znalosti má odkial čerpať. Druhý z Trnavy robil dlhé roky vo VW Bratislava na repase,ak ti to niečo hovorí,t.j. ked si vo fabrike nevedeli dať rady s elektrikou v nejakom novom vyrobenom aute,tak to davali robit pár ľudom a jeden z nich bol on. Kódy na WAG už pred rokmi sypal z rukáva a robil také veci,o ktorých sa väčšine ani nesnívalo. Včera som sa s ním bavil takisto o čipovaní a ako to mám ja urobené,potvrdil,že maxim.výkon sa dá dať bud na nízkych otáčkach a vo vysokých je skoro ako originál,t.zn. že máš vysoký záťah v nízkych otačkach alebo opačne !!! A keď sa pohrá s mapami,vie kedy a ako radí prevodovka,tak sa to dá urobiť aj bez vyberania RJ Tiptronicu. Myslím že je to skoro zajedno,bud máš robotu dávať von sedačku,RJ prevodovky a meniť v nejsoft alebo rovno upraviš RJ motora,nie? Určite,optimum by bolo obe veci urobiť naraz,ale kto by sa s tym serkal.
Nemienim sa tu hadať,ale povedali mi to takto dvaja veľmi uznávaní ľudia tek prečo by kecali,nie? A upravoval mi to zadara,takže nepotrebuje si obhajovať niečo,čo nie je pravda. Takisto vraj Tiptronic ked vymažeš a dáš do základného stavu,vraj sa učí tvoj štýl jazdy a podľa toho radí,zaujímavé,až sa mi veriť nechce... Ale vraj je to tak :)
a BOSCHFMtuning vie takisto o čom hovorí. načo by sa serkali v Nemecku so softom, ked maju možnosť hotový naprášiť do riad.jednotiek a maju to jednoduchšie? A taku robotu by im malkokto zaplatil,bolo by to drahsie
Nikto Ti neberie Tvoju pravdu,ked si o niecom presvedceny,tak Ta o opaku presviecat nebudem.
Drobatko do toho vidim,takze ja viem svoje,a tymto koncim tuto plodnu debatu.
Eine
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 22:12

Příspěvek od Eine »

Luke288 píše:
Eine píše:No zdar,bojím se něco napsat abych taky nedostal sodu (crazy) .100/A6 je určite super kárka,ale co se týče zrychlování mám takovou pomůcku.Když se vydělí pohotovostní hmotnost výkonem (v PS),tak vyjde přibližná doba zrychlení 0-100km/h.Nepřesnost je většinou do 0,5s.A tak 100/A6 2.5 tdi má 1460kg+100kg za Quatro:200 ps=7.8s,ale automat bude jistě pomalejší.Pak bylo napsáno 170 ps a něco o 9s a to už sedí :-D
Ferrari F430- tvym vypoctem z 0-100 za 2.96, papirove 4.0 tzn tam je rozdil uz pres vterinu. nikde se mi nepodarilo najit pohotovostni hmotnost 100vky audiny, ale ten tvuj vypocet bych bral hodne s rezervou
no jasně že F430 nevychazí....má 490ps a to je na jednu hnanou i když zadní napravu moc,prostě to jde do země a gumuje nebo to omezí protiskluz.No jen jsem chtel napsat,ze u vetsiny aut s normalnim pohonem a man.prevodovkou se pomer vaha-vykon napadne podoba udajum o zrychleni.Ale F1 s 900ps a nevim mozna 650kg nebo motorky je extrem někde jinde :-) jo a podle katalogu z r.95 jsou váhy 100/a6-1460kg,S6 2.2t quattro-1650kg :-D
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 22:40

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

Dusan píše:
BOSCHFMTuning píše:to převraciš . rikam ze se to da udelat i jinak samozrejme ze uparvit rj prevodovky je lepsi. ale je s tim hrozna prace
Nikto nic neprevracia,napisal som fakty,totiz to v CZ upravuje len jedna firma RJ prevodovky a na SK taktiez len jedna firma,ostatne firmy co robia chip tuning,tak RJ neupravuju
Tento moj prispevok nie je o hadke,ale o tom,aby ludia,ktory si idu davat upravovat software,vedeli ze je aj takato moznost
jak tohle mužeš tvrdit ?! ty si snad objel všechny firmy v ČR? to nechapu ..... reknu ti na rovinu. u 1.9 tdi automaty neupravujem . od 2.5 tdi už jo (ale takly ne uplne všechny)
Naposledy upravil(a) BOSCHFMTuning dne 21 úno 2006, 18:24, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“