zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Brouk-T5 píše:poud tu je nekdo kdo ma zarizeni na precteni motoroly tak to jde precist uplne super staci zapojit , zadne nozky nahoru a USB UPA cte , ted ctu full obsah pak prectu tu druhou co je bez zavad z nahrnu to do te co nejede ! jsou jen 2 moznosti ....
a kdyz uz to kuchas tak nezapomen na tu eeprom, tam by mohli bejt zajimave veci (napr. casovy limit topeni..)
jinak kdyz se kouknes na ty foto z PL stranky a na tvoje tak min. je tam jine pouzdro procesoru takze tych variant HW a FW bude vcelku dost.
Pokud jsou z T5 musi mit CAN, co je napsane na tych SO8 svabech ? ten levej tipuju na eeprom a ten pravej na CAN, ta foto neni az taka aby se to dalo precist.
Kdyby byl moc zajem tak muzu dodat obsah procaku z meho topeni (puvodne TTC z Mazdy, bez CANu) jen kdybych nemusel rozebirat pulku auta :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

je to blbne UPA zapise jen eeprom a jednotkan ekomunikuje , soft je skoro stejny ale zacatek se lisi. musela by asi ta 908ka ven :( eeprom tam nei zadna jen v motorle L9637D a 2904PODY oznaceni

obsah motoroly
http://rapidshare.com/files/430136836/w ... 5071C_.zip
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ten vypis je nejaky divoky, jedine co tam dava zmysel je VAG cislo :) (a ze je to prihrievac z T5 >2002 )
mimochodom Etka uz pozna iba 071E ako nahradu za 071C a je tam aj poznamka SW.0207, neni na tej nalepke nieco co by sa podobalo cislu SW ?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jo topeni ma SW 0207 ano. ale mam jeste druhou RJ tam vubec neni cislo VAG zadne jedine cislo v eeprom je E22C a ta funguje se softem webasto bez problemu a bez zavad tak uvidm az prijou hodiny snad zitra jestli pojede

vypada to ze vse bude v te eepom ale chtelo by to eeprom z jineho VW C kde je jako nezavisle topeni ne predehrev, jednotka komunikuje , je bez zavad ale kazde zapnuti pise pristup zakazan a ukazuje teplotu 135 stupnu a neukazuje napajeni , to udelala zmena eeprom v tom VW predehrivaci
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

v eeprom to bude ! kouske jsem prepsal a uz pri zapnuti napajeni hned bezi turbina
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

nj, ale medzi prihrivacem a nezavislym topenim je rozdil aj v HW, u prihrivace nejsou vubec vyvedeny piny na vodni cerpadlo.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mimochodom, tusim aj Marek_A4 to uz spominal, tak na tom 6pinovem konektoru je na pinu 5 nejakej prepinac (nechce se mi ted hledat co presne) ale u nekterych TTC to bylo jako prepinac Zima/Leto tj. prepinani mezi ventilaci a topenim, to si neskousel ?

Obrázek
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Co já vím, tak řídící jednotky jsou v podstatě záměnný. Sám mám tělo z Thermo Topu C, ale jednotku z Termo Topu E právě kvůli absenci CAN-BUS v OI.
Každopádně hlavní rozdíl mezi E a C je ten, že E má 4,2 kW a C má 5 kW. To kdyby se vám někomu podařilo překopat, nastavit jiný teplota, nebo víc nafty nebo jak to tam je, potom by to bylo hodně zajímavý :)))
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mir77 píše:Co já vím, tak řídící jednotky jsou v podstatě záměnný. Sám mám tělo z Thermo Topu C, ale jednotku z Termo Topu E právě kvůli absenci CAN-BUS v OI.
Každopádně hlavní rozdíl mezi E a C je ten, že E má 4,2 kW a C má 5 kW. To kdyby se vám někomu podařilo překopat, nastavit jiný teplota, nebo víc nafty nebo jak to tam je, potom by to bylo hodně zajímavý :)))
samotne RJ su zamenne, ale ako celok, ale zameny SW to je uz o niecom inom, HW revizii je tiez ocividne hafo, vsetky su zvonku identicke ale vnutro uz nie :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

konektro 2 maji osazeny obe jednotky pumpa funguje pres PC , za chvilku kamos doceze thermotop E s dalkacem tak zksuim to precist take jak se to lisi .
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Brouk-T5 píše:konektro 2 maji osazeny obe jednotky pumpa funguje pres PC , za chvilku kamos doceze thermotop E s dalkacem tak zksuim to precist take jak se to lisi .
myslis ten konektor E ? ale podle cisla z toho SW je to prihrivac..uz v tom zacina bejt vcelku chaos :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

tomiisp píše:mimochodom, tusim aj Marek_A4 to uz spominal, tak na tom 6pinovem konektoru je na pinu 5 nejakej prepinac (nechce se mi ted hledat co presne) ale u nekterych TTC to bylo jako prepinac Zima/Leto tj. prepinani mezi ventilaci a topenim, to si neskousel ?

Obrázek
konektror E mam osazeny a i funkcni u obou jednotek co mam na vodni pumpu ! i u toho predehrevu jen nebyl pripojen .

dovezou mi thermotop E , vymontovany z auta ovladany dalkacem, prectu z nej eeprom a zkusim do C
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

tak thermo top E ma jinou motorolu :(
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

mam dotaz je mozne ze diagnostikuji to webasto pres pin 2 ? to je ten zlutej kablik
pepem
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:06
Bydliště: PN

Příspěvek od pepem »

to zalezi od toho, kam bolo to Webasto urcene / ake auto
v pdf k poslednej verzii Webasto Thermo Test 2.11 je to rozpisane, ktore idu cez pin 1 ktore cez 2
pepem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“